![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4541 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet alleen Amsterdam, Nederland en Catalonië heeft een legende verloren, heel de voetbalminnende wereld rouwt om deze revolutionaire en visionaire voetballer die, zoals ik eerder als voorstander van een Spaanse eenheid meldde, meer voor Catalonië heeft betekend dan al die lokale politici bij elkaar. En om alles in perspectief te zetten, de separatisten alhier zijn waarschijnlijk de ronde van Vlaanderen van dit weekend aan het nakauwen. ![]()
![]() |
![]() |
#4542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FC Barcelona speler Neymar Jr. moet volgens contract verplicht Catalaans leren
http://www.spanjevandaag.com/11/04/2...talaans-leren/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zullen de forum -Belgicisten niet graag lezen . ![]() Vroeger hebben zij steeds beweerd dat dit niet waar was , en de dat FC Barcelona nooit een speler verlicht heeft Catalaans te leren. FC Barcelona heeft groot gelijk en onze Vlaamse Clubs zouden best hun Nederlands onkundige spelers ook verplichten Nederlands te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4544 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Barca dient al hun voetballers verplicht Cruijffiaans te leren.
Daar hebben ze veel meer aan.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 12 april 2016 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4546 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de Unie stappen is slecht voor de handel met de VS
Dat gaan onze vrienden separa's gewoon naast zich neerleggen ? http://m.telegraaf.nl/buitenland/art...t-voor-handel+ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de VS zelf niet uit het Britse Rijk gestapt in 1776? Was dat dan ook niet slecht voor de handel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens hen zou er geen enkel ploeg ter wereld haar spelers verplichten de lokale taal te leren. Quod Non dus, FC Barcelona verplicht haar Catalaans onkundige spelers wel om Catalaans te leren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent dus voor Brexit? Gewoon omdt je "nationalist" bent? Moet De Republiek Vlaanderen dan ook uit de EU? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4553 |
Banneling
|
![]() Ach ja, iedereen bepaalt zelf zijn belangrijkste bijzaken. Ik volg een beetje Ronaldo als maatschappelijk icoon, omdat ik hem als mens bewonder, evengoed dan als begenadigd voetballer - net zoals met Johan het geval was trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Vlaanderen samen met NL,D, O, Zw,DK,L,I,P,T, S,L, E,L en F in de Neuro En Wallobrux samen met F,S,I P,M,Cy en Gr,B, R in de Zuero. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom wel achter jouw Brexit standpunt. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 april 2016 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben eens op een andere Vlaamse Republikein gestoten... Laatst gewijzigd door eno2 : 23 april 2016 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de Amerikaanse President en zijn vrouw, nu rondgereden in een Landrover met een chauffeur van 92 jaar achter het stuur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |