![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt dat misschien samenvatten in 1 post?
![]() |
#4782 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
nu al tegen uzelf bezig. ![]() Laatst gewijzigd door Anitta : 30 juli 2016 om 11:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ze uit de EU zouden vliegen als ze niet in het VK bleven. Nu stapt het VK zelf uit de EU en voelen de Schotten zich natuurlijk bedrogen . Wedden dat de Engelsen nu wel elk referendum over de Schotse Onafhankelijkheid zullen weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En haar eigen post niet meer quoten ?
En haar eigen post niet meer quoten ? En haar eigen post niet meer quoten ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theoretisch kan het natuurlijk zo zijn dat het britse parlement onder leiding van May een ander standpunt inneemt en een tweede referendum zou goedkeuren. Wat de basisvoorwaarde is : zonder die parlementaire goedkeuring kunnen ze hun referendum en de uitslag daarvan steken waar de zon niet schijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die vragen de toestemming niet meer aan Londen . Dat heeft de Schotse Premier zeer duidelijk laten weten aan haar Britse collega. Ook de Catalanen gaan zonder toestemming van Madrid hun eigen referendum organiseren . Zij gaan ons duidelijk de manier tonen waarop wij ons referendum over de Vlaamse Onafhankelijkheid in de toekomst zullen kunnen organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen in Catalonië heulen graag mee met de stukken crapuul van de PP en C's.
Het is ook altijd iets met hen he Pandaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#4789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal wellicht wat vuurwerk bij komen kijken. Misschien zelfs iets meer dan bij de makke Brexit ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zijn deze landen nu al jaren onafhankelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4794 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan iemand het nut ervan verklaren als de uitgangspositie daarna, als onafhankelijk Vlaanderen binnen een
EU als wel mondiaal, slechter wordt dan in het verband België gebleven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4795 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar over hebbend, de Schotten hebben nogal een mindset dat als Londen niet voor ze wil zorgen dan mag Brussel het wel doen want eigenlijk zijn ze best wel verwend door liever dwars te liggen dan eigen verantwoordelijkheid te nemen. Net adolescenten. En dan de Britten, vooraf waren ze duidelijk, dit referendum is éénmalig en ja dat houden ze echt wel vol want zonder Londen lukt het de Schotten niet. Zo was ook het Brexit referendum éénmalig, dus consistent en consequent zijn die Britten wel. Net zoals ze dat ruim 400 jaar geleden al waren onder koningin Elizabeth de Eerste en de paus buitenspel werd gezet. Zoals ook Napoleon, de Duitse keizer en Hitler werden dwarsgezeten en gewieberd door wat de Britten weigerde te aanvaarden: een burgerbevolking dat lijdt onder een absoluut regime. Vrijheid kost je een beetje veiligheid maar veiligheid kost je je vrijheid. Dieu et mon droit.
![]() |
![]() |
#4796 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vorige keer dat Londen en Berlijn in de clinch lagen, had Berlijn als tactiek allerlei nationalistische bewegingen zodanig te omarmen dat ze door allerlei mooie beloften uitzicht hadden op onafhankelijkheid als natie (lees provincie) in het Duitse Rijk. Maar in de praktijk kwam het er vooral op neer dat al die nationalisten mochten vechten in ss divisies en het leven lieten in de Russische vrieskou.
![]() |
![]() |
#4797 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een twijfelachtige heimwee naar een zekere vorm van dubieus germaans teutonendom, alleen werd z.g. vlaamse nationalisme zwaar verkracht uit puur opportunisme. Ik beweer niet dat 'de Witte' dat zo ziet maar herinner je dat 'rook, dus vuur' verhaaltje. Citaat:
![]() |
![]() |
#4798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je PP crapuul noemt, kan ik inkomen. Maar Ciudananos ? Ik zou niet weten waarom. Albert Rivera lijkt mij een integer politicus. Daar heb ik veel meer vertrouwen in dan in het communistisch patjouli uitschot met dreadlocks dat CUP bevolkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In eigen rangen ? Moest ik een spanjaard zijn, dan stem ik 100% zeker op C's.
|
![]() |
![]() |