![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4881 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het dan nog niet gehad over de saaie goedkope huisjes die trillen als men de voordeur toeslaat. En de te nette indruk. Dan liever de gezellige latijnse wanorde waar iedereen zijn ding doet en waar men niet achter de gordijntjes loert wie niet in de pas loopt. Anderzijds gaan ze dan wel het beest uithangen in Benidorm en andere goedkope crapuul nederzettingen. Ik was dan nog de caravan vergeten waarmee ze verzamelen op goedkope "kempings".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4883 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 2 augustus 2016 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4884 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoboken_(New_Jersey)
![]() |
![]() |
#4885 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4886 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, Walen en Hollanders
Mogelijk voordelen, geen geëmmer en gezeur ![]() 'Nederland heeft geld, wij ruimte en personeel' 28 februari 2014 Wat heeft een Nederlands bedrijf te zoeken in Wallonië? Meer dan genoeg, heeft transporteur Steenbergen ervaren. http://www.volkskrant.nl/archief/-ne...neel~a3604853/ Vlaanderen vervalt, Wallonië veert op 27 maart 2014 https://www.nd.nl/nieuws/economie/vl...p.409512.lynkx Nederland en Federatie Wallonië-Brussel tekenen coproductieverdrag voor films donderdag, 25 februari 2016 Het verdrag creëert aantrekkelijkere condities voor creatieve en economische uitwisseling met het doel coproductie van films en andere creatieve mediaproducties tussen Nederland en Federatie Wallonië-Brussel te stimuleren. Het coproductieverdrag met Federatie Wallonië-Brussel is na Frankrijk, Canada, Duitsland, China en Zuid-Afrika het zesde verdrag dat Nederland ondertekent. http://www.filmproducenten.nl/actuee...oor-films.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4887 |
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Adrian M : 2 augustus 2016 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4888 | |
|
![]() Citaat:
Kleine correctie, gordijntjes hebben Hollanders zelden dicht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En religie? Vooreerst bestaat er in Nederland noch België enige staatsreligie. Daarnaast is de invloed van de katholieke Kerk in Wallonië te verwaarlozen. Hoe u daar een bepalende factor in ziet, is me een volkomen raadsel. Mij bekruipt het geval dat geen enkele Waal kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Benidorm? Is dat niet de thuis waar je geen woord Spaans moet kunnen, want je kan er terecht bij de Vlaamse slager, dokter, winkelier, enzovoort? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4891 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort? Lamenilachen ![]() Ondertussen maakt U zich hier al bijna 3 jaar dagelijks belachelijk. Verschil moet er zijn, Witte.
![]() |
![]() |
#4893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat je U zelf belachelijk maakt , dan pas weet je zeker dat je goed bezig bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werk ik niet. Dus no worries en een plezante verdere dag gewenst.
![]() |
![]() |
#4895 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch is het een feit dat sinds de val van Antwerpen de katholieke Nederlanden, ook wel Spaanse en later Oostenrijkse Nederlanden, geen echte poging meer hebben gedaan om bij het protestantse Nederland aansluiting te vinden. Ergo, ze scheidden zich samen met de Walen af zo snel ze de kans kregen na de val van Napoleon waardoor er weer even één Nederland was voor alle Nederlandstaligen. En ja, de Nederlands Hervormde kerk is de kerk van ons Koningshuis zoals de RK kerk dat voor België is. Zelfs in de namen vind je het terug. In de officiële taal van de RK kerk, het Latijn, betekent Belgae de lage landen en zo snel men onafhankelijk werd van Nederland werd het België. Dat de ontkerkelijking heeft toegeslagen terwijl de moskeeën als paddenstoelen uit de grond schieten, is een andere discussie, maar daar waar de taal ons bindt, daar scheidt ons geloof.
![]() |
![]() |
#4896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4897 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4898 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 3 augustus 2016 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4899 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ondanks dat de ontkerkelijking een Europees fenomeen is, is aan de aard van de landen toch wel te zien of ze een katholieke of protestante achtergrond hebben. En een protestantse achtergrond voorkomt veel beter een absolute macht c.q. machthebbers.
![]() |
![]() |
#4900 |
|
![]() |
![]() |
![]() |