|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  1 oktober 2017, 07:36 | #6221 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 maart 2014 
				 |   Citaat: 
    | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 07:38 | #6222 | 
				 |   Ben je er zeker van dat jij leraar bent,  djimi ? | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 07:43 | #6223 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 08:00 | #6224 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 24 maart 2010 
				 |   Zegt de 'dappere' Hong Kong Chinees vanuit het verre Hong Kong op een Vlaams forum. 
				__________________ Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 08:05 | #6225 | |
				 |   Citaat: 
 Wie zegt dat ik in naam van N-VA spreek? Ik spreek in eigen naam, ik stem weliswaar (voorlopig) N-VA omdat die partij nog het dichtst aansluit bij wat ik denk. De verwijten over wat N-VA doet of Dewitte op het congres raken mij totaal niet. Het kan zijn dat Pandareus elk partijstandpunt als een hersenloze papegaai direct napraat, maar zo gaat dat niet bij mij. Dit gaat voor mij over Catalonië, Vlaanderen komt er wel bij kijken maar slechts in tweede instantie. 
				__________________ Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 08:27 | #6226 | |
				 |   Citaat: 
 Ik zei dat je drammerige karamellenverzen debiteerde. Niet dat je dat in naam van n-va hebt gedaan. Maar er valt niet naast te kijken dat je een n-va volgertje bent. | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 08:33 | #6227 | |
				 |   Citaat: 
 En jij bent duidelijk een schoolmeestertje, met dat onderlijnen. Je bent nog vergeten zaken in het vet te zetten, of er een rood kleurtje bij te halen, of toppunt van arrogantie, je persoonlijke score erbij te zetten. In elk geval, je bent de perfecte slippendrager van het establishment. In de VS zou je in de geschiedenis ongetwijfeld aan de kant gestaan hebben van de slavendrijvers. 
				__________________ Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 1 oktober 2017 om 08:38. | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 08:35 | #6228 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2004 
				 |   Commies zijn vanuit hun Commie-Zijn TEGEN afscheuringen, want een intentie tot afscheuren heeft als motivatie behoud van eigendom dat de Commies hen afpakken. Om dezelfde reden zijn Commies vanuit hun Commie-Zijn VOOR annexaties, want een intentie tot aanhechting heeft als motivatie bemachtigen van andermans eigendom via de Commies, en dat is dan voor de Commies afhankelijkheid, en aanhang. Rechts, links, partijnamen, zijn maar etiketten, zelfopgeplakt of door anderen, om valselijk "diversiteit" / keuze te suggereren, alzo het Commie-Zijn wat pogen weg te moffelen. 
				__________________ SECRET SERVICE TEAM HERCULES  TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS  DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 1 oktober 2017 om 08:36. | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 08:46 | #6229 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2004 
				 |   Welja, want zulke referenda ontmaskeren de zichzelf democratisch verklarende Commies als Commie, genoopt tot driest / openlijk optreden tegen bevolkingen. 
				__________________ SECRET SERVICE TEAM HERCULES  TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS  DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:00 | #6230 | |
				 |   Citaat: 
 Ze zijn trouwens al bezig, de Guardia Civil komt tussen en gebruikt geweld tegen burgers. De lijfeigenen komen in opstand tegen de wrede overheerser, tijd om de honden los te laten... 
				__________________ Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:03 | #6231 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Ik ben nogal tamelijk zeker van méér dan dat. Ik herken u. HH 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   Laatst gewijzigd door djimi : 1 oktober 2017 om 09:15. | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:04 | #6232 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Citaat: 
 Of iemand die lacht met de organisatie van de hulp aan daklozen: hoe professioneel de grootste managers zich daarmee bezig houden. 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:07 | #6233 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  8 september 2013 
				 |   Citaat: 
 Goed gezegd | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:08 | #6234 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:09 | #6235 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Hoe men geweld gebruikt tegen mensen die willen stemmen, terwijl men politiek gesproken even goed kon zeggen dat men toch kon gaan stemmen, maar dat de uitslag niet erkend zal worden ... je kan het hier live volgen: https://nieuws.vtm.be/buitenland/liv...mbussen-beslag 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:09 | #6236 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 17 april 2014 
				 |   Citaat: 
 -Oekandana??? 
				__________________ ...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:12 | #6237 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 maart 2009 
				 |   Citaat: 
 Tot de verkiezingen voorbij zijn natuurlijk. https://www.demorgen.be/sport/vincen...nsen-b89f7b20/ 
				__________________ "Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)  | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:14 | #6238 | 
				 |   Ondertussen heeft de Guardia Civil al enkele kieslokalen bestormd . http://www.express.co.uk/news/world/...-result-latest "Spanish Civil Guard police in riot gear burst into a polling station minutes before Catalan regional leader Carles Puigdemont was due to vote in a referendum on Catalan independence from Spain that has been declared illegal by Madrid. Police used axes to smash a window at the sports centre being used as a voting centre and forced open the door in the province of Girona. Live TV pictures showed police with black berets and riot shields fanning out through the voting station, apparently searching for ballot boxes, while would-be voters, fists raised in the air, defiantly sang the Catalan anthem." Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 oktober 2017 om 09:17. | 
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:19 | #6239 | |
| Staatssecretaris Geregistreerd:  5 februari 2015 
				 |   Citaat: 
 et alors? ze hebben toch gezegd dat ze dat doen? waar zitten nu de mensen de de bureaus bezetten en de Guardia Civil tegenhouden? waar zijn de Havenarbeiders die de schippen niet toe laten etc? 
				__________________ *Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* | |
|   |   | 
|  1 oktober 2017, 09:19 | #6240 | 
				 |   Doch de Catalanen hebben daar al iets op gevonden   Iedere kiezer mag zijn kiesbrief thuis zelf afprinten en en gaan kiezen in eender welk kieslokaal dat nog open is. "Catalonia's regional government said it would allow voters in Sunday's banned independence referendum to vote at any polling station they found open in the region, if their designated voting booth was closed. In a further step to make it easier to vote, voting slips printed at home will be accepted as valid, Jordi Turull, the regional government's spokesman told a news conference." | 
|   |   |