Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2017, 07:36   #6221
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Voorwaar: een zwarte madonna. Ik zijg op de knieën en vraag vergiffenis.

NB: ik wist niet dat je in wezen in pilaarbijter was.
Niet aan twijfelen : in een ander draadje slaagt hij erin om -doodernstig- te beweren dat het vatikaan de belangrijkste instelling ter wereld is. Belangrijker nog dan de Verenigde Naties.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 07:38   #6222
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wat u betreft, durf ik niets te beweren; maar ik bestond alleszins nog niet, neen.

Die Juul van u ken ik alleen van de boekskes.

En wij weten allebei wat de boekskes waard zijn, niet?
Ben je er zeker van dat jij leraar bent, djimi ?
Oud 1 oktober 2017, 07:43   #6223
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wauw, een gemuilkorfde toetsen-strijder gaat een schriftelijke Jihad aan... in 't buitenland.
Vlaanderen is nu bijna onafhankelijk! Alleen nog 88 maand uwe aifoon afbetalen en dan op met de beentjes: de grote revolutie.

(Geubels, den Echte Komiek lacht zich een kriek.)
Typisch voor dat soort nationalistjes : wat drammerige karamellenverzen debiteren op facebook over een ander land op 1000 km van hun voordeur terwijl ze hier op het partijcongres van n-va met drie (3) durfden tegenstemmen toen de GL het confederalisme op zolder heeft gezet.
Oud 1 oktober 2017, 08:00   #6224
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wauw, een gemuilkorfde toetsen-strijder gaat een schriftelijke Jihad aan... in 't buitenland.
Zegt de 'dappere' Hong Kong Chinees vanuit het verre Hong Kong op een Vlaams forum.
Oud 1 oktober 2017, 08:05   #6225
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Typisch voor dat soort nationalistjes : wat drammerige karamellenverzen debiteren op facebook over een ander land op 1000 km van hun voordeur terwijl ze hier op het partijcongres van n-va met drie (3) durfden tegenstemmen toen de GL het confederalisme op zolder heeft gezet.
Typisch voor achterlijke belgicisten, van alles veronderstellen.

Wie zegt dat ik in naam van N-VA spreek?
Ik spreek in eigen naam, ik stem weliswaar (voorlopig) N-VA omdat die partij nog het dichtst aansluit bij wat ik denk.
De verwijten over wat N-VA doet of Dewitte op het congres raken mij totaal niet.
Het kan zijn dat Pandareus elk partijstandpunt als een hersenloze papegaai direct napraat, maar zo gaat dat niet bij mij.

Dit gaat voor mij over Catalonië, Vlaanderen komt er wel bij kijken maar slechts in tweede instantie.
Oud 1 oktober 2017, 08:27   #6226
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Typisch voor achterlijke belgicisten, van alles veronderstellen.

Wie zegt dat ik in naam van N-VA spreek?
Ik spreek in eigen naam, ik stem weliswaar (voorlopig) N-VA omdat die partij nog het dichtst aansluit bij wat ik denk.
De verwijten over wat N-VA doet of Dewitte op het congres raken mij totaal niet.
Het kan zijn dat Pandareus elk partijstandpunt als een hersenloze papegaai direct napraat, maar zo gaat dat niet bij mij.

Dit gaat voor mij over Catalonië, Vlaanderen komt er wel bij kijken maar slechts in tweede instantie.

Ik zei dat je drammerige karamellenverzen debiteerde. Niet dat je dat in naam van n-va hebt gedaan. Maar er valt niet naast te kijken dat je een n-va volgertje bent.
Oud 1 oktober 2017, 08:33   #6227
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Ik zei dat je drammerige karamellenverzen debiteerde. Niet dat je dat in naam van n-va hebt gedaan. Maar er valt niet naast te kijken dat je een n-va volgertje bent.
Je bent nog te lomp om te weten wat een vers is, laat staan een karamellenvers.
En jij bent duidelijk een schoolmeestertje, met dat onderlijnen.
Je bent nog vergeten zaken in het vet te zetten, of er een rood kleurtje bij te halen, of toppunt van arrogantie, je persoonlijke score erbij te zetten.

In elk geval, je bent de perfecte slippendrager van het establishment.
In de VS zou je in de geschiedenis ongetwijfeld aan de kant gestaan hebben van de slavendrijvers.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 1 oktober 2017 om 08:38.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 08:35   #6228
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Commies zijn vanuit hun Commie-Zijn TEGEN afscheuringen, want een intentie tot afscheuren heeft als motivatie behoud van eigendom dat de Commies hen afpakken.

Om dezelfde reden zijn Commies vanuit hun Commie-Zijn VOOR annexaties, want een intentie tot aanhechting heeft als motivatie bemachtigen van andermans eigendom via de Commies, en dat is dan voor de Commies afhankelijkheid, en aanhang.

Rechts, links, partijnamen, zijn maar etiketten, zelfopgeplakt of door anderen, om valselijk "diversiteit" / keuze te suggereren, alzo het Commie-Zijn wat pogen weg te moffelen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 1 oktober 2017 om 08:36.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 08:46   #6229
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het loopt de belziekers zeer dun door de broek als ze de nieuwsberichten uit Catalonië volgen.
Welja, want zulke referenda ontmaskeren de zichzelf democratisch verklarende Commies als Commie, genoopt tot driest / openlijk optreden tegen bevolkingen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:00   #6230
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Welja, want zulke referenda ontmaskeren de zichzelf democratisch verklarende Commies als Commie, genoopt tot driest / openlijk optreden tegen bevolkingen.
Inderdaad, het is opvallend hoe de "pro-eenheid" zo graag de diversiteit van hun Spanje benadrukken, het samenleven, maar dat dan wel met geweld willen afdwingen.
Ze zijn trouwens al bezig, de Guardia Civil komt tussen en gebruikt geweld tegen burgers.
De lijfeigenen komen in opstand tegen de wrede overheerser, tijd om de honden los te laten...
Oud 1 oktober 2017, 09:03   #6231
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je er zeker van dat jij leraar bent, djimi?
Ik ben nogal tamelijk zeker van méér dan dat.

Ik herken u.

HH

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 1 oktober 2017 om 09:15.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:04   #6232
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och, deze post is van hetzelfde niveau als iemand die lacht met de partijvoorzitter die beveelt om geld te verbranden, maar dan te dom is om te checken of het achter zijn rug toch niet naar bevriende vzw's gaat.
Of iemand die lacht met de organisatie van de hulp aan daklozen: hoe professioneel de grootste managers zich daarmee bezig houden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:07   #6233
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dit zette ik op mijn facebook :

"España, no perdió Cataluña el 1-O, la perdió hace mucho tiempo, con su abuso de poder, con su violencia excesiva contra el pueblo catalán digno y pac�*fico, con su arrogancia y su ignorancia. No se gana la unidad de un pa�*s obligando sus ciudadanos de formar parte de ello, se gana los corazones en paz. Obligar una parte de un pa�*s a seguir formando parte de un conjunto utilizando la fuerza militar o polic�*aca es digno de una dictadura, y reduce un pueblo entero al estado de servidumbre. ¿Qué va a pasar mañana en Cataluña? Nadie lo sabe, pero el mundo está mirando y vigilando. Si la guardia civil comete un baño de sangre su pa�*s perderá la simpat�*a para mucho tiempo y el nombre de Mariano Rajoy será conocido en el mundo entero como el nuevo Franco, el hombre que cometió cr�*menes contra la humanidad.
No se equivoque, la simpat�*a del mundo es con los catalanes, no con el estado central.
Comparten si están de acuerdo."

"España, u verloor Catalonië niet op 1 oktober, u verloor het lang geleden, met uw machtsmisbruik, met uw buitensporig geweld tegen het waardige en vreedzame Catalaanse volk, met uw arrogantie en uw onwetendheid.
Men bekomt de eenheid van een land niet door de onderdanen ervan te verplichten er deel van uit te maken, maar men verovert de harten op een vredevolle manier.
Een deel van een land verplichten deel uit te maken van een geheel door het gebruik van politie- of militaire macht is het niveau van een dictatuur, en herleidt een heel volk tot de status van lijfeigenen.
Wat zal er morgen gebeuren in Catalonië?
Niemand die het weet, maar de wereld kijkt toe en waakt.
Als de guardia civil een bloedbad begaat zal uw land de sympathie voor lange tijd verliezen en de naam Mariano Rajoy zal over de hele wereld gekend worden als de nieuwe Franco, de man die misdaden tegen de menselijkheid beging.
Vergist u zich niet, de sympathie van de wereld gaat uit naar de Catalanen, niet naar de centrale staat.
Deel dit als u akkoord gaat.
2

Goed gezegd
Witte Kaproen is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:08   #6234
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wanneer gaan de stembureau's open ?
Om 9 uur.
Ondertussen zijn ze al meer dan een uur open .
Oud 1 oktober 2017, 09:09   #6235
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Hoe men geweld gebruikt tegen mensen die willen stemmen, terwijl men politiek gesproken even goed kon zeggen dat men toch kon gaan stemmen, maar dat de uitslag niet erkend zal worden ...
je kan het hier live volgen:
https://nieuws.vtm.be/buitenland/liv...mbussen-beslag

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:09   #6236
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Och, deze post is van hetzelfde niveau als iemand die lacht met de partijvoorzitter die beveelt om geld te verbranden, maar dan te dom is om te checken of het achter zijn rug toch niet naar bevriende vzw's gaat.
Of iemand die lacht met de organisatie van de hulp aan daklozen: hoe professioneel de grootste managers zich daarmee bezig houden.
Akkoord met zowel de Panda als met U.
-Oekandana???
Oud 1 oktober 2017, 09:12   #6237
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het loopt de belziekers zeer dun door de broek als ze de nieuwsberichten uit Catalonië volgen.
Plots wordt zelfs een bekend voetballer ingehuurd "om Nederlands te leren".
Tot de verkiezingen voorbij zijn natuurlijk.

https://www.demorgen.be/sport/vincen...nsen-b89f7b20/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:14   #6238
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ondertussen heeft de Guardia Civil al enkele kieslokalen bestormd .

http://www.express.co.uk/news/world/...-result-latest

"Spanish Civil Guard police in riot gear burst into a polling station minutes before Catalan regional leader Carles Puigdemont was due to vote in a referendum on Catalan independence from Spain that has been declared illegal by Madrid.

Police used axes to smash a window at the sports centre being used as a voting centre and forced open the door in the province of Girona.

Live TV pictures showed police with black berets and riot shields fanning out through the voting station, apparently searching for ballot boxes, while would-be voters, fists raised in the air, defiantly sang the Catalan anthem."
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Catalonia-1082039.jpg‎
Bekeken: 53
Grootte:  41,2 KB
ID: 107123  

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 oktober 2017 om 09:17.
Oud 1 oktober 2017, 09:19   #6239
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Ondertussen heeft de Guardia Civil al enkele kieslokalen bestormd .

http://www.express.co.uk/news/world/...-result-latest

"Spanish Civil Guard police in riot gear burst into a polling station minutes before Catalan regional leader Carles Puigdemont was due to vote in a referendum on Catalan independence from Spain that has been declared illegal by Madrid.

Police used axes to smash a window at the sports centre being used as a voting centre and forced open the door in the province of Girona.

Live TV pictures showed police with black berets and riot shields fanning out through the voting station, apparently searching for ballot boxes, while would-be voters, fists raised in the air, defiantly sang the Catalan anthem."

et alors? ze hebben toch gezegd dat ze dat doen?
waar zitten nu de mensen de de bureaus bezetten en de Guardia Civil tegenhouden?
waar zijn de Havenarbeiders die de schippen niet toe laten etc?
Oud 1 oktober 2017, 09:19   #6240
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Doch de Catalanen hebben daar al iets op gevonden

Iedere kiezer mag zijn kiesbrief thuis zelf afprinten en

en gaan kiezen in eender welk kieslokaal dat nog open is.

"Catalonia's regional government said it would allow voters in Sunday's banned independence referendum to vote at any polling station they found open in the region, if their designated voting booth was closed.

In a further step to make it easier to vote, voting slips printed at home will be accepted as valid, Jordi Turull, the regional government's spokesman told a news conference."
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be