![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 oktober 2017 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg dakket gezegd 'm.
![]() |
![]() |
#6963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou Anna List de grote woorden ook bovengehaald hebben bij de anti G20 betogingen in Hamburg, toen de politie direct pantserwagens heeft ingezet , pepperspray gebruikte tegen betogers en kwistig met de matrak erop los klopte ? Zou hij toen ook opgeroepen hebben dat de europese commissie moet optreden tegen Duitsland ? Of gelden daar andere normen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meer zelfs, ik zou even gedegouteerd zijn bij gelijkaardig brutaal geweldadig politieoptreden tov illegalen of zelfs vakbondsmanifestanten ... al gebied de eerlijkheid mij ook wel toe te geven dat ik er dan minder posts aan vuil zou maken wsl. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik me af of iedereen wel begrijpt dat de EU een organisatie is die bestaat door een verdrag tussen lidstaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als jij dat laster vindt, en mij daarvoor wil vervolgen, pm me dan maar, dan stuur ik u mijn identiteitsgegevens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste is dat ge dat weet. Manipuleren galore Panda!
![]() |
![]() |
#6969 |
Banneling
|
![]() waar Verhofstadt op de barricaden stond en opriep wapens te leveren aan de Oekrainers... , wat hem niet verhinderde gisteren via een woordvoerder het organiseren van het referendum door de Catalanen te veroordelen ...
Guy's wegen zijn ondoorgrondelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verdedig de actie van de overheid om haar beslissing om het referendum niet te laten doorgaan ook af te dwingen. Ik verdedig het feit dat de overheid niet toelaat dat mensen de toegang proberen te beletten aan de politie, dat is onaanvaardbaar. Ik verdedig het gebruik van de matrak en/of rubberkogels buiten op straat tegen betogers niet. Leg mij geen woorden in de mond aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6971 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit wat het verschil is tussen disproportioneel geweld tegen betogers in duitsland door de oproerpolitie, en disproportioneel geweld tegen betogers in spanje door de oproerpolitie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de vraag dan ook niet. De vraag is of je daar ook de grote woorden van de verontwaardiging voor boven haalde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6975 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6976 |
Banneling
|
![]() Catalonie had verregaande bevoegdheden. Het zal dus weer centennationalisme zijn: dat laatste stuk solidarteit met de armere spaanse regios zal tegensteken.
En Spanje zal die centen broodnodig hebben. Ik begrijp dus haar houding ook. En wat na hun eenzijdige onafhankelijkheidsverklarign ? Uit de EU, uit de euro ? Catalonie kan aan spoedtempo verarmen als het niet oppast. Er wordt hier net zoals bij de brexit weer gedacht met het hart ipv met het hoofd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6977 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() niet onnozel doen Panda, die 2 zijn niet vergelijkbaar, en dat weet je
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6978 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb geen enkel probleem met het afkeuren van disproportioneel politiegeweld in alle omstandigheden en tegen gelijk wie hoor Panda. disproportioneel politiegeweld is een misdaad en moet ten allen tijde vervolgd worden, en is nooit gerechtvaardigd, ongeacht mogelijke voorafgaande strafbare feiten. Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2017 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1)-politie maakt toegang tot te verzegelen lokaal vrij : niks mis mee 2)-politie klopt op betogers op straat : totaal fout Waarbij 2 geen voorwendsel mag zijn om 1 dan maar te moeten veroordelen. Wie de politie de toegang probeert te beletten mag overal de sterke arm van de wet verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals op weerspannige moslims en immigranten kloppen. Dat is iets héééélemaal anders dan op opstandige Catalanen kloppen. |
|
![]() |
![]() |