![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7101 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
historisch 2mio voor rest van spanje tegen en dat noemen ze dan democratie
![]() |
![]() |
#7102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal veel volk komen naar kijken . ![]() De Basken ,de Valencianen ,De Balearen , de Galiciërs,de Asturianen,de Aragonezen ,de Navaranen, de Murcianen en de Andalouziërs zullen allemaal de kant van de Catalanen kiezen en Madrid de rug toe keren als zij Catalonië willen binnenvallen met het leger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor staatsnationalisten bestaat andermans vrijheid idd niet....
![]() |
#7104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zover de dappere separatisten. Als het zover is doen ze in hun broek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7105 |
Staatssecretaris
|
![]() vredelijk betogen, jaja
![]() |
#7106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() + hij vergeet de Brabanders en Limburgers ook gemakshalve.
![]() |
#7107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Who am I to disagree ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zoals gewoonlijk druk op zoek naar hun onderbroek.
![]() |
#7111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst de kiezers van de straat schieten met rubberkogels en de stemlokalen vernietigen en dan komen klagen over een te kleine opkomst van de kiezers. ![]() "On Saturday, Enric Millo, the most senior Spanish government official in the region, said police had sealed off 1,300 of the region’s 2,315 polling stations. ![]() Guardia Civil officers acting on a judge’s orders also searched the headquarters of the Catalan technology and communications centre, disabling the software connecting polling stations and shutting down online voting applications. ![]() Het is een echt wonder dat er nog meer dan twee miljoen Catalanen de moed hebben opgebracht om zich tussen de Guardia Civil te begeven om te gaan kiezen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 oktober 2017 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Blokkeren" en nog eens "blokkeren". D?*t noemen de zelfverklaarde "democraten" democratie.
![]() |
![]() |
#7113 | |
Banneling
|
![]() voor alle forummers hier die denken dat Rajoy in zijn recht was en lijken te beweren dat hij hier geen gevolgen van zal dragen :
BBrinckman in DS vandaag in t editoraal (met de titel Saluut aan Catalonië) : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wist ik. Maar ik had zelf bovenstaande, daaruitvolgende bedenking nog niet gemaakt. Heel interessant.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 oktober 2017 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat is jouw reactie, zelfs al is het nog ludiek bedoeld? Snap je niet wat een machtmisbruik er daar van die actie uitgaat? Dit is fascisme in zijn puurste vorm. Wat een walgelijke, hersenloze uitlating!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor mij nieuw element uit die gesprekken was : dat het franquisme in Madrid en zeker bij de PP nog springlevend is, dat Spanje na Franco een (schijn)laagje democratie kreeg, maar dat er in de Madrileense hoofden eigenlijk niks veranderd is, nog steeds niet... dat was voor mij eigenlijk t enige puzzelstukje wat die houding van Rajoy ergens enigszins verklaarbaar maakt. |
|
![]() |
![]() |