![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als de bewuste gast met zijn invalidenkar uit een andere tijd, jaren terug hier vandaag misbruikt wordt. Effe relativeren?
![]() |
![]() |
#7123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
/sarcasm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp die fixatie van vlaams nationalisten met catalonie niet. Vlaanderen is de leidende meerderheid in Belgie, de situatie van de Nederlandstalige Belg is in de verste verte niet te vergelijken met de Catalaan. Op de huidige uitzondering na leveren we vrijwel constant de eerste minister. De Catalaan is een minderheid die in Spanje leeft. Het enigste wat de NVA/VB en de catalanen bindt, is dat het beide ordinaire centennationalisten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De softies v.d. EU doen hem geen pijn want de kopstukken horen bij dezelfde Europese partij als Rajoy: De Europese Volkspartij. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7129 |
Banneling
|
![]() het gigantisch aanbod aan werkelijk beeldmateriaal van schandalig optreden van de fascisten van de Guardia Civil remt de noodzaak fake news produceren wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Juist Vlaanderen heeft veel ervaring ,door de verwantschap Laat Spanje hiervan profiteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want la Belgique is altijd wel een francofiele constructie geweest ?? De kennis van het Nederlands in zowel (francofiel) Brussel als Wallonië, is daar de stille getuige van.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 oktober 2017 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gaan ze sturen? Mark Eyskens?
![]() |
#7133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
morgen organiseren de Catalaanse vakbonden een algemene staking in heel Catalonië, zijn dat ook centennationalisten ginder, de vakbonden? ps en sorry dat we niet allemaal onder onze kerktoren blijven plakken hé ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7134 |
Banneling
|
![]() Heb je het bericht gemist dat in de huidige federale coalitie er een sterke Vlaamse meerderheid is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit probleem is een binnenlands probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit probleem is een binnenlands probleem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Puigdemont dat doet gaat hij te horen krijgen dat hij zijn verklaring in zijn gat kan steken.
Een halve dag na het illegale referendum, en men maakt bij DS al de stand op: -in belgië enkel een veroordeling van alle geweld, en een oproep om dialoog vanwege de premier. -regeringspartij N-VA laat weten bij monde van Peter De Roover dat dit voor hen geen regeringscrisis waard is -geen enkele andere regeringsleider keurt spanje officieel af -de EU heeft bij monde van voorzitter Juncker laten weten niet tussen te zullen komen bij spanje en roept op tot eenheid en dialoog. Zij wijst erop dat eenheid nu nodig is, geen fragmentatie en dat spanje een oplossing moet zoeken binnen de context van de spaanse grondwet. (snappie ![]() En om écht elke twijfel weg te nemen voegt zij er dit nog aan toe : "De Commissie laat weten de Spaanse regering te vertrouwen om de situatie af te handelen." ![]() Vandaag gaat Juncker overigens met Rajoy praten, niet met Puigdemont. Maar hey, laat dat je fun niet verbrodden hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaja , dat zijn de "gevaarlijke" demonstranten !
Maar dit, dat zijn weer de goeie ! (Hamburg 2017) ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "Vlaamse meerderheid" is wel verlamd door francofiele grendelwetten.