![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en Oost-Vlaams) keurslijf. Hoogstens kan men zeggen dat men een slechte naam heeft gekozen om het de Nederlandstalige regio van België aan te duiden. Als er één provincie dominant is in Vlaanderen (de Nederlandstalige regio van België), dan is het wel Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guardia Civil buitengegooid uit hun Catalaanse hotels .
Dat zat er aan te komen. http://www.express.co.uk/news/world/...ed-from-hotels "Police evicted from hotels after BRUTALITY of Catalonia referendum vote. Tension increased in Spain’s restless Catalonia region today as it emerged hundreds of police have been forced out of their hotels ahead of a strike dubbed “a nation’s walkout.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Van mij geen kwaad woord over A'pen hoor, noch over hun echte Strangers!)
![]() |
![]() |
#7764 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het blijft een feit dat het gewest Vlaanderen, blijkbaar in tegenstelling tot Catalonië, geen eeuwenlange gemeenschappelijke geschiedenis, taal, kortweg eigenheid heeft. lk ben dan ook hoogst verbaasd dat de minister-president zich verbaast over de afwezigheid van trots over de Vlaamse identiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7765 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pajoske, als Limburger, geeft hier van tijd tot tijd terechte kritiek op. Citaat:
Een onafhankelijk Vlaanderen is voor mij eerder een plan B, dat Vlaanderen wel de mogelijkheid geeft ons (nog) meer te richten op Nederland en minder op Frankrijk. Bovendien kan men zich de vraag stellen of men door de lange taalstrijd in Vlaanderen (en al wat daarmee gepaard ging) wel degelijk kan spreken van een gemeenschappelijke geschiedenis/eigenheid (als je het mij vraagt: JA!) Ik kan hierbij de parallel trekken met een veel recenter (maar ook meer uitgesproken) voorbeeld, de Palestijnen. Vóór heel het Palestijns-Israëlisch conflict was er niets dat de Palestijnen 'Palestijns' maakte. Het waren gewoon inwoners van het Britse mandaatgebied Palestina. Er was niets eigen aan 'Palestijnen' dat hen onderscheidde (of onderscheidt) van hun Arabische buren. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 3 oktober 2017 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voetbal... :trololoo:
![]() |
![]() |
![]() |
#7768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit antwerpen zal dat eerder met de Flandria boten zijn denk ik. Die passen beter in de scheepslift dan die mega-grote cruise schepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik wijs er even op dat jullie nog een letter vergeten waren, de allerbelangrijkste trouwens.
SWMABO |
![]() |
![]() |
![]() |
#7773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 oktober 2017 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : zelfs Jie-Pie has joined the Dark Side of the Force...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 oktober 2017 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7775 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7776 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
FC Barca heeft altijd al laten weten dat ze voorstander zijn van onafhankelijkheid voor Catalonië, of dat nu betekent dat de Spaanse competitie voor hen toegankelijk blijft of niet. wat ze natuurlijk makkelijk kunnen doen, vermits ze vanuit Frankrijk al meermaals de uitnodiging kregen om in hun competitie in te stappen mocht de Spaanse wegvallen. en ivm laffe truukjes moet de Spaanse bond blijkbaar niet onderdoen voor andere unitaire bonden ... geen uitstel willen toestaan wegens veiligheidsredenen, en dan bovendien nog niet volstaan met het verlies van drie punten (forfait) maar nog eens dreigen zes reeds behaalde punten af te zullen trekken ... allemaal heel fair en logisch... ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 3 oktober 2017 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom stemmen mensen op dat soort testikelloze figuren ? You have the power, wield it. Verander het beleid ten goede van de nederlandstalige bevolking ipv steeds het op een ander te duwen als een volleerde calimero. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7778 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grotere facisten als die anti-facisten bestaan er op het huidige moment niet... Allemaal achter de facistische staat Spanje tegen de democratische rechten van de mensen in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7780 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |