![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan u me even aantonen waar ik dat gezegd heb?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit daar enige logische verklaring achter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je maakt de aanname dat ALLE Catalanen pro onafhankelijkheid zijn. Wat niet is. Verre van. Ook bij de burgemeesters zullen er een pak zijn die liever Spaanse Catalaan zijn. De independisten hadden een paar zetels op overschot. De peilingen geven aan dat ze die meerderheid verliezen. Er is dus geen sprake meer van een meerderheid van de catalanen pro onafhankelijkheid. Het is gewoon een grote, luide, minderheid die haar wil wilt opdringen. Ondemocratisch als de pest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13307 | |
|
![]() Citaat:
Nu hoopte ik dat die dikke vrienden van de Catalaanse vrijheidsstrijders hier mij dat konden geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13309 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand heeft dat ooit beweerd. Wel zijn er opvallend veel burgemeesters die mee aan de kar trekken. Dat hebben we ook gezien bij de organisatie van het referendum. Hier blijkt nog maar eens dat Puigdemont geen cavalier seul speelt. Wat hij vertelt, wordt gedragen door een niet onaardig aantal (beleids)mensen in Catalonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je hoe we dat gemakkelijkst konden peilen? Juist ja, via een referendum. Beetje te democratisch voor Rajoy en zijn kaloten. DAT is wat ik aanklaag mijn beste. Nooit heb ik gezegd dat Catalanen pro zijn, het enige wat ik al de hele tijd zeg is dat ze de kans moeten krijgen om zich uit te spreken. Je mag er al mijn berichten op naslaan, je zal nergens lezen dat ik zeg dat alle Catalanen VOOR zijn. Intellectueel alweer enorm oneerlijk, je kan alweer heel wat beter Tavek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13312 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel je hebt geluk, het zijn er zelfs nog een pak meer. Ik ben niet te beroerd om een cijfer dat in uw kraam past mee te delen. Laat het een les zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even opgezocht. De betoging voor een eigen universiteit in Limburg dateert van... 1969. Over het aantal aanwezige burgemeesters vind ik niets terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13316 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals we je mogen geloven dat je exact 527 gemeenten geteld hebt in Catalonie. Zeg eens, hoeveel burgemeesters heb je 50 jaar geleden geteld?
![]() |
![]() |
![]() |
#13318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je het woordje gekronkel in elk berichtje begint te gebruiken ook al slaat het nergens op, dan verliest het elke betekenis mijn beste. Je bent echt niet in vorm vandaag hoor. Ik verwacht echt wel meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Spain threatens to arrest over 700 Catalan pro-referendum mayors " http://www.telegraph.co.uk/news/2017...rendum-mayors/ Er konden er echter maar 200 mee op die dag ,er waren niet meer plaatsen beschikbaar op de vlucht Barcelona -Brussel en terug van vandaag. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 7 november 2017 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |