![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15301 |
Banneling
|
![]() Had dan je geld gestoken waar je mond is.
De koersen schommelen altijd. Kleine schommelingen zijn geen verlies als ze voortdurend door hetzelfde niveau blijven gaan. Niveauwisselingen: dat is verlies . Op 13 november stond de koers waar hij nu staat. Nagebalkte gazettenpraat over koersen zonder veel substantie interesseert me niet. Ik kijk naar mijn posities. Als je denkt dat de Ibex35 gaat blijven dalen door de te verwachten nieuwe separatistische coalitie, neem dat een short positie op de Ibex35. De koers op 20 dec was 10187 vandaag 10187. Nu jij. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2017 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, ben ik nu al verantwoordelijk voor de posts van anderen?
En is het "de mijne"? Nu snap ik trouwens uw flauwe mop. Geen idee wie je met witte kalkoen bedoelde. Maar naar de grond van de kwestie : ik hoor hem hier niet klagen dat het oneerlijk is of zo. Dat heb jij er dus bijverzonnen.
![]() |
#15303 |
Banneling
|
![]() Wat voor een TV kanaal is la sexta eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15304 |
Banneling
|
![]() Als Madrid el clásico wint is de butthurt van de españolistas weer wat verzacht
vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15305 | ||
|
![]() Ik hoef niet te beleggen omdat jij dat doet.
De graifek is voor iedereen duidelijk. Jij wilt gewoon niet toegeven dat die schommeling er was. En dat de koers op 13 november stond waar hij nu staat, interesseert mij niet. Citaat:
Wel de verkiezingen in Catalonië en eventuele gevolgen op de beurs. Je ziet duidelijk dat de koers maar voor een deel recupereert. Citaat:
De grafiek is duidelijk, hij gaat eerst omhoog, daarna een heel deel omlaag, en recupereert een beetje. Het eindresultaat is ook duidelijk : IBEX 35 10.182,00 -1,19% Uw verdraaiingen interesseren mij niet.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 22 december 2017 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer ook eens te lezen wat er staat, niet wat gij erbij fantaseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15307 |
|
![]() Dat heb ik gedaan, het staat er gewoon niet.
![]() |
#15308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan wiens kant gaat u staan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag zijn er nog een aantal van 'el Procés' in beschuldiging gesteld door Llarena. Waaronder Mas (opnieuw, na een miljoenenboete en de aanslag van zijn villa ocharme) en de tweede van ERC, Marta Rovira, en Ana Gabriel (presidente CUP). Het gaat een gangetje... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2017 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dreigementen over "minder vreedzaam" dat is iets dat men in alle discussies en op elk moment erbij haalt : niemand luistert daar naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15312 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De koers is bij sluitingstijd van 10190 op 21D om 16h30 1% gestegen en op 22D bij openingstijd om 8h 1% gezakt naar 10190. 1% schommeling is NIETS bij een verkiezing op een werkende dag. En is weeral verdwenen. Je weet niet waarover je het hebt. Je tuint gewoon in betekenisloze gazettenpraat en klemt je er aan vast. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2017 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de vendeliersclub in catalonië met hun dikzak van ERC in jail en hun schertsfiguur van Junts die voortvluchtig is valt politiek niets te verwachten. De echte vraag zal zijn : wie gaat ERC en Junts naar voor schuiven als topfiguren en wie gaan ze in de toekomstige regering plaatsen ? Die mensen gaan moeten de discussie aangaan in Madrid om hen te overtuigen om art 155 los te laten. Voortvluchtigen en gevangenen spelen daarin geen enkele rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15316 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand vroeg hem of er ergens een verschil was in stemmenaantal, en hij zei dat er een verschil was tussen platteland en steden. Het feit dat hij op dit forum dit eerst aanhaalde moet dan een of ander iets bewijzen? Feit is dat ik hem daar niet hoor zeggen dat het oneerlijk is, en daarover ging het nu net : dat er hopen mensen zijn die altijd de regeltjes willen aanpassen naar hoe het hen best uitkomt. Dat lees ik niet in zijn post. Dus als je akkoord gaat dat het daar niet staat, waarom kom je dan met die verwijzing af? Of weet je gewoon niet meer wat je typt?
![]() |
![]() |
#15317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15318 | |
|
![]() Citaat:
Maar we zijn dus van niets naar 1% gegaan. Je kletst gewoon wat uit je nek dus.
![]() |
![]() |
#15319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15320 |