![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En was dat de wil van de Catalaanse kiezer?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een minderheid kiezers, niet "de"
Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 januari 2018 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is ~50% = 100% ?
![]()
![]() |
#16246 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij mag zich bij mij komen verstoppen.
![]() |
#16247 |
Banneling
|
![]() Ja, toen ik Puigdemont hoorde spreken dacht ik ook dat die wel eens voor de mannen zou kunnen zijn. Ge kunt misschien een chanceke hebben als die beslist om niet op uw sofa te slapen maar ergens anders en meer comfortabeler.
Laatst gewijzigd door Tavek : 24 januari 2018 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijwaren van democratie noemen ze dat. Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 januari 2018 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, zelfs Mas beseft ondertussen dat het draagvlak voor echte onafhankelijkheid onder de bevolking gewoon niet groot genoeg is om met succes de onafhankelijkheid te mogen claimen. Het gaat enkel nog over de broederstrijd tussen ERC en PDeCAT over wie de finale macht in handen krijgt in de coalitie en dus in catalonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16251 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit vergeet ik nooit.
![]() |
#16252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe je slaapkamer maar goed op slot, of het zou kunnen zijn dat je het inderdaad nooit gaat vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zijn dat de rekenmethodes van Spanje... Niet voor niets dan dat het land er niet zo goed voor staat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwijs naar een artikel in de spaanse kwaliteitskrant El Pais, net zoals ik verwijs naar de catalaanse krant La Vanguardia. El Pais staat trouwens op hetzelfde internationale niveau als bv Le Monde in frankrijk of The Guardian in het VK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16257 |
Banneling
|
![]() Minder en minder te vertrouwen dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De samenstelling van het parlement wordt door niemand betwist.
Dus toch "de kiezer". De kiezer heeft gekozen voor iets dat nu ontwikkeld wordt: een meerderheid, met als steunpilaren een separatist als voorzitter van het parlement en een separatist als regeringsleider. Er is maar één ding dat in de weg staat: de geest van Franco. post scrotum: weet ge wanneer de laatste terechtstelling in Spanje is uitgevoerd ?
![]() |
![]() |
![]() |
#16259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat bijvoorbeeld The Guardian ook een regimekrant van Rajoy is ? Of dat La Vanguardia een regimekrant van Rajoy is ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onafhankelijkheidsverkiezing die illegaal is. |
|
![]() |
![]() |