![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat de goede richting uit : dikke ruzie tussen ERC en JxCat. De vice-voorzitter van het parlement zegt tegen de pers dat hij het totaal niet eens is met de eenzijdige beslissing van de parlementsvoorzitter om de wetswijziging niet te agenderen en een "media show" op te voeren over straatsburg om de aandacht af te leiden van het feit dat hij de wetswijziging niet durft steunen.
Boel in het huishouden ! ![]() ![]() ![]() ![]() Arme vendeliers... Arme Carles... Zijn eigen coalitiepartners willen hem niet meer... http://www.lavanguardia.com/politica...trasburgo.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#16962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zeer veel, extreem veel ervaring met onze Spaanse collegas. "Morgen" zal ik dat leveren, "Morgen" zal het gereed zijn, ik moet dat toch pas "Morgen" leveren, "Morgen" is de oplossing voor alles daar. Dat ze er dus "Morgen" een lap op gaan geven moet je dus ook niet al te letterlijk nemen, de witte deed dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16963 |
Banneling
|
![]() Toch een mooi karnavalsthema dit jaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16964 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Juan Jamon !
![]() Goed gedaan van die mannen. Zou het partijbestuur van N-VA nu ook die carnavalsgroep een ingebrekestelling sturen voor oneigenlijk gebruik van het partijlogo zoals ze onlangs deden met onze forumgastheer Maarten Malaise ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16966 |
Banneling
|
![]() Rechtszaak voor laster !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan de mensen in een richting van meer tevredenheid?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard: ze wijzen toch de weg aan jullie, de Vlonderaars. Ofni soms?
![]() |
#16970 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Catalonie zal niet onafhankelijk worden op de korte/middenlange termijn. Dat zal de tevredenheid van de vendelzwaaiers niet ten goede komen. Maar daar trekt niemand zich iets van aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16971 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd dat niemand van de Rajoy-aanhangers hierover struikelde:
"De Spaanse premier, Mariano Rajoy, betoogde woensdag voor de rechter nooit over corruptiesystemen in zijn partij gehoord te hebben. ‘Ik wist van niks.’" "Rajoy was opgeroepen in het proces-Gürtel. In die zaak was de bal ruim acht jaar geleden gaan rollen. De bekende Spaanse onderzoeksrechter Baltasar Garzón ontdekte immers dat Spaanse ondernemers, veelal uit de bouwsector, jarenlang smeergeld betaalden aan verkozenen en toplui van de PP. In ruil gingen zij met lucratieve overheidscontracten aan de haal." "Omdat Rajoy al drie decennia meedraait aan de top van de conservatieve partij en sinds 2004 ook de absolute leider is van de PP, wilden enkele betrokken partijen de premier graag aan de tand voelen om te achterhalen in hoeverre hij op de hoogte was van de megacorruptie." "Ik wist van niks. Ik heb nooit over corruptiesystemen in de partij horen praten’, stelde Rajoy." https://www.tijd.be/dossier/Europare...partij/9917131 En dat leugenachtig/corrupt sujet wil andere politici opsluiten, terwijl ie zelf achter tralies zou moeten zitten. Goe bezig, mannen. ![]()
![]() |
#16972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderzoek gaat blijkbaar steeds dieper : rechter Llareda zoekt verder uit hoe het met het fameuze EnfoCATS document zit dat bij beleidsverantwoordelijken op hun harde schijf is gevonden en wat eigenlijk een blauwdruk voor een staatsgreep was. Alle ERC en ook Puigdemont zijn vendeliersclub kunnen zich "niet herinneren" dat ze dat document ooit zagen en dat het een ernstige voorbereiding vormde voor hun coup.
![]() De rechtbank laat nu de actieve rol van het bedrijf Mediapro onderzoeken, die ervoor zorgde dat er zeeer eenzijdige berichtgeving de wereld is ingezonden toen de storm losbrak rond het illegale pseudo-referendum. Allemaal indicaties dat de top van het gerecht heus niet van plan is om de pot met zalf boven te halen of de boel op zijn beloop te laten zoals men dat in België zou doen. Ze zijn duidelijk van plan om de verantwoordelijken van het illegale referendum, de oproer, het misbruik van overheidsgeld, de rebellie penaal te vervolgen en een rechtsgang te geven die de spaanse burger mag verwachten van zijn overheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal Puigdemont triomfantelijk kunnen terugkeren naar de Generalitat in Barcelona. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft het gerecht te maken met Rajoy ?
![]() |
![]() |
#16975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat PDM hetzelfde lot zou ondergaan als Salman Rushdie. Waar je dan verstoppen hé ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 februari 2018 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik daarover zal weten, na de verkiezingen van dit en van volgend jaar, dat is andere koek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Justitie in Spanje .... echt een lachertje op democratisch vlak.
Nu ook weer flink op hun plaats gezet in een ander dossier. Ja, ze gaan de Catalanen aanpakken, op de wijze zoals ze dat nog kennen van Franco. titel: Spanje moet ETA-terroristen schadevergoeding betalen voor een onmenselijke en vernederende behandeling https://www.spanjevandaag.com/14/02/...e-behandeling/ Citaat:
|
![]() |
![]() |