Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 3 juni 2011, 18:53   #121
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Een nederlaag van de Rode Duivels tegen Turkije wordt als een 'vlaamse overwinning' gevierd.

Zoiets kleingeestigs kan natuurlijk alleen maar van een volk komen dat nooit échte overwinningen gekend heeft.
Ach, sommigen onder het kleingeestige segment der mensheid supportert zelfs voor de Pinguïns van Antarctica wanneer ze tegen Nederland spelen. Je ziet ze ook groen uitslaan van jaloezie wanneer ze merken dat Nederlanders een nationale trots tonen die hun land nooit zal kennen.

Mocht er geen voorrang gegeven geweest zijn aan voorgaande Duivels-bezoekers, dan zouden er misschien wel meer Turken dan Belgen geweest in het stadion. Dat is nog al eens gebeurd trouwens. Nog eerder waren er ook meer ex-Joego's aanwezig bij België - Bosnië-Herzegovina.

Maar alle gekheid op een stokje, sommige Vlaams-nationalisten supporteren gewoon voor België, alleen verandert het niets aan de politiek.

Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2011 om 19:16.
Weyland is offline  
Oud 3 juni 2011, 18:54   #122
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
De gemiddelde Vlaming zal straks in zijn zetel met een fris Waals pintje naar het voetbal zitten kijken en het zal hem geen reet schelen als Witsel straks geen Nederlands spreekt mocht ie er één binnenschieten.
Toch schoon, né, die Walenhaat van die flaminganten! Opgeblazen retoriek!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 3 juni 2011, 18:55   #123
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Uiteraard slimmeke! Ze hebben daarvoor niet allemaal Belgisch bloed door de aderen stromen; ze hebben dan wel de (dubbel)-nationaliteit.

witsel
hazard
chadli
de anderen
Hazard? Is dat de broer van Bio Hazard?
SDG is offline  
Oud 3 juni 2011, 18:55   #124
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir Bekijk bericht
Plastiek Bertrand roelt nog altijd even hard!
Sa Rand pour moi! Sa Rand pour moi! Sa rand pour moi moi moi, sa rand pour moi!
Oud 3 juni 2011, 18:57   #125
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat denk ik niet. België betekent zeker nog het een en het ander voor menigeen. Anders zouden er niet zoveel supporters zijn voor de Belgische ploeg. Walen en Vlamingen voelen zich hier één volk zo te zien.
Ik denk niet dat het een echt met het ander te maken heeft, maar ja, elke Vlaams Nationalist moet zo eerlijk kunnen zijn om toe te geven dat er nog veel mensen zijn voor wie België een niet zo negatieve betekenis heeft. Niet iedereen is politiek bewust of actief, noch maken die bewusten dezelfde keuzes.

Maar je moet ook toegeven dat het er niet al te best uitziet op dit moment, en dat weddenschappen op de toekomst van België een zwaar risico inhouden. En dan doen wij, Vlaams Nationalisten , natuurlijk graag euforisch
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 juni 2011, 18:59   #126
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Nee, van die andere Par Hazard
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 juni 2011, 18:59   #127
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Dat denk ik niet. België betekent zeker nog het een en het ander voor menigeen. Anders zouden er niet zoveel supporters zijn voor de Belgische ploeg. Walen en Vlamingen voelen zich hier één volk zo te zien.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAH AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA HHAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHA HHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHA HHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAH AHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHH AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA! Even ophouden om 'sul' te zeggen.HAHAHAHAHAHAHHHAHAAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAQHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH AHAHHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAAHH AHAHAHHAHAHAHHHAAHA! It's just a game. er zijn ook Vlamingen en Walen die voor Barcelona of Chelsea supporteren en dat zijn ook Catalanen en Engelsen zeker? Whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Er zijn zelfs veel Vlamingen die voor Standard supporteren (zelfs BV's) en dat zijn ook plots Walen , of wat?

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:03   #128
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Ik denk niet dat het een echt met het ander te maken heeft, maar ja, elke Vlaams Nationalist moet zo eerlijk kunnen zijn om toe te geven dat er nog veel mensen zijn voor wie België een niet zo negatieve betekenis heeft. Niet iedereen is politiek bewust of actief, noch maken die bewusten dezelfde keuzes.

Maar je moet ook toegeven dat het er niet al te best uitziet op dit moment, en dat weddenschappen op de toekomst van België een zwaar risico inhouden. En dan doen wij, Vlaams Nationalisten , natuurlijk graag euforisch
Ik hou niet zozeer van nationalisme. Een gezond chauvinisme mag voor mijn part gerust. Of dat nu Antwerps chauvinisme is, of Vlaams of Belgisch maakt niet zoveel uit.
Het Oosten is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:04   #129
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eden Hazard

Oud 3 juni 2011, 19:06   #130
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ik kijk voetbal voor het voetbal... en de rest, ook politiek niet, heeft daar niks mee te maken!
Ik hield van Coeck, van Gerets, van Rensenbrink, van Zetterberg, van Inzaghi, van Puis en nu (in zijn goede periode) van Witsel... Wat ben ik nu? Antwerpenaar, Limburger, Hollander, Italiaan, Brusselaar of Waal? Ik ben blijkbaar zelfs geeen Belg? Voetbal kijk je voor de sport, niet om je tot een volk (of wat ervoor doorgaat) te rekenen. Als de Turken straks mooi voetbal spelen, ben ik zelfs een supporter van de Turken.

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:06   #131
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAH AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA HHAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHA HHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHA HHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAH AHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHH AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA! Even ophouden om 'sul' te zeggen.HAHAHAHAHAHAHHHAHAAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAQHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH AHAHHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAAHH AHAHAHHAHAHAHHHAAHA! It's just a game. er zijn ook Vlamingen en Walen die voor Barcelona of Chelsea supporteren en dat zijn ook Catalanen en Engelsen zeker? Whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Er zijn zelfs veel Vlamingen die voor Standard supporteren (zelfs BV's) en dat zijn ook plots Walen , of wat?
Dat zijn wellicht Belgen. Maar dat idee is zeker nooit bij u opgekomen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 juni 2011 om 19:07.
Het Oosten is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:09   #132
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Eden Hazard
Mij onbekend. De enige namen die mij iets zeggen in deze opstelling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
.......................... Vossen
...................... Chadli - Hazard

........................... Witsel
..................... Simons - Defour

Vertonghen - Kompany - Van Buyten - Alderweireldt

.......................... Mignolet

Uitslag: 3-2
zijn Kompany en Van Buyten. En die Witsel, die hebben ze ooit eens bijna zijn been eraf geschopt, is het niet? De rest zegt mij nulkommanul, laat staan dat ik zou weten bij welke ploeg ze normaal gezien spelen.
SDG is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:09   #133
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
En dan nog van die Inbev-paardenzeik... Bwah. Geef mij maar een goeie Orval.

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:16   #134
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Als die inquisitie goed wordt uitgevoerd, dan is er niet veel revolutie meer mogelijk achteraf, he.
Ach ja, we zetten wel geuzennesten op. Alleen oppassen dat we de bevolking niet te veel terrorizeren, want dan beginnen ze 'voor de lieve vrede' het repressieve regiem te steunen.
Weyland is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:17   #135
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Zoals ik al zei: ze zijn niet perfect, maar beter dan gelijk welke andere regering in dit niet-land.
Ik vraag ook geen perfectie. Maar wél dat ze beter zijn dan de Belgische regering. Dat is juist mijn punt: ze zijn NIET beter. Maar alleen duurder voor de belastingbetaler.
pajoske is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:20   #136
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik vraag ook geen perfectie. Maar wél dat ze beter zijn dan de Belgische regering. Dat is juist mijn punt: ze zijn NIET beter. Maar alleen duurder voor de belastingbetaler.
De Vlaamse regering is de enige die uw duur verdiende centen NIET in de eindeloze putten van de PS kippert...
Oud 3 juni 2011, 19:20   #137
pajoske

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik mag ook meebetalen aan dat idiote spel.
Ik heb ook mogen meebetalen aan de wandeltochten van Takkers in Voeren in den tijd.
pajoske is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:30   #138
pajoske

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
De Vlaamse regering is de enige die uw duur verdiende centen NIET in de eindeloze putten van de PS kippert...
Maar in de eindeloze putten van studiebureaus, banken, buitenlandse firma's, ambtenaren enz. En dan zwijgen we van werklozen die onder allerlei nepstatuten enz. werkloosheidsvergoedingen ontvangen.
pajoske is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:36   #139
EddyBal

Standaard

Citaat:
Ze zijn beter voor het volk dat ze dienen: de Vlaming. Als enige in Europa zijn ze er in geslaagd om een begroting in evenwicht te hebben. Daar heeft gelijk welke regering in dit onland nog een lange weg af te leggen , en lesjes te leren van hen. Jammer voor de andere bevolking willen hun leiders die lessen NIET leren.
EddyBal is offline  
Oud 3 juni 2011, 19:38   #140
EddyBal

Standaard

Citaat:
Maar in de eindeloze putten van studiebureaus, banken, buitenlandse firma's, ambtenaren enz. En dan zwijgen we van werklozen die onder allerlei nepstatuten enz. werkloosheidsvergoedingen ontvangen.
En die nepstatuten zijn allemaal Vlaamse? Allemaal uitvindsels van de Vlaamse regering?
En WIE kan er WEL zijn rekeningen betalen, en wie niet? Durf je daar op te antwoorden?
EddyBal is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be