Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2016, 20:11   #221
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Omdat ze te dom zijn, en blindelings vertrouwen hebben in alles wat de media ons voorschotelen. Geertvdb heeft geen flauw idee wat het woord "rechtsstaat" betekent, laat staan hoe je hem kan saboteren. Als je zijn taalgebruik eens onder de loep neemt, geeft hij de indruk dat hij nog op de middelbare school zit.
Geert is het gewoon graag oneens met anderen, dat heeft 'm al 'n paar keer geschreven, dus argumenten zijn dan van ondergeschikt belang.
Meer moet men er niet achter zoeken.
Citaat:
En dan heb je nog van die randdebielen die geen enkel vertrouwen hebben in een hoorzitting op federaal niveau zodra de zaak op YouTube terecht is gekomen, ipv op de propagandamachine "Het Nieuws". Want het nieuws heeft natuurlijk de bedoeling om ons steeds op de hoogte te houden van alle wanpraktijken in deze neprechtsstaat.
Internationale info moet in the economist of Bloomberg staan, trouwens beiden Rothschild owned
Sommigen hier kunnen feiten niet van fictie onderscheiden, al stonden de feiten als 'n olifant voor hun neus.
Heeft iets te maken met dissociatieve ontkenning ofzo.

Citaat:
Als dit forum een echte moderator had (sorry pontifex, het is mijn mening) zouden ambrasmakers zoals geertvdb onmiddellijk geblokkeerd worden. Nu is het een kinderspeeltuin
Never mind, zo geraken ook meelezers geïnformeerd en zien ze hoe trollen en poetsenbakkers zich gedragen.

Citaat:
Ben er trouwens van overtuigd dat ik weer zo'n waardeloze berisping in mijn inbox krijg omdat ik de waarheid zeg
Als het de waarheid is hoef je je geen zorgen te maken, vroeg of laat knalt die wel tegen hun trollenkoppen.
Karma is a bitch, you know.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be