![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Indien uw antwoord op die vraag niet volmondig "ja" is, concludeer ik dat discriminatie tegen sommige groeperingen (mensen die een gevaarlijk medisch experiment weigeren) perfect oké is, maar discriminatie tegen andere groepen (religieuzen, zwarten, woke aanhangers etc) niet.
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is een lijstje (niet volledig trouwens) dewelke inderdaad door de tv-kwakzalvers werd verkondigd en die allemaal weerlegd werden door echte echter verketterde, belachelijk gemaakte en soms zelfs ontslagen wetenschappers. Eén voor één is duidelijk geworden dat de desinformatie van de tv-kwakzalvers kwam... Wat FB is hier doet is gewoon één van de agendapunten van het WEF clubje uitvoeren en ervoor zorgen dat mensen daar niet over onder elkaar in discussie kunnen gaan... dus censureren dissidente stemmen op het social-media platform zodanig dat de MSM hun propaganda kan verkondigen zonder dat er teveel mensen zich vragen stellen en zich kunnen groeperen en bepaalde zaken bespreken en blootleggen. Net zoals de censuur van MSM trouwens... De schaal van propaganda en censuur is nog nooit zo groot geweest en men kan er ECHT niet naast kijken... en diegene die doen alsof het niet zo is of er zelfs belachelijk over doen zitten mee in het clubje of hebben het verstand van een vlo. Laatst gewijzigd door StV : 20 augustus 2022 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |