![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister
|
![]() Ik vlieg over 2 weken vanuit Schiphol naar Auckland, met een tussenstop in ZO Azië.
De route is volgens mij exact de zelfde als die van de neergehaalde MH17. Zo was dat toch bij eerdere bezoeken vanuit Schiphol aan die regio. Zijn er veiligheidsmaatregelen genomen sinds die vliegramp of vliegen maatschappijen gewoon verder boven Oekraine? Ik heb het boekingskantoor gemaild maar daar is het personeel zo onbekwaam om enkel te reageren met "We understand you but all the airlines know what they do. If something is not safe they don't fly, so don`t worry!" Ik zou er toch vanuit gaan dat niemand nog over Oekraine vliegt na dat incident |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens mij wordt het inderdaad gemeden door individuele luchtvaartmaatschappijen. Maar of ze verplicht zijn het te mijden vanuit het centrum dat alles regelt (de naam kwijt)?
Gelooft er nu overigens nog iemand in de "mystieke verdwijning van de andere MH vlucht ...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb al met alle mogelijke maatschappijen gevlogen maar ik had nu goesting om met Malaysian te vliegen, de eerste keer. Ik daag graag het lot uit, it is your faith zoals ze in China zeggen, goed voor de adrenaline. Laatst gewijzigd door Gipsy : 6 augustus 2014 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het heeft overigens niks te maken met Schiphol of met Malaysian Airlines. Wel met het feit dat dat vliegtuig van Malaysian als twee druppels water op een Russisch gevechtsvliegtuig leek omdat het de zelfde kleuren heeft. Bijna alles wat vanuit schiphol richting Azie vliegt passeert Oekraine, en daar ben ik niet 100% gerust in. Liever met een bananencurve eromheen maar dat zie ik niet snel gebeuren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep, makes total sense. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moest er niet Malaysian op staan dan zou ik ook denken dat het een Russisch vliegtuig is. De nationale vlag staat er ongeveer op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien leek het vliegtuig van Poetin helemaal niet op het vliegtuig van Malaysia Airlines. Het vliegtuig van Poetin heeft namelijk 4 motoren, de boeing 777 heeft er 2. Zelfs met het blote oog op de grond, kan je het verschil zien tussen een 2-motorig en een 4-motorig vliegtuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
O ja, je zal nog steeds boven conflictgebieden vliegen. Vliegtuigen naar Zuidoost-Azië vliegen nu boven Nagorno-Karabach, waar er de laatste dagen opnieuw hevige gevechten waren tussen Armenië en Azerbeidzjan. Een paar duizend kilometer verder zal je boven Afghanistan vliegen. Ik wens je een prettige vlucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eurosceptic, je moet dringend je klok eens gelijkzetten, want je loopt hopeloos achter op de zaken. Da's nu al de tweede draad waarin je afkomt met een compleet achterhaalde samenzweringstheorie. Eerst de 9/11-draad, nu de deze. Wakker worden en bij de les blijven, jongen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Breng nu eens iets concreets aan. Voor één keer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Triest om te zien hoe mijn volk zo slaafs is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Dat was al wel een tijdje duidelijk ja.
Citaat:
...en herhaal wat later opnieuw gewoon het mantra. Rinse, repeat. Laatst gewijzigd door Scorpio : 10 augustus 2014 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |