![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Komt bij dat Rossya Aeroflot is, Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#462 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Doch die Rossiya toestellen vliegen vooral regionaal en tonen zowat identiek met de Malaysian Airlines zoals de door mij geplaatste foto's laten zien.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 22 maart 2015 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je blijft het belangrijkste deel van mijn berichten religieus uit de weg gaan. Je blijft weigeren, nu al twee keer, om in te gaan op de complete debiliteit van de theorie dat de Oekraïners op basis van een verrekijkertje hun doelwitten uitkiezen terwijl ze over alle technologie beschikken om precies te weten wat daar vliegt. Het begint op te vallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De schuldvraag is nog niet beantwoord in deze maar wie verantwoordelijk is, moge bekend zijn. De familie van het Duitse slachtoffer heeft dat beter door dan de NL overheid. Dat van Rossya is een feit, ze vervoeren zelfs president Poetin met een speciaal toestel. De relevantie is zoals ik aangaf zowat dezelfde rampplek. En nergens zeg ik dat ze met verrekijkertjes gluren, dat maakt u ervan. Blijft over dat nog steeds niet bewezen is of een reguliere soldaat of een rebel die BUK heeft afgeschoten daar ze beiden die systemen in dient hebben. Wel wordt er veel gesuggereerd en gewezen door beide partijen en meestal ligt de waarheid dan in het midden.
![]() |
![]() |
#465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn twee mogelijkheden: ofwel insinueer je dat ze eigenlijk probeerden een Rossiya-toestel uit de lucht te halen, en hebben ze zich vergist omdat het een toestel was dat er op leek. In dat geval moet de beslissing genomen zijn op zicht. Met het blote ook op meer dan 30,000 voet zie je dat niet, dus met een verrekijker. Ofwel zeg je dat niet, en dan zie ik het nut niet in van die vergelijkende foto's. Welk van de twee is het, vuggie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In #450 ging jij op die kleuren in en probeer ik je met foto's te laten zien welke fout die rebellen hebben kunnen maken. Niet als feit maar als mogelijkheid. Verder is het ook niet mijn gedachte maar iets vergelijkbaars had ik gelezen in mijn lijfblad het AD en is blijven hangen. Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 22 maart 2015 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt me vergezocht dat Poetin boven oorlogsgebied zou vliegen. Dat is trouwens nooit officieel bevestigd, enkel een "anonieme" bron kwam met de vliegroute van Poetin op de proppen.
M.a.w. een theorie voor de prullenbak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Minister-President
|
![]() Het is dus optie 1: je insinueert dus wel degelijk dat de Oekraïners zodanig achterlijk zijn dat ze alle tot hun beschikking staande middelen om een vliegtuig te identificeren compleet zouden negeren en in plaats daarvan af te gaan op een verrekijkertje.
Het hele verhaal over Poetin zijn vliegtuig is trouwens al lang achterhaald: dat toestel heeft nooit boven Oekraïne gevlogen. Het leek ook helemaal niet op de MAS 777. Het was een Il-96, een VIERmotorig vliegtuig. Zelfs vanop de grond zie je het verschil tussen een tweemotorig en een viermotorig toestel. Dan zwijg ik nog over hoe compleet suïcidaal de Oekraïners zouden moeten zijn om Poetin z'n toestel neer te willen halen. Stel dat dat gelukt was: wat denk je dan dat de reactie van Rusland zou geweest zijn? Open oorlog! En het Westen zou er z'n pollekes af trekken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zullen ze beschikking hebben over wifi?
![]() |
![]() |
#470 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En meer dan theorieën zijn er niet omdat beide partijen liever naar elkaar wijzen dan de waarheid boven tafel brengen. Wat weer ontzettend respectloos naar de nabestaanden toe is.
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enfin, we zijn er dan kennelijk toch al uit dat het de rebellen waren die waarschijnlijk MH17 hebben neergehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarvoor gaf ik het aan. Beide partijen komen met onzin verhalen. Het verhaal dat het snelst onder tafel verdween, is dat in MH17 meerdere top AIDS onderzoekers zaten. Wie weet is ook de genezing van AIDS verloren gegaan cq zeer vertraagd. Zie: http://www.knack.be/nieuws/wetenscha...al-266213.html
![]() |
![]() |
#473 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar over welke Vliegtuig hebben we het dan ? En dan nog de geregistreerde video vanuit een soort vracht/tankvliegtuig, waarop te zien was dat er een militaire? toestel neerstortte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed eerder aan de 'extreme' kant, correct? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nog eens expliciet de links dus. Doorlees op uw gemak en bekijk de embedded video's, met o.a. de expert uit Croydon, Nicolas De Larrinaga van IHS Jane's en de raketwetenschappers uit Munchen : Robert Schmucker en Markus Schiller. http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...dit-het-bewijs http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...os-en-analyses http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...door-buk-raket En de reactie van de onderzoeksraad, die RT zo leugenachtig heeft verdraaid : http://www.onderzoeksraad.nl/nl/onde...len-mh17#fasen Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 23 maart 2015 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Joep_Lange |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() parcifal
Citaat:
IHS Jane is een commercieel bedrijf, geen wetenschappelijke instelling. Robert Schmucker en Markus Schiller hebben het niet over het fragment, maar uiten enkel hun opinie over het neerhalen van MH17. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |