![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Banneling
|
![]() Dat hadden ze nooit gedurfd, dat was een onmiddelijke casus belli geweest : De Navo zou moeten tussengekomen zijn. Zover had zelfs een megalomane dictator als Putin het niet laten komen, hij weet dat hij tegen Navo geen schijntje van kans maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je niet omkan met verantwoordelijkheid voor je daden, moet je misschien beter verhuizen? Het beschuldigen van mensen als Verhofstadt is gewoon ziek geraaskal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Velen begrijpen nog altijd niet dat je rusland niet kan bekijken als een gewoon land, ze begrijpen enkel brute macht en het omwringen van hun arm. Geen enkel akkoord of afspraak met hen heeft zin of nut, diplomatie is per definitie onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een verschil is dat, als het doorgegaan zijn, om de rampplek te beveiligen dit met toestemming van de Oekraine zou zijn geweest. Een bij mijn weten soeverein land. Ingeval Australische en NL militairen op vraag van de UN ingezet zouden zijn geweest om de rampplek te beveiligen om onderzoek te kunnen doen Het doel zou zijn geweest op een veilige wijze onderzoek kunnen doen Wat is daarop uw antwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 oktober 2016 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de democratische besluitvorming hun eigen opinie niet volgt gaan ze dat afdoen als manipulatie door een boosdoener en steunen ze een bende lokale opstandelingen die een democratisch verkozen parlement gevangenzetten en afpersen. Foei, shame on you! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kijkt nog altijd met een enorm roze bril. De mensen revolteerden omdat een dief en oplichter hun toekomst wegnam, in belgie zouden we een bloedige revolutie hebben voor nog geen 1% van wat ik Oekraiene is gebeurd. De mensen zijn daar enorm lang enorm braaf gebleven, ik vind het nog altijd onvoorstelbaar. Ze hadden het recht aan hun kant en meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij pleit er dus voor om onze democratie te vervangen door straatvechters. Fraai is dat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die mensen in dat vliegtuig aan al die zever weinig boodschap hadden. Op de koop toe werden hun lijken nog eens onteerd door hen te bestelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze er weinig boodschap aan hebben is een feit, dat een burgeroorlog en wie er schuld aan heeft zever is laat ik voor uw rekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite interesseert het hier op dit forum niemand geen kloten wat de gevolgen zijn voor de doorsnee Oekraïners of deze sukkels op het vliegtuig. Alleen het persoonlijk agenda van ik heb gelijk telt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken er daar persoonlijk van, jij bent zonder twijfel meer neo fascist dan hen. En democratie, waarom heb je het daarover? Dit was geen democratie, het idee alleen al maakt duidelijk dat je geen snars begrijpt van de situatie. Is er in Rusland democratie? Nou dan. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat in het voormalig Oekraine er een Russisch gezinde democratische meerderheid was past misschien niet in je kraam, maar als democraat dien je dat te aanvaarden. Als je het niet democratisch kan winnen dan maar via straatgeweld en gijzeling en afpersing van het parlement? Dat noem ik pas fascistisch. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 oktober 2016 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Oekrainers beslissen om een oen (volgens uw mening) te verkiezen als president dat is dat hun volstrekte recht. Als binnenkort Trump, een veel grotere en veel gevaarlijkere oen dan Janukovitch (volgens mijn mening) in de USA verkozen wordt dan is dat evengoed democratisch. Betekent dat dan dat de 'democraten' (=Clinton aanhangers) het recht hebben om het parlement te bezetten en Trump af te zetten? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 oktober 2016 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
|
![]() Citaat:
Als wel opening van zaken geven de buk op het oog, bemanning, eenheid etc Komt uit deze informatie naar voren dat de zaken niet zo liggen als de commissie vanuit gaat ontlast Rusland zich. Laatst gewijzigd door Adrian M : 1 oktober 2016 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
|
![]() Citaat:
internationaal tribunaal om daders te kunnen vervolgen. Rusland stemde als "enige" tegen en heeft veto recht Typisch daar de vlieger van het Oekraiense toestel welke MH17 neergeschoten zou hebben vervolgd had kunnen worden |
|
![]() |
![]() |