Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2019, 10:42   #1661
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb toegang tot meerdere bronnen. Die mensen horen slechts één klok luiden.
Als ik extreem rechtse foorapen hier op dit forum dezelfde vraag stel, dan antwoorden die EXACT hetzelfde als gij.

Ge beseft toch dat er veel mensen op deze wereld geindoctrineerd zijn, en geen enkele van die mensen beseft dat. Allemaal claimen ze net hetzelfde als gij.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 10:44   #1662
geertvdb

Standaard

Citaat:
Dat gaat over de G8. Maar Macron zei wel duidelijk dat er een proces van engagement met Rusland moet plaatsvinden. Nogmaals, subtiliteiten die U ontgaan.
Macron zegt: zolang Rusland niet verandert komt er geen G8, en blijft het de G7.
Het stoute jongetje moet in de hoek blijven.
Oud 1 juli 2019, 11:00   #1663
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als ik extreem rechtse foorapen hier op dit forum dezelfde vraag stel, dan antwoorden die EXACT hetzelfde als gij.

Ge beseft toch dat er veel mensen op deze wereld geindoctrineerd zijn, en geen enkele van die mensen beseft dat. Allemaal claimen ze net hetzelfde als gij.
Wat jij nu extreem rechts noemt was vroeger extreem links, wat voor boeltje is dat geworden.

Ik herinner me nog toen extreem links vond dat de Amerikaanse media de grootste leugenaars waren van allemaal, dat religie een pest was en alle amerikaanse politiekers gelijkaardige oorlogszuchtige rechtse kloothommels. links verdedigde ook Rusland tegenover de Amerikaanse grootmacht en zag complotten in van alles die Rusland in een slecht daglicht zou stellen, in de koude oorlog kozen ze de kant van Rusland en China. Extreem links en milieu vechters waren eveneens tegen de overbevolking en de gevolgen op de samenleving en natuur.

Mijn standpunten zijn niet veranderd maar nu opeens is dat niet meer links maar rechts geworden, wie is dan die geïndoctrineerde fooraap vraag ik me af.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 11:20   #1664
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wat jij nu extreem rechts noemt was vroeger extreem links, wat voor boeltje is dat geworden.

Ik herinner me nog toen extreem links vond dat de Amerikaanse media de grootste leugenaars waren van allemaal, dat religie een pest was en alle amerikaanse politiekers gelijkaardige oorlogszuchtige rechtse kloothommels. links verdedigde ook Rusland tegenover de Amerikaanse grootmacht en zag complotten in van alles die Rusland in een slecht daglicht zou stellen, in de koude oorlog kozen ze de kant van Rusland en China. Extreem links en milieu vechters waren eveneens tegen de overbevolking en de gevolgen op de samenleving en natuur.

Mijn standpunten zijn niet veranderd maar nu opeens is dat niet meer links maar rechts geworden, wie is dan die geïndoctrineerde fooraap vraag ik me af.
Ik ga heel duidelijk zijn: I dont f§cking care wat gij u herinnert. Val ik u lastig met jeugdherinneringen?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 juli 2019 om 11:20.
Oud 1 juli 2019, 11:25   #1665
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je afzetten tegen de arrogantie en dominantie van de VS is wel degelijk nog steeds links, vraag dat maar aan de latino's.
Links bij ons zou wel wat meer aandacht mogen hebben voor geopolitiek. Zo steunden de groenen en sossen en oorlogen tegen Servie en Libie, een grote schande waar we nu nog de gevolgen van dragen. Veel zogezegde linksen gingen ook helemaal mee in het verhaal van de vreselijke dictator Assad en de pro-democratische vrijheidsstrijders waartegen hij zogezegd vocht.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 11:28   #1666
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga heel duidelijk zijn: I dont f§cking care wat gij u herinnert. Val ik u lastig met jeugdherinneringen?
Gij zijt echt een troll en een pest op dit forum met geen greintje respect. Ik ga uw berichten in het vervolg negeren.
Oud 1 juli 2019, 11:30   #1667
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
'Toegang hebben' betekent nog NIET dat ge kritisch evalueert. Dat bewijs je trouwens constant hier.
Ik evalueer wel kritisch en ik stel vast dat dit gewoon een geopolitiek steekspel is.
Oud 1 juli 2019, 11:33   #1668
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij zijt echt een troll en een pest op dit forum met geen greintje respect. Ik ga uw berichten in het vervolg negeren.
Het lijkt me inderdaad een troll of toch iemand die begint te schelden als hij geen antwoord weet, je hebt er dus geen reet aan.
Oud 1 juli 2019, 11:37   #1669
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je afzetten tegen de arrogantie en dominantie van de VS is wel degelijk nog steeds links, vraag dat maar aan de latino's.
Links bij ons zou wel wat meer aandacht mogen hebben voor geopolitiek. Zo steunden de groenen en sossen en oorlogen tegen Servie en Libie, een grote schande waar we nu nog de gevolgen van dragen. Veel zogezegde linksen gingen ook helemaal mee in het verhaal van de vreselijke dictator Assad en de pro-democratische vrijheidsstrijders waartegen hij zogezegd vocht.
Zaken die de Amerikaanse media promoten of afbreken worden slaafs gevolgd door onze media en huidige links / groen, het is tenenkrullend. Betreft zuid amerika is er inderdaad wat tegenwerking, dan kan het blijkbaar wel.
Oud 1 juli 2019, 11:41   #1670
geertvdb

Standaard

Citaat:
Het lijkt me inderdaad een troll of toch iemand die begint te schelden als hij geen antwoord weet, je hebt er dus geen reet aan.
Wacht e betteke! Gij antwoordt op posts die ik richt aan Tomm en Tomm antwoordt op post die ik richt aan u … en IK ben de trol??

Dat is het toppunt!

Als ge niet kunt winnen, ga dan maar lopen! BYE BYE!
Oud 1 juli 2019, 11:42   #1671
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik evalueer wel kritisch en ik stel vast dat dit gewoon een geopolitiek steekspel is.
Comical Tomm evalueert niet kritisch, Je bent echt Russisch Doof en Blind voor alles wat niet in het Kremlin Propaganda-kraam past, je ontkent zelfs duidelijke feiten die effectief gewezen zijn en blijft de kremlin-leugens herhalen.
Daarmee maak je jezelf eindeloos belachelijk en uiteraard geen ernstige forumdeelnemer.

Het is hilarisch dat je jezelf kritisch noemt.
Dan was Goebels vast ook 'kritisch', nietwaar?

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 juli 2019 om 11:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 11:45   #1672
geertvdb

Standaard

Citaat:
Iemand die zich op de borst zich te kloppen dat alle anderen geindoctrineerd zijn, maar hijzelf niet omdat hij 'verschillende bronnen heeft', zo iemand moet ge vlakaf uitlachen in zijn/haar gezicht!

Niet meer, niet minder. Domheid verdient geridiculiseerd te worden. De essentie van de hele cartoon en satire business.
Oud 1 juli 2019, 11:56   #1673
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Russische standpunt staat al 5 jaar vast, fuck de propaganda. Veel laneen, waaronder nu ook Maleisie, volgen Rusland daar in.
.
Leugenaar.

En het russische standpunt is de laatste 5 jaar continu veranderd, hun laatste standpunten spreken zelfs rechtstreeks tegen wat hun eerste standpunten waren.
(Remember de hilarische leugenachtige 'persconferentie' van het Russische ministerie van Agressie (DOD) waar de ene na de andere leugen schaamteloos werd verkondigd door een of andere hersenloze gedecoreerde militair? )

Zeg eens Tomm. is dat eindeloos en continu liegen en bedriegen nu eigenlijk aangeboren (wat ik eigenlijk denk), een genetisch defect dus, of wordt het aangeleerd (een cultureel defect dus)?

Kreeg jij als jong bloedrood tovarishje in de indoctrinatiekampen in de Sovjet-unie 'leugenkunde' ingelepeld?

Het zou veel verklaren en we weten hoe efficient die indoctrinatiekampen waren :

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 juli 2019 om 11:58.
Oud 1 juli 2019, 12:19   #1674
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wacht e betteke! Gij antwoordt op posts die ik richt aan Tomm en Tomm antwoordt op post die ik richt aan u … en IK ben de trol??

Dat is het toppunt!

Als ge niet kunt winnen, ga dan maar lopen! BYE BYE!
BYE BYE! we gaan je missen
Oud 1 juli 2019, 12:26   #1675
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Comical Tomm evalueert niet kritisch, Je bent echt Russisch Doof en Blind voor alles wat niet in het Kremlin Propaganda-kraam past, je ontkent zelfs duidelijke feiten die effectief gewezen zijn en blijft de kremlin-leugens herhalen.
Daarmee maak je jezelf eindeloos belachelijk en uiteraard geen ernstige forumdeelnemer.

Het is hilarisch dat je jezelf kritisch noemt.
Dan was Goebels vast ook 'kritisch', nietwaar?
Hopla, opnieuw de nazi's erbij halen.

En dan maar klagen dat de bevolking nog meer op rechts stemt, ik heb de stap al gemaakt vooral door de talloze reacties zoals dit, rechts moet wel iets goed doen als jullie elke kritiek afdoen als uiterst rechts.
Oud 1 juli 2019, 12:28   #1676
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan maar klagen dat de bevolking nog meer op rechts stemt, ik heb de stap al gemaakt vooral door de talloze reacties zoals dit, rechts moet wel iets goed doen als jullie elke kritiek afdoen als uiterst rechts.
Je bent neo-nazi geworden door reacties als hierboven?

Laat u nakijken.
Oud 1 juli 2019, 12:56   #1677
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent neo-nazi geworden door reacties als hierboven?

Laat u nakijken.
lol, voor jullie is alles wat niet in je kraam past neo-nazi
Oud 1 juli 2019, 14:44   #1678
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
lol, voor jullie is alles wat niet in je kraam past neo-nazi
Nochthans zijn het net de russische trollen zoals Tomm (als jij er een bent, ben je duidelijk nog in een vroeg stadium van je opleiding. ) die eindeloos posten over de nazi's en fascisten in de (verkozen) Oekraiense regering.

Blijkbaar mogen enkel russische trollen dat woord gebruiken?
Oud 1 juli 2019, 18:42   #1679
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nochthans zijn het net de russische trollen zoals Tomm (als jij er een bent, ben je duidelijk nog in een vroeg stadium van je opleiding. ) die eindeloos posten over de nazi's en fascisten in de (verkozen) Oekraiense regering.

Blijkbaar mogen enkel russische trollen dat woord gebruiken?
Ik ben al 35 jaar een Rusland verdediger (of troll zoals je wil) en toen was dat nog lekker links, dus niekske vroeg stadium, het is gewoon links die naar de kloten is.
Oud 1 juli 2019, 21:57   #1680
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben al 35 jaar een Rusland verdediger (of troll zoals je wil) en toen was dat nog lekker links, dus niekske vroeg stadium, het is gewoon links die naar de kloten is.
Dus zowel het verrot sovjetcommunisme van de USSR als het roofdierkapitalisme van Rusland?

Het is niet links dat naar de kloten is, het is het Russische maatschappijmodel.

Wie dat blijft verdedigen is een usefull idiot zoals Lenin al wist.

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 juli 2019 om 21:58.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be