Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2021, 06:42   #20841
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het valt op dat je jezelf al aan het indekken bent. Het triomfantelijke van enkele maanden geleden heeft plaats gemaakt voor een "ah ja, we zullen wel zien."

Het is een goede zet. Er gaat sowieso toch niets concreets uit de bus komen, dat kan ik je nu al vertellen.

Vervolgens zal de datum van de zgn. disclosure weer ergens verlegd worden naar een verre toekomstige datum. En zo blijven we bezig.
Helemaal niet. U neemt uw dromen voor werkelijkheid. Ik heb altijd gezegd: we zullen zien wat er gaat verteld worden. Meer kunnen we ook niet doen.

Er valt niets te verleggen: disclosure is nu al volop bezig! Dat u dit nog niet doorhebt, verbaast me.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2021 om 07:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 07:49   #20842
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helemaal niet. U neemt uw dromen voor werkelijkheid. Ik heb altijd gezegd: we zullen zien wat er gaat verteld worden. Meer kunnen we ook niet doen.
Yeah right.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 10:57   #20843
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Er valt niets te verleggen: disclosure is nu al volop bezig! Dat u dit nog niet doorhebt, verbaast me.
Als er gaat geopenbaard worden dat er iets in de lucht of weet ik waar is waargenomen dat vooralsnog niet opgeklaard is, is dat maar een mager beestje...
Dat behoeft zelfs geen openbaring, want een aller daags gegeven in de wereld.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 11:13   #20844
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Als er gaat geopenbaard worden dat er iets in de lucht of weet ik waar is waargenomen dat vooralsnog niet opgeklaard is, is dat maar een mager beestje...
Dat behoeft zelfs geen openbaring, want een aller daags gegeven in de wereld.
Als zelfs een voormalig president van de VS, met name Obama, ons nu komt vertellen en daarmee erkent dat er inderdaad vliegende objecten zijn in de lucht waar men geen raad mee weet, dan is dit voor mij een disclosure. Ofte: ufo's als vliegende onbekende objecten bestaan! Vroeger werd dit obstinaat ontkend door de Amerikaanse overheid en belachelijk gemaakt door debunkers.

Het is dus maar te hopen dat we volgende maand wat meer details hierover krijgen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2021 om 11:23.
Oud 29 mei 2021, 18:44   #20845
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Is Jeremy Corbell de nieuwe "te quoten" man nu opeens?
En Fox is nu blijkbaar het medium van de waarheid geworden?

Ik steek met niks de draak, ik wacht op het rapport van het Pentagon om te zien wat ze te zeggen hebben over de UAP meldingen die er waren.

Die meldingen waren er wel degelijk en als de US Navy moeite heeft om dergelijke waarnemingen te interpreteren dan is dat het echte probleem : interpretatie van UAP Waarnemingen.
En dat is net wat ik al jaren zeg.

Het is vooral straf dat jij je conclusie al lang lijkt gemaakt te hebben en dat je de mundane verklaringen bij voorbaat verwerpt, zelfs zonder ze te bekijken denk ik.

Ik wil ook graag in sprookjes geloven, maar ik weet dat sprookjes helaas niet echt realistisch zijn.
Mogelijk. Ik sluit dit niet helemaal uit. Ik sluit niets uit. Maar mijn geld zou ik er toch niet op willen verwedden. Het zijn volgens mij meer dan waarschijnlijk wel degelijk zeer snelle bestuurde vliegende voorwerpen van ongekende oorsprong en ongekende vorm. Ze hoeven per se niet buitenaards te zijn, maar qua technologie zijn ze in ieder geval hun tijd (ver) vooruit.

Ondertussen:

UFOs seen swarming US Navy ship.
https://video.foxnews.com/v/6256573359001#sp=show-clips

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2021 om 19:00.
Oud 30 mei 2021, 08:47   #20846
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen:

UFOs seen swarming US Navy ship.
https://video.foxnews.com/v/6256573359001#sp=show-clips
Allez zeg, nu Trump uit de picture is en de corona-paniek ook al aan het wegdeemsteren is, is Fox News een nieuwe hype aan het aanzwengelen : de UFO-hype.

En die kunnen ze ongetwijfeld eindeloos uitmelken.
Goed gezien.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 08:48   #20847
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Eentje uit het verleden, hoort wat hij hier op 2min uitlegt en rijm dat op vandaag.

https://m.youtube.com/watch?v=-6-VMYnd71s&t=603s
Oud 30 mei 2021, 10:26   #20848
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez zeg, nu Trump uit de picture is en de corona-paniek ook al aan het wegdeemsteren is, is Fox News een nieuwe hype aan het aanzwengelen : de UFO-hype.

En die kunnen ze ongetwijfeld eindeloos uitmelken.
Goed gezien.
Volgens ex-senator en ex-voorzitter van de Amerikaanse senaat, Harry Reid, de man die heel het zaakje aan het rollen bracht door een budget van 22 miljoen dollar ter beschikking te stellen voor het bekende geheime Ufo-onderzoek, is het heel eenvoudig. Hij formuleerde de oplossing van het verschijnen van deze raadselachtige vliegende objecten rond Amerikaanse slagschepen en nucleaire installaties vrij kernachtig: "It's Putin!!"

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2021 om 10:35.
Oud 30 mei 2021, 11:56   #20849
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens ex-senator en ex-voorzitter van de Amerikaanse senaat, Harry Reid, de man die heel het zaakje aan het rollen bracht door een budget van 22 miljoen dollar ter beschikking te stellen voor het bekende geheime Ufo-onderzoek, is het heel eenvoudig. Hij formuleerde de oplossing van het verschijnen van deze raadselachtige vliegende objecten rond Amerikaanse slagschepen en nucleaire installaties vrij kernachtig: "It's Putin!!"
Voila, Als ge aan de top staat met de militaire technologie, en ge wilt daar blijven, moet ge dat aanzwengelen met verhalen van super tech van put in en desnoods (als dat van putin niet geloofwaardig genoeg is) van aliens.

Laatst gewijzigd door jogo : 30 mei 2021 om 11:56.
Oud 30 mei 2021, 16:44   #20850
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila, Als ge aan de top staat met de militaire technologie, en ge wilt daar blijven, moet ge dat aanzwengelen met verhalen van super tech van put in en desnoods (als dat van putin niet geloofwaardig genoeg is) van aliens.
Feit blijft dat de Amerikaanse piloten geconfronteerd worden met bestuurde vliegende tuigen die ze nog niet in de verste verte de baas kunnen. Dat kunnen we nu eenmaal niet negeren.

Tenzij... dat noch al deze piloten, noch de satellieten in deze tuigen de luchtballonnen hebben kunnen herkennen , of dat deze tuigen een speciale soort zwaluwen zijn die qua versnelling in een wip mach 3 kunnen bereiken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2021 om 16:54.
Oud 30 mei 2021, 17:11   #20851
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Feit blijft dat de Amerikaanse piloten geconfronteerd worden met bestuurde vliegende tuigen die ze nog niet in de verste verte de baas kunnen. Dat kunnen we nu eenmaal niet negeren.

Tenzij... dat noch al deze piloten, noch de satellieten in deze tuigen de luchtballonnen hebben kunnen herkennen , of dat deze tuigen een speciale soort zwaluwen zijn die qua versnelling in een wip mach 3 kunnen bereiken.
Bij u moet er niks gediscloserd worden ge weet het zogezegd al.
Oud 30 mei 2021, 17:52   #20852
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bij u moet er niks gediscloserd worden ge weet het zogezegd al.
De niet verwachte en verrassende hoofddiscloser is in feite Obama, die het bestaan bevestigde van onbekende vliegende objecten die maneuvers uitvoeren die onbegrijpelijk zijn (én volgens onze natuurwetten onmogelijk). De langverwachte discloser in se is er dus. Maar misschien niet zo spectaculair als sommigen het zich hadden gewenst. Edoch, het is evident dat verdere details hieromtrent meer dan welkom zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2021 om 17:58.
Oud 30 mei 2021, 18:19   #20853
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Eentje uit het verleden, hoort wat hij hier op 2min uitlegt en rijm dat op vandaag.

https://m.youtube.com/watch?v=-6-VMYnd71s&t=603s
Heeft iemand wel gekeken en geluisterd naar de verklaring van deze heren die beide “verdacht overleden” ?
Het zijn de nazi op de zuidpool volgens hen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Zwabenland

Laatst gewijzigd door CUFI : 30 mei 2021 om 18:38.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 18:27   #20854
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De niet verwachte en verrassende hoofddiscloser is in feite Obama, die het bestaan bevestigde van onbekende vliegende objecten die maneuvers uitvoeren die onbegrijpelijk zijn (én volgens onze natuurwetten onmogelijk). De langverwachte discloser in se is er dus. Maar misschien niet zo spectaculair als sommigen het zich hadden gewenst. Edoch, het is evident dat verdere details hieromtrent meer dan welkom zijn.
Een ex president mag al eens wat zeveren.
Al verwoord ge hem niet letterlijk,en doet ge er een schepje bij.
Oud 30 mei 2021, 18:33   #20855
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Begint het rondjes draaien weer van voor af aan....

Waarom denkt ge dat Reid na 5 jaar en 22 miljoen dollar er de stekker heeft uitgetrokken...

Citaat:
When interviewed in the aftermath of publicity surrounding the AATIP, Reid expressed pride in his accomplishment, and was quoted as saying "I think it's one of the good things I did in my congressional service. I've done something that no one has done before."[3][5] Reid explained the reasoning behind his sponsorship of the program by saying "I’m interested in science, and in helping the American public understand what the hell is going on" and stated that "hundreds and hundreds of papers" have been available since the program was completed and that "Most all of it, 80 percent at least, is public" adding "I wanted it public, it was made public, and you guys have not even looked at it."[5]
En wat was later de conclusie nadat Elizondo er gepasseerd was...

Citaat:
In the Politico story Pentagon spokeswoman Dana White confirmed that Elizondo had been the director of AATIP.[4] Politico published a statement by an anonymous former congressional staff member that, "After a while[,] the consensus was [that] we really couldn't find anything of substance," ... "They produced reams of paperwork. After all of that there was really nothing there that we could find. It all pretty much dissolved from that reason alone—and the interest level was losing steam. We only did it for a couple of years."[4]

Laatst gewijzigd door Svennies : 30 mei 2021 om 18:34.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 18:41   #20856
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft iemand wel gekeken en geluisterd naar de verklaring van deze heren die beide “verdacht overleden” ?

Zolang foxnews het niet brengt is het niet interessant, sorry.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 18:55   #20857
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb daar inderdaad indertijd over gelezen. Ook de hele sage van Admiral Byrd als ontdekkingsreiziger en bevelhebber van operatie Highjump.

https://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw

Is het allemaal waar voor wat Highjump betreft? Gingen er nazi's zich vestigen in Antartica? In ieder geval, een hoogst merkwaardig verhaal. Maar goed, dat moet ieder maar voor zichzelf uitmaken of uitzoeken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2021 om 19:01.
Oud 30 mei 2021, 19:05   #20858
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Begint het rondjes draaien weer van voor af aan....

Waarom denkt ge dat Reid na 5 jaar en 22 miljoen dollar er de stekker heeft uitgetrokken...

En wat was later de conclusie nadat Elizondo er gepasseerd was...
Indien we geen mensen gehad hadden zoals Harry Reid en nog 2 andere senatoren, of geen Luis Elizondo, dan was het fenomeen ufo beperkt gebleven tot een troep wilde ganzen of een losgeslagen weerballon. Quod non.
Oud 30 mei 2021, 19:56   #20859
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb daar inderdaad indertijd over gelezen. Ook de hele sage van Admiral Byrd als ontdekkingsreiziger en bevelhebber van operatie Highjump.

https://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw

Is het allemaal waar voor wat Highjump betreft? Gingen er nazi's zich vestigen in Antartica? In ieder geval, een hoogst merkwaardig verhaal. Maar goed, dat moet ieder maar voor zichzelf uitmaken of uitzoeken.
Wel er is echt iets van aan hoor. Die nazi waren top engineers, wat was hun basis op de zuidpool? Welk doel?
Oud 30 mei 2021, 19:57   #20860
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zolang foxnews het niet brengt is het niet interessant, sorry.
Aliens of tech afkomstig van de nazi van weleer. Which sounds more plausible?
Ik ben alleszins vrij overtuigd. Maar mijn hoed is al fameus gestretched over de jaren heen. ^^

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be