![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21761 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We moeten weer veronderstellen dat ge daarmee de overheid- leger- autoriteiten bedoelt. Maar de wereld is niet perfect , is er niet ergens één privé persoon die de overheid en het leger haat en die in het bezit is van zo'n tuig, ge weet er lopen nogal wat Amerikanen rond die niets moeten hebben van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21762 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het nog-niet-opgeklaarde is niets bijzonders en maakt onderwerp uit van het wetenschappelijk onderzoek.(en zal altijd bestaan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet louter om marsmannetjes. Het gaat minstens evenzeer om het feit dat er tuigen met een blijkbaar zeer geavanceerde technologie zijn die ongevraagd een nationaal luchtruim schenden en niemand weet wie of wat ze zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21765 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en niemand weet waar ze liggen en niemand heeft daar beelden van gewoon geleuter van de bovenste plank maar de gelovigen hebben dat allemaal niet nodig integendeel het versterkt het mythische, details fantazeren ze zelf tussen hun twee oren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21766 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nie swaanse AUB. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juli 2023 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘T es ollemoale de skuld van die Sineeezen…
![]() |
#21769 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat u zich terdege (1) informeert over deze materie.
____________ (1) Zeer, zéér grondig dus. Het lijkt broodnodig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juli 2023 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bob Lazar wordt niet geloofd. Kolonel Corso wordt niet geloofd. Bill Uhouse wordt niet geloofd. En dus is de stelling: ze zullen wel allemaal gelogen hebben of zich vergist hebben. Alhoewel dit zeker mogelijk is , kan ik het moeilijk geloven. Zolang echter we geen materieel bewijs van een of andere gecrashte ufo, kunnen we niet aannemen dat er ooit een ufo is gecrasht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En intussen worden die tuigen wereldwijd waargenomen en gefilmd, waarvan sommige in goed detail. Herinner diegene die ik deelde dat gefilmd was vanuit de cockpit. Gelukkig was dat dichtbij. Want onze smartphones mogen wel beter zijn, iets filmen in detail dat ver verwijderd is, is nog niet echt goed mogelijk. Onthoud de foto's die ik deelde van een ufo in Deurne en die was behoorlijk dichtbij. (Kon een drone aan de haven zijn die door de zon raar overkwam, maar het was echt iets heel raar. Geen vliegtuig, geen helikopter. Het hing stil toen ik het zag en kwam dan dichter om rare moves te maken) Toen ik nog "ontvangbaar" was, was een ufo tijdens of daarna zien geen ongewone zaak en ik ben niet de enige die zulke ervaringen had na het "ontvangen".
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 juli 2023 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe méér ik mijzelf en 'de buitenwereld' vragen blijf stellen, hoe groter de kans dat ik iets bijleer; tenminste, dat ben ik geneigd te denken. Wat me in de kwestie van de 'aliens' ondermeer bevreemdt, is het belachelijk kleine aantal getuigen van (een of meer van de vele mogelijke) diverse soorten contact ermee. Zowat iederéén loopt tegenwoordig met een smartphone rond, er waren nog nooit zo véél journalisten, schotelantenne's & communicatie-satellieten actief, er was nog nooit zo'n grote vraag naar tastbaar bewijs, ... maar toch blijven de aliens zich hardnekkig verstoppen, behalve dan voor een piepkleine minderheid van geprivilegieerden met een inderdaad onmiskenbaar geloofsprobleem: wat vindt u fundamenteel verkeerd aan/met de wetenschappelijke methodiek? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de aliens ons vijandig gezind waren, trokken ze zich van onze emotionele en existentiële problematiek niks aan en hadden ze ons gezien hun superieure technologie allang kapot of slaaf gemaakt. Als ze ons goed gezind zijn en klaarblijkelijk over allerlei superieure technologie beschikken, hebben ze ongetwijfeld een oplossing voor onze emotionele en existentiële problematieken, en zullen ze dus niet lang meer op zich laten wachten. Wellicht zijn ze eerder 'neutraal' en écht superieur, en begrijpen ze nu al dat ze aan ons gezelschap nooit veel gaan hebben. Vandaar dat ze zo stiekem blijven doen. Maar zolang ze niet beginnen te denken dat ze ons beter kwijt dan rijk zijn, hoeven we ons eigenlijk geen zorgen te maken, noch valse hoop te koesteren: ze gaan ons niet van onszelf komen redden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 juli 2023 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kunnen evengoed mensen zijn die al eeuwen/millennia verborgen leven.
![]() |
![]() |
#21778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Alleen zou ik dan toch willen weten waar de UFO's allemaal gemaakt worden. Volgens insiders kan men een 'echte' ufo (in tegenstelling tot een 'man made' ufo) herkennen omdat er nergens laspunten te bespeuren zijn. Deze toestellen zouden in één bewerking volledig en uit één stuk en in één keer blijkbaar gemaakt zijn. Voor zover ik weet beschikken wij niet over zulke technieken.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 juli 2023 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Like, how?
![]() |
![]() |
#21780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enige verklaring die er voorlopig is is dat de 'beings' tijd en de ruimte manipuleren binnen de ufo. Vandaar ook het gemis aan tijd: mensen die enkele minuten binnen zijn geweest (dat denken ze dan) stellen vast dat er ondertussen uren verlopen zijn.
|
![]() |
![]() |