![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#22281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toemaatje 2. Steven Greer: https://www.youtube.com/watch?v=smaU21h706A&t=1168s Een leugenaar? Een fabulator? Verzint hij verhaaltjes die misschien ergens toch een kern van waarheid bevatten? Een man met veel fantasie? Of spreekt hij uiteindelijk toch de waarheid? Wie zal het zeggen ?? |
|
|
|
|
|
|
#22282 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#22283 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#22284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alle Aliens en tijdreizigers waren gisteravond welkom om nen Orval te komen drinken onder mijn veranda.
We weten nu dat : A Aliens niet moeten weten van Orval B Aliens niet kunnen tijdreizen. C Tijdreizigers niet bestaan D Tijdreizigers geen goeie smaak hebben en dus geen Orval moeten hebben. |
|
|
|
|
|
#22285 |
|
Europees Commissaris
|
de Antechrist kan tijdreizen
|
|
|
#22286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nieuwe controversiële docu: The Age of Disclosure
|
|
|
#22288 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#22289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe drie topwetenschappers zich tóch gingen toeleggen op het bestuderen van het ufo-fenomeen. Een interessante discussie. https://www.youtube.com/watch?v=wRkz4jqwIgw Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 maart 2025 om 13:13. |
|
|
|
|
|
|
#22290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alweer nieuwe UFO-beelden - van februari 2023 - vrijgegeven.
Gemaakt door US-marine. Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 april 2025 om 10:49. |
|
|
|
|
|
|
#22291 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#22292 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22293 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22294 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Age of disclosure: documentaire.
Trump, toen hij president werd, had besloten tot verregaande disclosure. Maar net als zijn voorgangers deed hij het toch niet. Hij was bang voor de maatschappelijke gevolgen moest het bekend worden dat aliens bestaan en die zich nu hier op aarde bevinden. Net als zijn voorgangers-presidenten. Allen waren bevreesd (missschien terecht) voor grote en negatieve maatschappelijke implicaties. https://www.youtube.com/watch?v=6-8xkZjyIrw&t=339s Edoch, wat ze ook mogen bedisselen, disclosure is in onze tijd niet langer tegen te houden door de overheid. En ja, dan het zal voor velen een 'shock' zijn. Het zij zo. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 november 2025 om 12:32. |
|
|
|
|
|
#22296 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb de docu Age of Disclosure ondertussen gezien. De helft van de docu bestaat uit namen en titels noemen en de andere helft uit getuigenissen van de makers van de docu die ze mochten geven aan een parlementaire commissie. Dat moet dan voor bewijs doorgaan, het feit dat ze mochten getuigen voor de commissie, enkele vermoedelijk vanwege psychische problemen vroeggepensioneerde ambtenaren en militairen. Bij sommige zag je de herseninfarcten nog in hun gezicht. Maar dat was waarschijnlijk door te dichtbij de ufo's te zijn gekomen ...
Deze docu maakt gebruik van alle trucken van de foor maar wist me niet te overtuigen. Niet dat ik niet geloof dat er nog ander leven mogelijk is. Wel dat we er al zouden met in aanraking zijn gekomen. Alle tech die we hebben is evolutionair wetenschappelijk verklaarbaar en behoeft geen terugredeneren van buitenaardse tech. Trump durfde niet maar zijn minister van buitenlandse zaken en binnenlandse veiligheid wel ...
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) De smeltkroezen zijn aan het smelten. Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 28 november 2025 om 19:31. |
|
|
|
|
|
#22297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal het ook pas geloven als ik daadwerkelijk een ufo zie van kortbij, dat ik het ding rustig kan bekijken zowel het uiterlijke als het interieur, en dat ik het voertuig kan aanraken. Zoveel is zeker. Van de andere kant zijn er te veel mensen over gans de wereld die bizarre ontmoetingen hebben gehad met dit soort tuigen. Het kunnen niet allemaal hallucinaties zijn van de getuigen, zeker niet als deze laatsten fysieke letsels overhouden aan deze ontmoetingen. Voeg daarbij het persoonlijk visueel oogcontact van menig deskundige zoals een piloot Frazer en anderen, dan kan het niet anders dat deze ufo’s wel degelijk bestaan. Zijn ze buitenaards? Dat heb ik nooit beweerd. Uitsluiten echter doe ik het maar evenmin. Te meer omdat de prestaties van die tuigen ons verbluffen en sprakeloos doen staan voor wat betreft hun technologie. Dat is hoegenaamd geen bewijs van het ‘buitenaards zijn’. Misschien wel een aanwijzing hiertoe. Maar niemand schijnt daar blijkbaar een antwoord op te kunnen vinden. Ook de mensen niet die zich hier al járen ernstig mee bezighouden. En wees maar zeker dat er heel wat mensen én staten… zich daarmee bezighouden. Niet alleen China, Rusland, maar ook Frankrijk en Italië om nu maar wat te zeggen. Italië beschikt zelfs over een zeer uitgebreide reeks data hierover. Data die ernstig worden bestudeerd. Van een land als Italië had ik dat zeker niet verwacht. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 november 2025 om 22:37. |
|
|
|
|
|
|
#22298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#22299 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Feit blijft nochtans dat ook USO's blijken te bestaan. Gespot door eenvoudige vissers die dagelijks op zee vertoeven om hun kost verdienen en door de Amerikaanse Navy met zijn gesofistikeerde apparatuur.
|
|
|
|