![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3662 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mmh, het zou heel goed kunnen dat de site waarvan ik dat penisgedeelte heb overgenomen zich vergist heeft, want juist dat kan ik nu niet terugvinden, maar de rest van het beest zag er zo uit:
![]() ![]() Redelijk mensachtig voor een dino. Citaat:
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 april 2010 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3663 | |
|
![]() Citaat:
Gewone mensen die een normaal leven leiden kunnen ook energievampieren zijn voor andere, zonder daarom in extremen te vervallen. Iedereen heeft het wel al eens gehoord als iemand zegt "hij zuigt me leeg". Meestal is dit een doorfiltering van een onbewust besef, sommige mensen zuigen inderdaad anderen leeg. Energievampieren zijn mensen die een defect hebben in hun energetisch systeem en die energie bij anderen gaan halen. Een goed voorbeeld daarvan zijn mensen die maar door blijven leuteren en waar je echt heel moe van wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#3664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen in PC land(ik dacht echt dat je meep meep refereerde als grap ![]() De link van die site is top secret? Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe verklaar je de energy die ik krijg van mijn 12 jaar jongere vriendin? Het is nochtans zij die zuigt ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3666 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 april 2010 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3667 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3668 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
deze is meer up to date De NEX is een toepassing van NASA’s grootste supercomputer, de Pleiades. Dit monster met bijna 60.000 processoren beschikt over 1,4 petabyte (1.400 terabyte) aan opslagruimte. De Pleiades bevindt zich op de NASA Advanced Supercomputing-campus in Californië http://www.zdnet.be/news/115247/nasa...supercomputer/ Laatst gewijzigd door tatooke : 27 april 2010 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3669 | |
|
![]() Citaat:
Als biochemicus in opleiding moet ik helaas erg skeptisch tegenover dit verhaal staan. Ons lichaam bevat een hele mooie energiehuishouding, maar deze is toch echt gefocust op het gebruiken van chemische energie, energierijke moleculen worden stapje voor stapje omgezet in afbraakproducten zoals CO2 en water. Dit is dezelfde energie die vrijkomt als je bijvoorbeeld hout of benzine verbrand, met dezelfde afbraakproducten, alleen ons lichaam heeft een manier ontwikkeld om die energie op de juiste plaatsen efficient in te kunnen zetten. Verder is er een bijrol gereserveerd voor andere vormen van energie, zoals warmte, zowel de warmte die als bijproduct van de verbranding en allerlei andere processen vrij komt (leve de entropie) als de externe warmte die we opnemen. Een soort telepatische energie die uit andere mensen gezogen word en vervolgens weer vloeiend in onze eigen energiehuishouding geïntegreerd word is echter tot op heden nog niet gevonden. Ik zou daarom graag leren wat deze energie is en in welke eigenschap (beweging, druk) of welk onderdeel (bindingen, atomen, van der Waals interacties) van onze moleculen of molecuulstructuren ik deze energie zou moeten kunnen terugvinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op 13:47 vind je lijst met top 500 supercomputers. (ZDslet is de IT Flair ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3672 |
|
![]() Oké, ik zoek al verder.
Het lijkt erop dat de site uit de lucht is, gezien het, als ik het mij goed herinner, om het blog ging waarnaar deze persoon verwijst als de bron van dat witte vogelbeest, en die links lijken dood te zijn. En nu ik toch aan het zoeken ben heeft deze persoon ook nog commentaar.
![]() |
![]() |
#3673 |
|
![]() Bij mijn volgende tentamenvraag over celorganellen teken ik die erbij. Voor de vorm dacht ik aan een soort klein spaghettimonstertje.
![]() |
![]() |
#3674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(hoe leg je die tags over de links hier? ) Nu ik er over nadenk. Heb ergens (soort) SF boek liggen dat een wereld beschrijft waar de dino de intelligente heersende soort is en de mens door hen, als pest wordt aanzien en wordt opgejaagd. (ze vreten nl hun eieren ![]() Knap verteld, "lichtjes" gebaseerd op Apenplaneet echter de dinotechnologie is een natuurlijke. Dieren worden (genetisch?) gemanipuleerd om zo tot wapens, voertuigen en werktuigen te komen. Best wel goed over nagedacht. zo varen ze in een walvis waar het luchtgat tot "cabine" is omgevormd. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3675 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 april 2010 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3676 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3677 |
Banneling
|
![]() Neen, zoals je deed in je 14:28.
Stukje tekst dat naar url verwijst(attribute) Ik ken de HTML er wel voor mr werkt hier niet. <a href="http://www.w3schools.com/">Visit W3Schools!</a> LOLsauropods Laatst gewijzigd door Cdude : 27 april 2010 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3678 | |
|
![]() Citaat:
Visit W3Schools! Dat werkt in BBcode zoals ik het beschreef. Maar mijn berichten quoten en het geheim handmatig extraheren kan natuurlijk ook. Edit: ik zie dat je hem al hebt ondertussen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 april 2010 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tiens, ik had dit reeds eerder al zo geprobeerd want zit ook op IT fora. ![]() Anyway, bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3680 | ||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb voldoende dieren in huis gehad om te weten wat ik vertel hoor. Mijn hond kan bijzonder slim uit de hoek komen, maar dan opeens zit hij op een stenen vloer te krabben zogezegd om een put te maken. Een mens zou zoiets nooit doen omdat een mens bij voorbaat weet dat dit geen zin heeft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Fred. |
||||||||
![]() |
![]() |