![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom zou ik je voorkauwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat je gedachten er over gepolijste gedachten zijn. gepolijst door de media, en dus NIET jouw eigen gedachten, slimmerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs kinderen wriemelen minder hard om onder vraag uit te komen. ![]() Game, set and match wacko jacko ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3864 |
Banneling
|
![]() wel, mijn beste, je hebt niks weerlegd, hoe graag je dat ook mag denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3866 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan faal ik? hm how low can you go? stelt niet zo veel voor hoor wat je doet, beetje zielig da's alles |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3867 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg mannekes... ik heb iet raar gezien...
En ik ben niet alleen. Afgelopen weekend (van za op zo namiddag) zijn mijn dochter, mijn vriendin, ik en den hond ff op uitstap geweest. We waren op verblijf en den hond moest plassen, nuja, het was een groot app maar uiteraard geen tuin. We besloten ons dochter daar te laten bij wie we op bezoek waren. We deden een romantische avondwandeling doorheen de straten waarin ik ben opgegroeid. Plots zegt mijn vriendin, zegt kijkt is daar! En ik verzeker jullie, zij is een bloednuchter persoon. Niet drinken, niet blowen, geen koffie, ... Wel rookt ze. Enfin... Ik kijk naar waartoe ze wijst en idd een wit lichtbolletje. Moeilijk in te schatten hoe groot... Maar het draaide werkelijk af in een bocht dat niet mogelijk is voor een vliegtuig. Of het mogelijk was voor een helikopter laat ik in het midden, maar ik ben er werkelijk 99% zeker van dat het geen helikopter was. Het was snel weg, alsof het licht uitdoofde. En onze wandeling ging verder zonder er eigenlijk verder over te praten behalve dat het iets raar was.
![]() |
#3868 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier enkele wijze woorden voor de sceptici die zich zo verzetten tegen het bestaan van UFO's en het in het belachelijke trekken:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 6 mei 2010 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3869 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De quote van jou komt van http://www.alexandermaterial.com/ een site die boeken verkoopt met de ronkende titels als
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3870 | ||
|
![]() Citaat:
Enfin, nu we toch bezig zijn, nog een stukje; Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bij met een spiegeltje op haar rug? Laatst gewijzigd door Cdude : 6 mei 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3872 |
Banneling
|
![]() So what indeed.
Niemand "verzet" zich hier tegen het bestaan van UFO's alleen nemen wij niet klakkeloos aan dat , alles wat je ziet vliegen, UFO's zijn. Wat een of andere pipo er ook van moge zeggen. EVIDENCE or no aliens. En speciaal voor "jullie", je eigen forum : http://www.mysterie-wetenschapsforum...pBB3/index.php Laatst gewijzigd door Cdude : 6 mei 2010 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3873 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mooi, je kan stukjes tekst kopieren. Link dat nu eens aan UFO´s.
Want ik vermoed dat je toch iets wilt bewijzen daarmee? Dan moet je niet opgeven na het knip en plak werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doe jij trouwens "gechanneld" werk , waar je dan (onzichtbaar) "gechanneld" loon voor krijgt? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 6 mei 2010 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3875 |
|
![]() Ik kopieer informatie die ik interessant vind. De manier waarop de sceptici om duidelijke feiten (zie bvb Iran case) heen dansen lijkt mij veelzeggend, en in lijn met die uitspraak.
![]() |
![]() |
#3876 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lang geleden dat ik nog zulke nietszeggende onzin zinnen met holle woorden las... Misschien hier wat (gechannelde) vriendjes zoeken? ufo's, geesten, complotten, ... Ech een spekkie voor jouw bekkie, toch? http://www.mysterie-wetenschapsforum...pBB3/index.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3877 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik wil wel verder mijn menig verkondigen en discussieren over dit onderwerp (zoals uw quote´s en de iran case) maar dan vraag ik teminste een klein beetje moeite van u om op mijn vraag te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3878 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |