![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @exodus
pfffffffff D?*t kan nu niet meer hé Ik had me ergens voorgenomen nooit zulke zeverfilmpjes meer te bekijken ... omdat het steeds toch weer op hetzelfde neerkomen en ze bovendien verdomd lang zijn. Gaf ik het toch nog eens een poging... en wat bleek ? Dat filmpje is hier al lang geleden de revue gepasseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest is zo mogelijk NOG idioter. Onlangs dat linkje niet bekeken bij dolphin boy? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4165 | |
|
![]() Citaat:
Maar spreek dan niet over onderwerpen waar je niets van kent.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 juni 2010 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Is een hyperspace/interdimnetionaal wezen - Kan koude fusiereactor bouwen voor 2000$ - kan bestaan aether bewijzen - Weet waar de aliens, de schotels EN hun antigrav verstopt zitten THE NEW MESSIAH HAS ARRIVED !!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 23 juni 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt nog niks gezien, niks gedaan , niks nothing NADA , alleen maar gefantaseerd. Eén TASTBAAR bewijs, EEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4170 | ||
|
![]() Citaat:
Voor mij bewijst het dat het leger hier actief vele jaren mee bezig was, en dat het resultaten opleverde. Dat zeggen de mensen in de docu zelf die rechtstreeks betrokken waren bij het project. Zelfs de sceptische wetenschapsjournalist probeert hun protocollen uit met training en haalt resultaat op het einde. Hij heeft er ook een boek over geschreven, en dit is wat hij zegt:l Remote Viewers: The Secret History of America’s Psychic Spies (Dell, 1997). Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net genoeg ontfutseld om er al aardig wat algemeenheden over te kunnen postuleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 23 juni 2010 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4173 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4176 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je zoiets zomaar zeggen? Ik en anderen met mij doen het.
Ik doe die cursus al jaren en altijd zijn er wetenschappertjes bij het begin van de cursus die het wel even gaan zeggen hoe het zit, en dan... na vele oefeningen, zijn ze om! altijd! Je kan toch niet zo maar flauwekul zeggen tegen iemands persoonlijke ervaring? Da's extreem bot. Maar het zegt veel over jou. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4177 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat hebben de mensen toch gauw hun mening klaar zonder zich er een jota in verdiept te hebben. en ik zeg het niet om op te scheppen, ik heb gezien dat iedereen het kan leren!Ja, ook JIJ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4178 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je onderschat de kracht van je eigen geest en fantasie om je rad voor de ogen te draaien. Maar nogmaals, als je het wil geloven, geen probleem hoor. Even goede onbekenden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een cursus :rol: Dwz dat er iemand geld aan verdient aan die pipo's LOOOOOOOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4180 | |
Banneling
|
![]() Hoe kan je het zo zeggen? Je kent mij niet eens en je hebt je mondje al klaar.
Je hebt er niks van onderzocht etc etc. Je kunt alleen maar bot reageren. Citaat:
Je hebt meteen je kritiek klaar zonder een jota onderzocht te hebben. Makkelijk kinderachtig en flauw. Weinig logisch en onwetenschappelijk ook. Maar goed, ik help de mensen er mee en velen met mij. Btw er ZIJN wetenschappelijke experimenten mee gedaan hoor! Maar ja , je weet het, ik heb het niet zo op de huidige wetenschap, er zijn oneinding veel andere manieren om dingen te leren en ontdekken. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 juni 2010 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |