![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn dochter van 1 jaar een vliegtuig ziet dan is dat voor haar ook een UFO, voor mij uiteraard niet. Ik weet wat het is. Zo zijn er voor mij ook dingen een UFO die het voor anderen dan weer niet zijn. Jij durft nu echter te beweren dat de meest plausibele verklaring voor een UFO, buitenaards is. Dat is simpelweg onzin. Jij wil gewoon je wensen voor realiteit aannemen en je gelooft maar wat graag de getuigenissen van mensen die dat op geen enkele manier weten te onderbouwen. Je doet maar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5702 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar jij bent in ontkenning, en jij doet maar eventjes alle getuigen af als fantasten, "die zich willen onderscheiden van domme massa". Ook mensen die als één van de eersten van onze soort gekozen te zijn om in de ruimte te gaan. Dit zijn niet de eerste de beste hé. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2011 om 12:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5703 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.humo.be/tws/deze-week/140...-bekeerde.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 augustus 2011 om 12:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5704 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2011 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5705 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5706 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb het nu enkel over de "eerlijke" en integere sceptici, die geen arrogante houding hebben. Diegene die een schampere houding hebben, zoals bv. een Parcifal, hebben ook deze onbewuste tegenkanting maar bij hun spelen er nog andere psychologische factoren mee die het hun extra bemoeilijken maar dit is nu niet terzake doende. Hoe arroganter en schamperder je bent, hoe meer je verknocht bent aan je wereldbeeld. Omdat de tegenkanting volledig onbewust is, kan er geen objectieve analyse zijn. De logische geest zal altijd de onbewuste overtuiging volgen. De logische gedachten worden krom gebogen door het onbewuste, maar de persoon zelf beseft dit totaal niet. Het onbewuste kijkt door de ogen van gewoonte en vasthoudendheid. Het is pas als de onbewuste tegenkanting kan overwonnen, of losgelaten worden, dat de persoon een volledige objectieve interpretatie van de feiten zal doen. Natuurlijk zal de persoon ook ontkennen dat hij een onbewuste tegenkanting heeft om zijn realiteitsbeeld te veranderen. Het moment van twijfel wanneer je denkt "dit kan toch niet waar zijn", dan kom je in contact met je onbewuste tegenkanting. Aan de basis van deze onbewuste tegenkanting ligt altijd angst.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2011 om 13:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5707 |
Europees Commissaris
|
![]() aliens, vliegende schotels, paranormale gaven, Vlamingen met ruggengraten... ik wil het best allemaal geloven, maar ik heb nog geen bewijzen gezien tot nu toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5708 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dat is uw recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5709 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5710 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is, niet zonder enig leedvermaak, een mooie variant op de stelling van de eindeloos typende apen. En ja, op dat forum zou er dan ook wel een versie van mij zitten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5712 | |
|
![]() Citaat:
Bestaat buitenaards leven ? Hoogstwaarschijnlijk wel, het tegendeel zou me ten zeerste verbazen. Zijn ze hier op Aarde ? Nah, ik denk het niet. Eerst ondubbelzinnige bewijzen, en dan pas zal ik het geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5713 | |
|
![]() Citaat:
http://vtm.be/nieuws/binnenland/7052...fotos-zijn-nep
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 10 augustus 2011 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5714 | |
|
![]() Citaat:
Dat is het enige concrete dat we op dit moment kunnen zeggen. Al de rest is speculatie.
![]() |
![]() |
#5715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat bvb de radars gemeten hebben bij de belgian ufo wave in 1989-1990 dat waren versnellingen en koerswijzigingen die fysisch niet mogelijk zijn als die tuigen massa hadden. De conclusie moet dus zijn dat die tuigen massaloos waren, waardoor de vraag rijst : hoe kan een radar een massaloos tuig detecteren? Een massaloos 'tuig' is bvb. een hologram of een stralingsfenomeen. (bvb. voortgebracht door de electronic counter measures van experimentele vliegtuigen, om nog maar eens op die nagel te kloppen ![]() En niet afkomen met het simplisme van die magische alien technologie he. Dan kan je evengoed zeggen dat die ufo de schoolbus van Zweinstein was die op uitstap was. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 augustus 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5716 |
Minister
|
![]() Dus die F16 piloten lullen uit hun nek parcifal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5717 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk niet, maar zij hebben geen ufo gezien, remember?
De radar-data moet aantonen dat er echt iets was, maar dat 'iets' kan niet iets materieel zijn. De verklaring van de ufo-believers : ha, simpel, het is een alien tuig met buitengewone technologische eigenschappen. Sorry, ik denk dat er andere mogelijkheden zijn die believers niet willen aanvaarden. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 augustus 2011 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5718 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar ze tesamen met de radar gegevens besloten te gaan kijken. Heel veel mensen hebben de driehoek gezien parcifal, heel velen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5719 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#5720 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn ook getuigen, bereid onder ede te zweren (zie disclosure project), dat ze in hun job informatie gekregen hebben, en schetsen gezien hebben, dat ze alien technologie aan het back engineren waren, al van in de jaren 50. Dit werd onder de insiders ARV's genoemd (alien reproduction vehicles). Ook de getuigenis van de iraanse piloten van de sterke iran case toonde aan dat het object meer dan 10 mijl in enkele seconden aflegde. http://www.youtube.com/watch?v=GCNFrl4lq-o http://www.youtube.com/watch?v=7cAi9AIHdxo
Laatst gewijzigd door exodus : 11 augustus 2011 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |