![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, zeg dat dan direct he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw logica begrijp ik niet dat klopt. En maar goed ook. Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 29 juni 2013 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt jezelf klem gereden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7246 |
Banneling
|
![]() Je gesprekspartner voor druggebruiker uitmaken in de hoop hem ongeloofwaardig te doen overkomen is een oneervolle strategie. Absoluut niet doeltreffend trouwens. Het zet enkel je eigen onmacht extra in de verf. Onmacht om bewijzen af te leveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je nu al door waarom men een negatieve stelling niet kan bewijzen en dat dus ook niet hoeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7249 |
Banneling
|
![]() Herkend ? Nee, ik heb niemand gezien. Enkel iets gelezen. Dus ik kon niemand " herkennen ". Oh maar wacht eens !! Jij hebt misschien een paranormale gave ? In een " flash " heb jij een beeld " gezien " van de schrijver in kwestie ? Zoals een hologram, of een geest misschien ?
![]() Zoniet, bewijs mij dat de persoon die geschreven heeft degene is die jij denkt te herkennen ? Een rationeel denkend mens zou tot het besluit komen dat jij je zomaar iets voorgesteld hebt , nietwaar ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, wat een trip he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7251 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor zoiets te kunnen moet men paranormale gave's bezitten. Is dat jouw geval ? Ja of nee ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dus als jij zegt " da kan ni " moet je bewijs leveren om mij te overtuigen. Ik wacht met ongeduld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijd voor jou om de draad eens te herlezen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lezen: lukt evenmin Uw stelling van aan den toog ligt bij het groot vuil jongen. We hebben ze niet door en dat is maar goed ook want het is kwatch. Bewijs uzelf een dienst en stop met u zo aan te stellen, het is geen zicht. Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 30 juni 2013 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7255 |
Banneling
|
![]() Ik merk een correlatie tussen mensen die geloven in aliens en in onafhankelijk Vlaanderen.
Hoe zou dat komen, kleine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7256 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 30 juni 2013 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7257 |
Banneling
|
![]() Ben je nog altijd boos op mij, kleine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Overigens : ik merk een correlatie tussen Belgicisten en alcoholische boeffers ( ik kén er persoonlijk, dus voel u niet aangevallen, het gaat niet over u ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik bvb zeg " parcifal bestaat niet WANT ik heb hem nog nooit gezien " , dan is dat dikke zever, vermits ik al dagen lang probeer u het één en ander te doen begrijpen. OF het zou moeten zijn dat je een robot bent. Maar in dat geval ben je door iemand geproduceerd en geprogrammeerd. Die iemand is dan de échte parcifal. Maar op één of andere manier bestaat parcifal dus. Zeggen dat " Aliens niet bestaan " volstaat ook niet.Je moet dat kunnen bewijzen. Gewoon zeggen dat iets niet bestaat kan elke zatlap aan de toog, elke minderbegaafde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie had u in gedachten? Ik heb het iig nog nooit gelezen hier. U wel? Waar dan? |
|
![]() |
![]() |