![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor pinten te pakken heb je geen diploma middelbaar onderwijs nodig ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8124 |
Europees Commissaris
|
![]() Komende van jou beschouw ik dat als een compliment. En als bonus zijn we het er over eens dat jij dingen ziet die er niet zijn.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 augustus 2013 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dat al meer gezien, zo mensen die onafgebroken dezelfde onzin braken. Dikwijls waren dat ouwe dronkaards. Half suf, afgestompt door jarenlang alcoholmisbruik, lallend en kwijlend, tandeloos, hallucinerend soms... Dat was toen ik als vrijwilliger ging helpen bij de soepuitdeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8126 |
Banneling
|
![]() Het was eigenlijk ook als een compliment bedoeld. Of eerder, ik heb niet helemaal de waarheid gezegd. Ik maakte het wat minder erg.
Want jou als " onwetend " beschrijven, is eigenlijk nog veel te vriendelijk. Hoe moet men iemand noemen die moedwillig onwetend is, zich dom aanstelt, en er dan nog trots op is ook nog ? Want zo is het dat ik u zie : Iemand met een behoorlijke opleiding, die moedwillig onnozel doet, dit uit misplaatste fierheid, om toch maar tegen alle beter weten in gelijk te krijgen. Iets waar je overigens nooit in zal slagen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8127 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt gelijk, je hebt een andere nick nodig. Tegen zo'n mensen kunnen we moeilijk "meneer" zeggen.
![]() |
#8128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8129 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is goed jongetje, ge zijt braaf.
![]() |
#8130 | ||
Banneling
|
![]() Ik denk dat ik oud genoeg ben om uw vader te zijn , broekvent
![]() Naar uw puberachtige opmerkingen te oordelen in elk geval. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8131 |
Banneling
|
![]() En nu is het tijd voor mijn aperitief, Travis-ventje. Ga maar wat met de blokskes spelen tot ik terugkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij stond aan die kinderen hun bed soep te bedelen? Wat een raar verhaal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8134 | |
Banneling
|
![]() Ah, ge staat dus vooraan in de rij bij de gaarkeuken vandaag?
Zo'n chance, zeg. Iedereen had wel door dat je het over jezelf had hoor : Citaat:
Heb je nu al eens proberen zwemmen? Niet in zatte toestand, maar nuchter? Laatst gewijzigd door parcifal : 19 augustus 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8135 |
Europees Commissaris
|
![]() Op den duur ga je toch moeten beseffen dat "denken" voor jou niet is weggelegd. Mijn vader is 73 op't moment.
![]() |
#8136 |
Banneling
|
![]() Meneer, serieus nu.
Praat jij over de aanwezigheid van aliens op aarde met je gezin, familie, vrienden, collega's? Hoe reageren die mensen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2013 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al aan mijn wereldbeeld getornt, dat is het verschil. Ik geef het toe, ik had eerst moeite om te aanvaarden dat de Amerikaanse regering 4000 van haar eigen burgers zou opofferen, of dat UFO's bestaan. Nu besef ik dat die tegenstand alleen maar was omdat ik vasthield aan mijn wereldbeeld. Je moet de feiten volgen. De sceptici hangen zodanig vast aan hun wereldbeeld dat ze blind zijn voor de feiten. Hun ratio is gegijzeld door het vasthouden aan hun wereldbeeld dat de dingen niet zijn zoals ze denken. Je moet de kracht daarvan niet onderschatten.
![]() |
![]() |
![]() |
#8138 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8139 |
Banneling