![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8662 |
Banneling
|
![]() Daar is nooit discussie over geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8664 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen jij post links naar zogezegde docu's waar fotookes, filmpjes en vage getuigenissen ons zouden moeten overtuigen Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of jij soms wat leest wat ik schrijf, Peche
Je opmerking over Ceasar begrijp ik trouwens niet geheel. Ik weet begot goed waarom je die persoon vernoemt : 'De eerste (bekende) gedeeltelijke verwoesting was door de brand die uitbrak bij het beleg van Alexandrië door de Romein Julius Caesar in 48 v.Chr.' Wat zijn jood of niet-joodse achtergrond daarmee te maken heeft is me een raadsel. Hij was ook niet bepaald een Christen hé en het gebeurde lang voor de kerk die hiërarchische machtsstructuur verwierf. Noch wordt er gewag gemaakt dat hij dat bewust deed enkel dat het tijdens een beleg gebeurde en het een gedeeltelijke verwoesting betrof door uitbreken van een brand ... dus nog steeds ( na toch al talloze ) pagina's geen enkele aanwijzing of bewijs dat de kerk bewust info heeft laten verdwijnen noch dat ze iets met de teloorgang van die bewuste bibliotheek te maken zouden hebben noch enige indicatie wat er dan precies zou verdwenen zijn of wat er in die kelders zou kunnen liggen... allemaal pure speculatie Laatst gewijzigd door praha : 12 september 2013 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8666 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8667 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ......Nee zeker ? Het enige dat je hebt zijn veronderstellingen. Waarom zouden jouw veronderstellingen beter zijn als die van iemand die het tegendeel veronderstelt ? D?*t is een goede vraag, waarop jij echter niet zult kunnen antwoorden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8669 |
Staatssecretaris
|
![]() Reptilians aanwezig bij raketlancering van NASA!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130912_00737928 (ik weet het, het is natuurlijk een amfibie) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, ik geloof dat ongeïdentificeerde zaken zijn waargenomen, wat het is weten we niet aangezien ze ongeïdentificeerd zijn. Ja, ik geloof dat wij niet de enige planeet zijn in het heelal waar leven is. Alleen is het astronomisch gezien onmogelijk dat er ooit contact geweest is, is of ooit zal zijn. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 september 2013 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8671 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Temeer zijn de bewijzen dat ze hier zijn. Heel jouw redenering is een mind game om aliens te houden in een ver hoekje van het heelal. Je wil het een ver van je bed show houden. Maar ze zijn hier, en ze kunnen ook aan je bed staan, zoals sommige mensen al meegemaakt hebben.
Laatst gewijzigd door exodus : 13 september 2013 om 10:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wat ik tot nu toe steeds heb gesteld is dat er geen bewijzen zijn voor beweringen als dat er al al aliens hier geweest zijn En dat valt te lezen als : Er zijn me tot nu toe nog geen bewijzen noch enige indicaties voor aangereikt ... weet ik veel of er ergens in een ondergrondse geheime bunker bewijzen voorhanden zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn tot nu toe geen bewijzen nog indicaties voor. Die befaamde Iran-case waar je zo met dweept is er ook geen... uit niets blijkt dat het daar over een alien-tuig zou gaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan hoef je ook niet zo de " super-sceptische " uit te hangen. Het zou best allemaal kunnen ! De realiteit is dikwijls nog fantastischer als de fantasie ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8676 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aliens zijn alleszinds geen ver je je bed show. Het een getuigenis van iemand ie aliens aan zijn bed had staan. Interessant is dat deze case ook gechecked wordt met remote viewing, wat tevens een bevestiging voor paranormale fenomenen is. De remote viewer krijgt gewoon een getal in een enveloppe dat geassocieerd is aan dat evenement, maar de remote viewer weet niet wat het representeerd. Voor hetzelfde geld ziet hij een verjaardagfeestje in het jaar 1972 van ene Mister Nobody. Het kan vannalles zijn.
De remote viewer haalt ook nog meer relevante zaken op: http://www.youtube.com/watch?v=i8eS4dzlcUs&t=49m14s
![]() |
![]() |
#8677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We tonen het éne aan enkel en alleen aan de hand van het veronderstelde andere en daardoor wordt het laatste veronderstelde sterker ? Steeds grappiger hoor btw de juiste methodologie van integere info te verkrijgen onder hypnose is hier weer eens totaal verkracht hé Laatst gewijzigd door praha : 16 september 2013 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfhypnose kan u inderdaad helpen een beter inzicht in uzelf te krijgen, en eens dat uw problemen gekend zijn, deze te genezen zonder het dagelijks gebruik van medicamenten met ongewenste bijwerkingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8679 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 21 september 2013 om 11:51. |
|||
![]() |
![]() |