![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11643 |
Banneling
|
![]() En als je de moeite had gedaan om het oude logo op te zoeken had je geweten dat dat de Hoorn des Overvloeds moet voorstellen. Maar ja, dat is niet wat jouw profeet David Icke wil dat je denkt, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11644 |
|
![]() Kan je mij dat logo oude eens tonen?
![]() |
![]() |
#11645 |
Banneling
|
![]() Ik vind het niet direkt terug, maar ik herinner me nog wel dat het een hoorn was waar geldstukken uitvielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er ook ene : Je weet toch wat het logo van David Icke wil zeggen hé? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11648 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 maart 2014 om 10:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11649 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11650 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11652 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door JBM : 11 maart 2014 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11653 |
|
![]() T'is nogal klein maar ik zie niet in waarom dat dan zeker ook geen slang/reptiel die in zijn staart bijt kan voorstellen. Meer bepaald dat dat logo staat ook op die truitjes zonder de muntstukken. Zonder die muntstukken en handvat en met cirkel in het "hoofd" doet het dus zeker niet denken aan de hoorn des overvloeds. Dus zeker geen definitieve ontkrachting.
Bovendien wordt dit symbool ook veel gebruikt in veel coporatische logo's, wat eigenlijk mijn suggestie meer versterkt , bv: ![]() Het is een veelgebruikt symbool in de vrijmetselarij, wat in de hoogste regionen bij bepaalde loges ook deel uitmaakt van de NWO (wat niet wil zeggen dat alle vrijmetselaren bewust in de samenzwering zitten). ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 11 maart 2014 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11654 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zoveelste voorbeeld van zien wat je wil zien en niets meer dus. Om het wat duidelijker te maken, hier een iets grotere versie. Het betreft hier overigens één van de eerste reclameaffiches voor de lotto van eind jaren 70, waarbij dus enkel het oude logo gebruikt werd. Dat in de verste verte niets met draken en staarten te maken heeft, maar overduidelijk een hoorn des overvloeds voorstelt. Laatst gewijzigd door JBM : 11 maart 2014 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11655 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
om logo's rond te bouwen. Dat er op deze wereld bol dus tienduizenden logo's bestaan die afgeleid zijn van een cirkel is dus heel gewoontjes. Straf dat je hier zelfs op verder gaat terwijl je post i.v.m. het lotto logo al herleid werd tot zever in pakskes. Alles om je wereldbeeldje in stand te houden he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11656 | ||
|
![]() Citaat:
Op die oude truitjes dat je zelf gepost heb staat dat logo trouwens ook in zijn huidige vorm, dus echt veel heb je niet. Voor hetzelfde geld is dat logo al altijd van de nationale loterij geweest en de hoorn des overvloeds enkel van de lotto geweest. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11657 |
Banneling
|
![]() Geef nu toch gewoon toe dat je er compleet naast zat, Exodus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen serieus... het komt er een tweemaal in als logo op de trekkingsmachine maar de kwaliteit van het filmpje is van bedenkelijk slecht niveau. Raar maar waar ... het oude logo als beeldje heb ik niet teruggevonden. Dat heb je zo met logo's dat ze vaak stilletjes verdwijnen en je ze nooit terugvindt omdat het bos gevuld geraakt met het nieuwere. Kan er van meespreken daar ik een zoektocht bezig ben ter identificatie van oude(re) ic's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW er viel niks te ontkrachten hé ... het was aan jou om aan te tonen dat het dan is wat jij ( of beter je goeroe Icke ) beweerde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk een slang/reptiel die in haar staart bijt en wat jij of anderen ontwaart als geldstukjes zijn gewoon bloeddruppels tiens ![]() |
|
![]() |
![]() |