![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het is te l?*?*t, Dixie ! Je staat op hun zwarte lijst nu ! Ze gaan u komen halen !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij is de kans groter dat mannen in witte jassen jou komen halen ipv aliens mij
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11683 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt hier veel gebsproken over aliens uit hogere dimensies. Maar eingelijk kunnen we gewoon spreken over beschavingen uit hogere dimensies, eventueel van andere planeten. Sommigen hebben een gewone menselijke vorm, anderen niet.
Deze beschavingen staan zoveel verder dan ons, daarom dat ze zich in een dimensie van hoger bewustzijn bevinden. Ze hebben geen conflict meer en geen "kwaad" meer in hun wereld. Hier een account van iemand die uit zo'n hogere dimensie komt en het concept van goed en kwaad toelicht in relatie met onze realiteit vs een hoger dimensionele realiteit. Jaja, wij zitten nog in de pampers hier op aarde. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 maart 2014 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11684 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11685 | |
|
![]() Dat ga ik niet ontkennen.
![]() Citaat:
Net zoals deze film: insidious. Het gaat over astrale projectie, toen ik deze zag kon ik mij niet van de indruk ontdoen dat deze gemaakt is om mensen bang te maken van astrale projectie, zodat ze geen grotere realiteit zullen exploreren. De boodschap van deze film was duidelijk: niet uit je lichaam gaan want dat is gevaarlijk!! Bullshit natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#11686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sindsdien weten we wel beter. Met mannen zoals parcifal waren we nog steeds met dat platte-aarde-verhaaltje bezig als zij het voor het zeggen hadden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij misschien maar ik niet zenne
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11689 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://rationalwiki.org/wiki/Flat_earth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want gij schijnt precies te denken dat er voor de Oude Grieken niets bestond... Tussen de holbewoners bvb waren er beslist die over hun leefwereld nadachten, en tot de conclusie kwamen dat de wereld plat was. En met deze mensen vergeleek ik parcifal. Ik zie helemaal niet in waar jij dan " complete onzin " ziet. Is de vergelijking slecht volgens jou, dan mag je dat zeggen, maar meer niet. Het is dan ook gewoon uw persoonlijke mening, en die is zeker niet meer waard als de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11691 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door meneer : 14 maart 2014 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11692 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11693 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Platte_Aarde Citaat:
![]() Ik hoef mij dus nergens " uit te lullen " zoals jij mij toesnauwt. Eerder zou je zélf eens de moeite moeten doen wat basis-geschiedenis-les te nemen. Vooraleer hier de alwetende slimmerik te komen uithangen. ![]() En mijn vergelijking van holbewoners met bepaalde forummers hier aanwezig gaat nu misschien ook voor jou op, in elk geval voor wat betreft je kennis van geschiedenis dus. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11694 |
Banneling
|
![]() Zij houden u in het oog, Sceptici ! Opgepast !
http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...QEwBQ&dur=4394 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11695 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wij zijn allen afkomstig van de dikbuikige Krenglix, nazaten van de dinosauriërs, en vooral dan van de oerconservatieve hadrosauriërs, met hun platte eendebek, bah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11696 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seg, zijde gij soms familie van Another Jack ? Dat zou veel verklaren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11697 |
Banneling
|
![]() Voor de liefhebbers, en voor onwetenden, hier de playlist van Alien Theory.
Ik weet niet of ?*lles klopt, maar het is op zijn minst stof tot nadenken ! http://www.dailymotion.com/playlist/...1#video=xz05ap |
![]() |
![]() |
![]() |
#11698 |
Banneling
|
![]() Voor de liefhebbers, en voor onwetenden, hier de playlist van Alien Theory.
Ik weet niet of ?*lles klopt, maar het is op zijn minst stof tot nadenken ! http://www.dailymotion.com/playlist/...1#video=xz05ap |
![]() |
![]() |
![]() |
#11699 |
Banneling
|
![]() Peche's spaceship has entered Earth. The mahidi is here.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11700 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |