![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=rispfz3N69w Die Bashar-rakker toch he. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 augustus 2016 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad een heel erg leuke spreidstand. Eerst gaan de aluhoedjes beweren dat de landing op de maan nooit is gebeurd en dan gaan ze Mitchell gebruiken als authoriteitsargument voor het bestaan van aliens op onze planeet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb geen belang bij het feit of aliëns nu zouden bestaan of niet. Ik behoor tot geen enkele club voor wat dit onderwerp betreft. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2016 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15528 |
Banneling
|
![]() Wel ik ben er ook van overtuigd dat er reeds contactees zijn. Er is "iets" dat openstaat voor communicatie. Noem het de logo's, kundalini, God, aliens, duivels, engelen, demonen, .. Whatever. Maar er is gewoonweg "iets".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15530 |
Banneling
|
![]() Die snap ik niet zo goed. Simulatie parameters? Heb je het nu op je laatste gedeelde youtubefilm? Dat het universum een voorspelbare simulatie is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is niet hetzelfde als contact hé. Luister goed naar wat hij zegt. Hij zegt dat er grote veranderingen gaan gebeuren, iets heel anders! Die skeptici toch, altijd tot op de letter, behalve als het voor zichzelf is natuurlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens. ons toekomstige zelf kan dan uiteraard ook een simulatie zijn op zijn beurt, enzovoort enzoverder... Leuk gedachte-experiment. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat er niet is, is een algemeen verspreidde opvatting dat aliens bestaan en hier ook zijn. Als we naar het verleden kijken, dan zien we dat de meerderheid altijd verkeerd was! De consensus hinkt altijd achterop. En diegene die voorop zijn worden altijd in het belachelijke getrokken of vervolgd! Zie maar naar Galileo, met zijn theorie dat de aarde rond de zon draaide. In 1600 voor vervolgd door de autoriteiten. Nu gelooft iedereen het. Zo zal het ook met aliens zijn! De massa hinkt gewoon achterop en de meeste mensen volgen nu eenmaal de massa opninie. Niets om wakker van te liggen! Het duurt gewoon wat even vooraleer de inertie van de massa overwonnen wordt!! De mensen die hier gelovers belachelijk maken zullen wel bijdraaien als iedereen bijdraait! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15534 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2016 om 12:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij durft en kan niets zeggen waar hij op afgerekend kan worden natuurlijk. ![]() En hij heeft al bij voorbaat gewonnen want er is ALTIJD iets te vinden dat je een grote verandering kan noemen, in elke maand van elk jaar. Flauwe kul van een 3de rangs oplichtertje dus, zoals altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft in het verleden wel al voorspellingen gedaan die redelijk accuraat waren (sommige zijn wel frappant, bv Fukushima in dec 2004). Sommige zijn daarvan uitgekomen, sommige niet. Hij zegt zelf dat de toekomst niet 100% te voorspellen valt want er zijn verschillende tijdslijnen! Ik ga het jullie besparen, hier een lijst: https://www.reddit.com/r/Essassani/c...i0&sh=78a59fa8 Laatst gewijzigd door Irsan : 19 augustus 2016 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vroeg ik me ook af. Maar bij nadere beschouwing denk ik niet dat het zo'n lumineus idee zou zijn moesten ze zich massaal gaan tonen. Maar ze tonen zich wel. Alleen, men moet ze willen zien. Ik ben ervan overtuigd dat bepaalde ufo-verschijnselen wel degelijk buitenaardse tuigen zijn. Men kan dit nog maar moeilijk blijven ontkennen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2016 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een hapje "iets" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stapje voor stapje sijpelt dit door in de consensus, en zo zal de verandering gebeuren. Er staan nu al veel meer mensen open voor ET contact. Laatst gewijzigd door Irsan : 19 augustus 2016 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |