![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen zal het inmiddels wel weten wat Wathelet uitgespookt heeft ivm die vliegtuigroutes.
De Vlaamse vice-premiers hebben al, per brief, gereclameerd bij Di Rupo ... en Milquet heeft al gereageerd dat de Vlamingen ongelijk hebben, en haar partijgenoot wel degelijk gelijk heeft. Maar ook de Vlaamse tsjeven-coryfee maakt nu van zijn gat, tegen zijn tsjeven-partijgenoot van aan de andere kant van de taalgrens. Afijn, het spektakel gaat crescendo voort .... titel: 'Onverdoken sollicitatie voor een ontslag' link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140507_01095348 (edit: ook hier een link: http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...ORNING_COMMENT ) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 mei 2014 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat la Belgique niet werkt? We gaan weer veel verbaal blablabla van onze Vlaamse regeerders'leiders' ![]() En welke Vlamingen willen dat dat na 2014 in cresendo verder gaat? Alleen daar en alleen daarom gaat het bij de volgende verkiezingen aan Vlaamse kant; laten we de franstalige verder solo slim spelen of Eisen we eindelijk onze legitieme Vlaamse rechten op. En hoe men het ook wil draaien of keren; de klassieke partijen hebben 100%bewezen dat ze totaal niet in staat zijn om Vlaanderen te doen gelden in la Belgique, het tegendeel is met de dag meer en meer duidelijk zichtbaar en waar. En ondanks al het gebabbel van de zogezegde verdraagzame hier op dit forum, verder dan hun ogen te sluiten voor het onrecht Vlaanderen aangedaan en verder dan hun broek nog lager te laten zakken voor de francofonie komen ze niet. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar de internationale zingen met de vuist in de lucht; ze komen verdomd nooit verder dan hun bekrompen francofonie. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer politiek zich gaat moeien met landing en take-off procedures van een luchthaven, gaan alle bellen af bij mensen die weten waarover het gaat.
En wanneer posters in het algemeen en Marie in het biezonder zich gaan moeien, ben ik blij niet meer te vliegen via (meestal) 25R op EBBR.
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 95 Ft ASL op dit moment. In feite 1ft gestegen sinds 75 minute.
Next.
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [groen & pvda modus] en als we de vliegroutes nu eens zouden overkappen? Dan zijn toch alle problemen opgelost? [/groenmodus]
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiezers van de Vlaamse Rand worden nog maar eens in de armen van de N-VA gedreven. Doe zo voort Melchior en Madame Non. Liefst nog wat uitspraken over het feit dat de Brusselaars wel recht hebben op hun nachtrust en de Vlamingen van de Vlaamse Rand ,dus niet. Waar zitten Maggie en Verschueren nu? Of moeten die 's nachts niet meer slapen ? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 7 mei 2014 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BIG GRIN... en Chabert is dood. Dus Dag corridor Chabert?
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I object your honor... They can not pass through my cellar !!!
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Wat? Geen uitspraken door Tobback en Beke dat het CDH een onbetrouwbare partner is? Geen pek en veren vanuit de partijvoorzitters deze keer?
De allianties worden duidelijk. De tripartite wil de PS aan boord, CD&V wil Reynders niet als premier en de SP.A geeft nu al toe dat de tripartite er komt indien mogelijk. De CDH zal er blijkbaar ook bijkomen indien nodig. Ik verwacht dat Wathelet zijn maatregels zullen goedgekeurd worden om CDH gunstig te stemmen en groot genoeg te houden. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lost de BUB dit vraagstukje op?
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Door koning onbenul in te schakelen. De man weet als gevechts- en helicopterpiloot zeer goed wat geluidshinder is. Daarmee is het probleem natuurlijk niet opgelost maar de koning zal wel iets uitdokteren, goed voor alle waarde landgenoten. Desnoods gratis uitdeling van goede oordopjes.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de franstaligen wel weer klaar staan voor de lusten (Bruxelles Aeroport ) maar niet voor de lasten (lawaai) |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even vulgariserend-technisch worden: de piloten willen absoluut opstijgen en landen 'met de neus in de wind'.
Maar eens boven de pakweg 200 meter, maakt het hen geen bal meer uit. Tenzij er een tussenzit die liever dood valt in een wei dan in een woonwijk; tenzij er een tussenzit die liever oude menskes niet wakker maakt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |