![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Enkele joodse neocons die zeer veel invloed hebben in de VS :
Paul Wolfowitz David Frum William Kristol Douglas Feith Richard Perle Lewis Libby Michael Ladeen Ari Fleicher |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij houden ons bezig met de harde realiteit, deze van elke dag, de criminaliteit, uw veiligheid wordt onze prioriteit...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() Belachelijk, eerst mensen een complex aansmeren dat Belgie onveilig is, en dan zelf aanbieden om het 'probleem' op te lossen.
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat mensen zich niet laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Parlementslid
|
![]() PF schreef :
Citaat:
Citaat:
Velen kennen het lot van de Strangers. Jef Elbers zijn "hoogfeest" was nog erger. Na de Zwarte Zondag in 1991 kreeg het Blok wettelijk veel postjes. Jef Elbers, toen 4e in rang bij het Nationaal Instituut vd Statistiek en dus intellectueel begaafd ging voor het Blok zetelen in de Raad van bestuur van de SABENA én wél in de plaats van de schrijver van deze post, de eerst uitverkorene voor die job. Voor mij was het nog te riskant besloten we; de Jef, daar konden "ZE" toch niets meer aan doen. Jaja ! De Jef kreeg als "vrije meningsuitingsstraf" zijn laatste rangsverhoging en loonsverhoging niet méér toegekend. Tevens werd hij zodanig gepest dat zijn gezondheid "brak". Zijn carrière was teneinde. Het pensioen wachte. Oh, die verdraagzame politiek correct "peinzenden". De 2 francofonen met een lidkaart van de PS op zak, uiteraard, de hoofddaders, heb ik 5 jaar later, toen aan MIJN vel ABSOLUUT niet méér kon geraakt worden, met véél plezier financieel én politiek én gerechterlijk het genadeschot kunnen laten geven wegens .... gesjoemel ... uiteraard. Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedoel je die polls,
die als het vuilB er slecht uit komt gemanipuleerd zijn, en wanneer ze er goed uit komen, "de wil van het volk" weerspiegelen ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit en zal nooit enige drugs tot mij nemen, en dit dus ook heldig voor de harddrugs alcohol en nicotine. Anders nog iets die je uit je duim kan zuigen ? Een harde rechtse droom misschien ? Een all-white fantasie ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zijn alle kritische kunstenaars linkse corrupte zakken. Mja, de predator logica, t'is misschien een gat in de markt, wie weet ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Papierbevuiler pf antwoordde :
Citaat:
Het "nekken" van rechtsen in 't algemeen en rechtse kunstenaars in 't bijzonder, als men het nog kan want het wordt NU steeds moeilijker, IS & WAS een geliefkoosd tijdsverdrijf van de politiek correct peinzende. Daar handelt mijn tekst over; niet over WIJLEN de SABENA. Mja ... pf en logica ...
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als het moet... maar wij Vlamingen zijn niet van dat soort !
Maar, er is beterschap op komst : kijk maar naar de peiling op de stemmenkampioen !
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wat dan wel ? enkel een Vlaams Belang Hater ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de stemmenkampioen is daar sterk in, peilingen in de kranten zoals het Laatste Nieuws en het Nieuwsblad zijn soms verhelderend ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 23 april 2006 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is er een nieuwe peiling? Kan je de resultaten hier eens posten?
Laatst gewijzigd door baarle : 23 april 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ee voorbeeldje Pelgrim : in het Nieuwsblad
Vindt u dat de gemeenten actief allochtonen moeten aansporen om zich te registreren? - Nee 78,23% - Ja 21,77% [Aantal stemmen : 974] Foto van winkeldieven uithangen ? Vindt u dat een goed idee? - Ja 84,58% - Nee 15,42% [Aantal stemmen : 953] Camerabeelden Vindt u dat het gerecht de beelden moet vrijgeven, ook al zouden ze onvoldoende scherp zijn? - Ja 91,32% - Nee 8,68% [Aantal stemmen : 749] |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stond in het Laatste Nieuws van zaterdag
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was in verband met recht op zefverdediging 8)
![]() |
![]() |