![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2901 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen die de discussie volgden hadden ook door, dat jij die forummer hier wilde zwartmaken. Nu moet een forummer hier ook al toegeven dat de privé-gegevens die jij hier rondstrooit al dan niet correct zijn. |
|
![]() |
![]() |
#2902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwam dat niet van Robert Long?
|
![]() |
![]() |
#2903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2904 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
#2905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2906 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EDIT: Me dunkt dat we hier trouwens te maken hebben met een typisch gevalletje van "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten". Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 29 december 2010 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
#2907 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je voorzichtigheid grotendeels ongegrond is. Mensen die niet op een meeting durven te verschijnen maar hier wel een grote mond hebben...daar zou ik wel bang voor zijn. Daarvan weet je inderdaad niet welk vlees je in de kuip hebt. |
|
![]() |
![]() |
#2908 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwijzen naar "x;x;" van het kifkif forum bleek dan ineens privacy schending te zijn. Ik post niet onder mijn facebook naam op andere forums en nog minder schrijf ik op forums met twee nicks waarbij ik toegeef dat ik dezelfde persoon ben. Als ik morgen verwijs naar "jan van den berghe" op politics, terwijl diezelfde jan hier op politics ondertussen onder de naam "Bonenstruik" post en daarbij zegt dat hij vroeger Jan van de Berghe heette, dan vind ik het geen schending van privacy om te zeggen dat zijn vroegere dubbelnick "jan van den berghe" was? want voor mijn part heet Jan Van den Berghe irl in feite X.X.Y. (sorry jan, om je als voorbeeld te gebruiken). lijst je al mijn strafpunten in?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
#2910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste was dit geval mij helemaal niet bekend, want van voor mijn tijd hier. Ten tweede ga ik heus niet elke post van elk forumlid naspeuren op zulke zaken. Ik heb alleen genoteerd dat Flanelleke dat een aantal dagen geleden deed toen ik online was, en dat hij dat deed in draden die ik volgde. En dus heb ik gezegd dat die ban volkomen terecht was. Welteverstaan nadat hij die ban al gekregen had. En ten derde heeft Circe hier al ergens uitgelegd dat het geen echte voornaam en familienaam betrof, maar een eerder pseudoniem. En wat dat laatste betreft, hebben alle dubbelnickjagers hier op het forum kilo's boter op hun hoofd. |
|
![]() |
![]() |
#2911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, ik zeg al vijf keer (en ik zal het blijven herhalen als je het toch zo leuk vindt) dat ik verwees naar de nick van Abou Anis op het kifkif forum, zijnde "x;x" waarbij hij zelf heeft toegegeven OP DAT KIFKIF FORUM dat Abou Anis en "x;x;" dezelfde persoon was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 16:40. |
![]() |
![]() |
#2912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....94#post5190194 En Circe onderwijl toegaf dat ze voornaam en familienaam postte. |
|
![]() |
![]() |
#2913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg heeft Kifkif het vroegere forum gewist, want als ik kon zou ik hier tientallen postings van die "x;x;" kunnen posten. Als ik morgen verwijs naar ene "Claes Allaerts" die op FFI post, en ginds openlijk van nick verandert in "pieter vandoorne", dan overtreed ik evenmin de privacy als ik verwijs naar Pieter Vandoorne als zijnde Claes Allaerts, als die hier komt posten. In alle gevallen is het de persoon zèlf die zijn nick heeft aangemaakt en gebruikt. In het geval van Migrantenjong/Flanelcondoom: ik geef nooit mijn reële identiteit vrij op discussieforums, dus heeft hij die identiteit ofwel via het FFI opgespoord of gewoon via een andere opening. In elk geval niet omdat IK mijn identiteit vrijgeef zoals Abou Anis dat gedaan had op kifkif forum. Heb je het nu begrepen? of moet ik het seffens nog eens uitleggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
#2914 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2915 |
Minister-President
|
![]() Gaan we hier blijven over doorneuten?
|
![]() |
![]() |
#2916 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#2917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik antwoord en zal blijven antwoorden op de vragen van onze hoogedelachtbare Groente.
Het zal de tijd van de maand zijn want in een ander draadje ben ik haar ook al zes keer van hetzelfde antwoord aan het dienen. gelukkig bestaat die copy-peest functie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 16:49. |
![]() |
![]() |
#2920 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En Circe heeft NIET (u schijnt vandaag, getuige andere berichten, nogal wat moeite te hebben met het woordje 'niet') toegegeven dat ze voornaam en familienaam postte. Om de doodeenvoudige reden dat die zogenaamde voornaam en familienaam een eerder pseudoniem van die gast op een ander forum was. Wat begrijpt u daar niet aan? Overigens is het ook tekenend dat u het volgende stelt: Citaat:
Nu ja, van een erelid van de rodedriehoekjesbrigade kan men onmogelijk veel anders verwachten. |
||
![]() |