![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals met een agent die tegen uw benen staat te pissen, die ga je ook geen opmerking maken daarontrent, want den bak dreigt en dat pissen neem je er dan maar voor lief bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2983 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 |
Banneling
|
![]() Schijnheilig zijn ze dan ook nog...Altijd zielig slachtoffertje spelen, maar wel steeds klaarstaan om je het ( virtuele ) dolkmes in de rug te steken !
Laatst gewijzigd door Arbiter : 29 december 2010 om 20:30. |
![]() |
![]() |
#2985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar o wee als da schaap er achter komt dat het offerfeest eigenlijk niet zo tof is als ze zeggen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2986 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Er is alsnog gekn�*pt, niet nog eens bestráft. Het was inderdaad een andere kwestie maar om misverstanden te voorkomen en uit privacy-overwegingen hebben wij deze berichten alsnog gewist. Daarnaast wil ik benadrukken dat wij geen machtswellustelingen zijn en dat wij open staan voor discussie, mits een redelijke. Ik zou in uw plaats toch zeker wat zeggen tegen die agent die tegen uw benen staat te pissen, zeker met dit weer. Met vriendelijke groet, Arbiter |
|
![]() |
![]() |
#2987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS: er zouden u en de uwen , ondertussen toch al een paar zaken duidelijk moeten zijn ontrent de praktijken van "sommigen" op dit forum. Mocht dat ondertussen toch nog steeds niet het geval zijn , lijkt mij elke verdere discussie hierontrent nutteloos. Het is niet alleen mijn meninig , ook "anderen" hebben dezelfde opmerkingen over die "sommigen". ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 29 december 2010 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
#2988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 |
Banneling
|
![]() Maak je insinuatie hard (of zwijg)
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 20:32. |
![]() |
![]() |
#2990 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 |
Banneling
|
![]() Duidelijk van genoten. Op naar de volgende.
Er staat vast nog wel iets in het archief Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 22:28. |
![]() |
![]() |
#2993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Minister-President
|
![]() Pppfff....best dat jullie (moderatie inbegrepen) allemaal geen boswachters zijn geworden. Met jullie gezaag stond er geen enkele boom meer overeind.
![]()
#2995 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#2996 |
Banneling
|
![]() Allee jong, jij bent toch zelf ook een " meester " in het insinueren ? Maar een ander mag dat niet ? Ben jij méér waard als een ander mischien ?
Laatst gewijzigd door den dinges : 29 december 2010 om 23:24. |
![]() |
![]() |
#2997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef, de opluchting!
Nu kan je verder spitten in draden van jaren geleden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#2998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natte broek met urine bij dit weer... dan liever de cel! Ik ga wel zoveel kabaal maken dat ik een privé isoleercel krijg en niet met bubba 1, bubba 2 en bubba 3 in een kotteke moet zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebben we het nog niet over draden die worden opgestart door bepaalde personen om ze dagelijks aan te vullen. Ben ik nu verkeerd of zijn de meeste blogs niet gewoon gratis?
|
![]() |
![]() |
#3000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik haalde dit boven; omdat een forumdeelnemer beschuldigingen uitte tegenover Flanelcondoom en zelfs voorstander geworden was van een ban; terwijl die forumdeelnemer anderzijds ridderlijk opkomt voor anderen, waarvan ik me herinnerde dat ze het niet al te nauw neemt met de privacy van anderen. Ik wilde de reactie zien, van degenen die die feiten zo krachtig veroordeelden. Ik hou niet zo van twee maten en gewichten; en wilde enkelen hiermee confronteren. Niet dat ze het ooit zullen toegeven. |
|
![]() |