![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat het nu niet over. |
|
![]() |
![]() |
#4822 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan jullie dan blijven zagen? |
|
![]() |
![]() |
#4824 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 |
Banneling
|
![]() Als er een vraag over gesteld wordt, kan de moderatie, indien ze de tijd vindt, daar eventueel een antwoord op formuleren en op die wijze hun mening geven.
|
![]() |
![]() |
#4826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze dat nog nooit gedaan?
|
![]() |
![]() |
#4827 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige mogelijke conclusie is dus dat enkel u mag discrimineren en zelf de basis ervoor kiezen. Werknemers niet aannemen omdat hun kledij niet plezant is of een allochtoon niet in een discotheek laten omdat z'n kleren de portier niet aanstaan zijn hetzelfde. Merci om dat te verduidelijken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4830 | |||
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eno2: Zagen is voor ons geen reden om iemand te verbannen. Raf, artisjok: Wisord (en inmiddels drie van zijn dubbelnicks) is niet verbannen omwille van zijn draad in S&M of vanwege klagen. Iedereen die een vraag wil stellen aan de moderatie of meent een klacht in te moeten dienen zal daar een reactie op krijgen. Dat in de betreffende draad voor de zoveelste keer ouwe koeien uit de sloot werden gehaald is ook geen reden om te verbannen, het maakt het voor ons alleen minder urgent om te reageren. Als er klachten worden neergelegd vanwege racisme of discriminatie neemt de moderatie deze uitgebreid in overweging, eventueel in ruggespraak met het CGKR, waarbij de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat maar de wet en het forumreglement leidend zijn. Uiteindelijk neemt de moderatie hierover een beslissing en communiceert die beslissing op dit forum. Hiermee is de zaak voor ons afgehandeld. Mensen die het niet eens zijn met die beslissing kunnen daarover met ons iedere keer weer in discussie treden en veelal zullen wij de klachten opnieuw bekijken en dus opnieuw een beslissing nemen. Veelal komen wij echter tot dezelfde conclusie als de eerste keer. Het staat iedereen vrij het daarmee wederom niet eens te zijn en opnieuw met ons in discussie te treden maar na vier of vijf keer dezelfde conclusie te hebben toegelicht verdwijnt bij ons wel het gevoel van urgentie. Er �*s dan namelijk reeds eerder op geantwoord én beslist. Hoe ergerlijk deze herhaling van zetten ook moge zijn, het is voor ons - nogmaals - geen reden om iemand te verbannen. Pogingen tot chantage en het uiten van dreigementen zijn dat wél. Op het moment dat iemand aangeeft niet meer met ons in gesprek te willen treden omdat hij zijn zin niet krijgt en zijn gelijk elders - o.a. via gerechtelijke stappen - wil halen is dát de manier waarop iemand wenst te communiceren en heeft hij de weg tot een normaal gesprek afgesloten. In het vertrouwen hiermee deze ban voldoende te hebben toegelicht, met vriendelijke groet, Arbiter |
|||
![]() |
![]() |
#4831 |
Europees Commissaris
|
![]() Wow, Wisord is in het echt klacht gaan indienen :s?
Neemt het forum dan toch wel iets te serieus op, als je het mij vraagt ![]()
#4832 |
Europees Commissaris
|
![]() Arbiter, is harrie dan permanent geband of tijdelijk?
(geen urgente vraag)
#4833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 juni 2011 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
#4834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terzijde: er staan daar in het subforum Suggesties & Mededelingen een hele hoop draadjes die naar mijn bescheiden mening onder de hoofding "spam" kunnen geklasseerd worden en die in het kader van "forumnetheid" gerust mogen verwijderd worden.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier kan je daar verder op in gaan. http://forum.politics.be/showthread....00#post5514400 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4354 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8136 specifiek over discriminatie http://forum.politics.be/showthread.php?t=121915 |
|
![]() |
![]() |
#4836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu kan men dus bij de interims dus beginnen met "LK" of "ZVMWRZ" ? (LK= Leuke kleedjes en ZVMWRZ= zal volgens mij wel racist zijn) ... |
|
![]() |
![]() |
#4837 |
Banneling
|
![]() Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden "
Filip Dewinter: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool." (Filip Dewinter op 14 juni 1992 in het VRT-programma De Zevende Dag) |
![]() |
![]() |
#4838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4839 | |
Secretaris-Generaal VN