![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo verwonderlijk is het niet he, als je sommigen van z'n berichten bekijkt. De haat liep ervan af. Nu ja, een intellectueel zwaargewicht is politics.be er niet direct mee verloren, he?
|
![]() |
![]() |
#6802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6803 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6804 |
Banneling
|
![]() De aangegeven redenen waarom bgf324 een nazi zou kunnen zijn:
-Hij verklaart dat hij zich het best kan vinden in partijstatuten van de NSDAP -Hij heeft uitgesproken meningen over Joden, en schuift ook meestal de schuld op de Joden -Hij had een, blijkbaar, provocerende afbeelding Bij de eerste reden is dat helemaal niet erg. Dit is een democratisch land, en een democratisch forum. Iedereen mag denken wat hij wilt en mag het een en ander zeggen over Jan en Alleman. Dat dat een reden is om geband te worden is dus absurd. Bij de tweede reden had bgf324 het altijd over de zionisten, een groep binnen het Jodendom die gezien worden als een losgetrokken rebellerende bende, zoals je hebt met het stalinisme binnen het communisme. De derde reden is ook niet echt correct. We gaan toch geen algemene afspraken beginnen maken rond profielplaatjes als iedereen op dit forum weet waar de grens ligt? Overigens moet iedereen vrij zijn om te kiezen welk profielplaatje hij wilt, zolang het niemand, maar dan ook niemand, provoceert, bedreigd, aanvalt of wat dan ook die een gevaar kan vormen voor de vrijheid en veiligheid van een of meerdere individuen. Moest bgf324 veel banpunten en waarschuwingen hebben, goed, die zijn er om te tonen wat hij moet afleren. Maar was dit nou echt de druppel die de emmer deed overlopen? Overigens is het tegenwoordig zo dat als je kritiek uit op het jodendom, dat dat hetzelfde is als dat je kritiek uit op Allah en de Islam. Zelfde uitwerkingen gebaseerd op ferm overdreven redenen. Of kwam bgf324 met een alternatief om joden te vergassen, en nog andere nazipraktijken? Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 22 november 2011 om 21:53. |
![]() |
![]() |
#6805 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 22 november 2011 om 21:53. |
||
![]() |
![]() |
#6806 |
Banneling
|
![]() Materialist.
Er zijn hogere waarden dan suiker. Daarbij, ik adopteer hem niet, vriendjes van nazivriendjes zijn mijn vriendjes niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2011 om 21:54. |
![]() |
![]() |
#6807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik discrimineer niet. ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 22 november 2011 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#6808 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6809 |
Banneling
|
![]() Haatspraak moet afgestraft worden, basta.
Er zijn er hier nog wel meer die met aanzet tot massaslachting wegkomen |
![]() |
![]() |
#6810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6812 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6813 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6814 |
Banneling
|
![]() Toon mij haatspraak voor een groep die het onterecht verdiend. Want als hij het over de joden had, bedoelde hij de zionisten, en over het zionisme kun je lang discussieren.
|
![]() |
![]() |
#6815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een standpunt van de NSDAP waar bgf324 mee akkoord gaat. Hij maakt dit ook duidelijk door het in het vet te drukken en bovenaan te zetten dat het vetgedrukte hetgeen is waarmee hij mee akkoord gaat. Dit kan je zien als een reden voor een ban. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 22 november 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
#6817 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6818 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bgf gebannen:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#6820 |
Banneling
|
![]() |
![]() |