Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 13 maart 2010, 21:14   #941
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koppensneller Bekijk bericht
Alleen een zwaard op men rug
Kromzwaard toch wel mag ik hopen?
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:15   #942
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Sjonge, sjonge...
Kijk, dát bedoel ik nou met argumenten, daarmee win je het zeker en vast van die sportschoenenspambots Dushi.
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:21   #943
Koppensneller
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Kromzwaard toch wel mag ik hopen?

Een hanzo

Koppensneller is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:22   #944
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook omdat ze wel degelijk wist waar ze het over had, maar dat zien de struisvogels natuurlijk niet graag, tegen de haren van de multiKulle poco zelfhaters instrijken is nu eenmaal 'verboten' en racistisch en inhoudsloos en en en...
Iedereen moet nu eenmaal aan zelfculpabilisering doen, je eigen achtergrond haten, steeds maar weer op de borst kloppen, het hoofd buigen van schaamte over ons 'verleden', jammer genoeg doet niet iedereen aan zelfhaat en destructie van onze waarden en normen, niet iedereen zet onze eigenheid in de uitverkoop, wat zeg ik; uitverkoop; de vrijheden waar onze voorvaders en voormoeders hebben gestreden worden gewoon verkwanseld, sommigen doen daar NIET aan mee...en die moeten dan 'weggeklikt' worden - struisvogeltactiek, we zijn niet weg, enkel van een forum kunnen we verbannen worden, irl worden we nóg strijdvaardiger!
Dan moet CDK maar eens leren dat uitspraken als 'zin in een potje neuken met kinderen?' (zoals ik al eens heb mogen lezen omdat ik geen rabiate haat jegens moslims koester) niet thuishoren in een volwassen discussie. Als je dat irl zegt tegen iemand die je niet kent, dan heb je veel kans op een gebroken neus, hier op een ban.
Steve_M is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:30   #945
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een hanzo

Lieve schat, wees voorzichtig dat je jezelf niet verwondt hoor.
Snij maar niet in je vingertjes!
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:34   #946
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dan moet CDK maar eens leren dat uitspraken als 'zin in een potje neuken met kinderen?' (zoals ik al eens heb mogen lezen omdat ik geen rabiate haat jegens moslims koester) niet thuishoren in een volwassen discussie. Als je dat irl zegt tegen iemand die je niet kent, dan heb je veel kans op een gebroken neus, hier op een ban.
Ohw, heb je daar een link van, dat heb ik alleszins niet gelezen, maar ik was dan ook een weekje weg.

Overigens zijn er landen waar je daar geen gebroken neus aan overhoudt hoor Steve, maar waar wel degelijk getrouwd wordt met kinderen, ik veronderstel dat er dan ook een potje gen**** wordt met kinderen, dat trouwen is niet om in elkaars ogen te kijken dacht ik, wat die 'rabiate haat tegen moslims' betreft mijn beste, ook U kent het verschil niet tussen moslims en de criminele organisatie genaamd de religie van de wrede; islam, merk ik! leer dat verschil toch eens kennen voor eens en altijd, dat men dat niet steeds hoeft te herhalen.
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:35   #947
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Hmmz, ik heb de broekloze op dit forum wel eens van dit soort opmerkingen zien maken. Later heeft hij toen snel zijn bericht veranderd, en tegenwoordig ontkent hij in alle toonaarden dat er ooit maar zoiets gestaan heeft. Maar ik, en een aantal met mij, weten wel beter. Hij is er toentertijd mee weg kunnen komen.

Ik heb er dan ook van geleerd en maak tegenwoordig standaard even een screenshotje als ik zulks tegenkom. Kwestie van beslagen ten ijs komen, mocht het eventueel nodig zijn.
Sus Iratus is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:38   #948
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook omdat ze wel degelijk wist waar ze het over had, maar dat zien de struisvogels natuurlijk niet graag, tegen de haren van de multiKulle poco zelfhaters instrijken is nu eenmaal 'verboten' en racistisch en inhoudsloos en en en...
Iedereen moet nu eenmaal aan zelfculpabilisering doen, je eigen achtergrond haten, steeds maar weer op de borst kloppen, het hoofd buigen van schaamte over ons 'verleden', jammer genoeg doet niet iedereen aan zelfhaat en destructie van onze waarden en normen, niet iedereen zet onze eigenheid in de uitverkoop, wat zeg ik; uitverkoop; de vrijheden waar onze voorvaders en voormoeders hebben gestreden worden gewoon verkwanseld, sommigen doen daar NIET aan mee...en die moeten dan 'weggeklikt' worden - struisvogeltactiek, we zijn niet weg, enkel van een forum kunnen we verbannen worden, irl worden we nóg strijdvaardiger!
Zou zij in het echte leven ook op deze wijze communiceren?

"Negationisme van het zwaarste kaliber."
"Niet op Artisjok-logica reageren Daiwa. Het is echt de moeite niet waard. Tenzij je veel zin voor medelijden hebt. "
"Ze doen me denken aan zware alcoholisten die maar blijven ontkennen al staan de pinten onder hun neus."
"Omdat je reageert zoals sommige tegenpruttelende vrouwen.
Nee, nee kirren, maar ja, ja bedoelen."
"Jouw vooringenomen mening is zo ongeloofwaardig dat niemand ze deelt."
"De boodschap van artisjok is duidelijk : als de pesters moslims zijn moet er in alle talen over gezwegen worden. Als de pesters daarentegen niet-moslims zijn, dan maakt niet uit."
"Ik vraag me af of ze die jihadisten-in-spé gestraft hebben"
"... om dan nog te zwijgen over zijn extreme paranoia."
" Verwacht geen oplossingen van artisjok."
"Die vooroordelen van Artisjok toch!"
"Daar kan Artisjok inderdaad alle kanten mee uit."
"Ik snap niet waarom je zo blijft volharden in de leugens artisjok."
"Ze hunkert naar een heiligverklaring ... "
artisjok is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:41   #949
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

"Niet op Artisjok-logica reageren Daiwa. Het is echt de moeite niet waard. Tenzij je veel zin voor medelijden hebt. "
"Ze doen me denken aan zware alcoholisten die maar blijven ontkennen al staan de pinten onder hun neus."
"De boodschap van artisjok is duidelijk : als de pesters moslims zijn moet er in alle talen over gezwegen worden. Als de pesters daarentegen niet-moslims zijn, dan maakt niet uit."
Ik neem aan van wel ja, dat ze in het echte leven ook zo communiceert. Wat is er trouwens mis met die uitspraken?
Sus Iratus is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:44   #950
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ohw, heb je daar een link van, dat heb ik alleszins niet gelezen, maar ik was dan ook een weekje weg.
Ik heb niet direct een link, want dat is al een hele tijd geleden. Ik herinner het me omdat het een van de weinige keren was dat ik me op dit forum oprecht beledigd voelde (weliswaar onmiddellijk gevolgd door plaatsvervangende schaamte).

Citaat:
Overigens zijn er landen waar je daar geen gebroken neus aan overhoudt hoor Steve, maar waar wel degelijk getrouwd wordt met kinderen, ik veronderstel dat er dan ook een potje gen**** wordt met kinderen, dat trouwen is niet om in elkaars ogen te kijken dacht ik, wat die 'rabiate haat tegen moslims' betreft mijn beste, ook U kent het verschil niet tussen moslims en de criminele organisatie genaamd de religie van de wrede; islam, merk ik! leer dat verschil toch eens kennen voor eens en altijd, dat men dat niet steeds hoeft te herhalen.
Huwen met kinderen is geen algemeen aanvaarde praktijk in de islamitische wereld. Bovendien is dat onderscheid tussen moslims en de islam zo'n flauwe dooddoener: als je de islam vergelijkt met een criminele organisatie, dan zijn de aanhangers ervan ook criminelen. Of heb jij wel iets tegen de maffia, maar niet tegen individuele maffiosi?

Maar goed, we verliezen weer even uit het oog dat het hier K&K is en dat er andere plaatsen zijn om deze discussie verder te zetten.
Steve_M is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:47   #951
Koppensneller
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar goed, we verliezen weer even uit het oog dat het hier K&K is en dat er andere plaatsen zijn om deze discussie verder te zetten.
Ik lees nogthans niks anders dan een hoop gezever.
Koppensneller is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:51   #952
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U heeft al uw 53 berichten tot op heden herlezen dat u tot deze conclusie komt?
Sus Iratus is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:51   #953
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hmmz, ik heb de broekloze op dit forum wel eens van dit soort opmerkingen zien maken. Later heeft hij toen snel zijn bericht veranderd, en tegenwoordig ontkent hij in alle toonaarden dat er ooit maar zoiets gestaan heeft. Maar ik, en een aantal met mij, weten wel beter. Hij is er toentertijd mee weg kunnen komen.

Ik heb er dan ook van geleerd en maak tegenwoordig standaard even een screenshotje als ik zulks tegenkom. Kwestie van beslagen ten ijs komen, mocht het eventueel nodig zijn.
Inderdaad, dat had ik óók gelezen van de 'broekloze', die mag dat blijkbaar weer wél in een 'volwassen' discussie!!!

Hij gebruikte trouwens niet het woord 'kinderen', maar 'baby's'!!!
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:53   #954
Steve_M

Standaard

Citaat:
Gelukkig ben jij er nog om wat inhoud aan dit forum toe te voegen
Steve_M is offline  
Oud 13 maart 2010, 21:56   #955
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niet direct een link, want dat is al een hele tijd geleden. Ik herinner het me omdat het een van de weinige keren was dat ik me op dit forum oprecht beledigd voelde (weliswaar onmiddellijk gevolgd door plaatsvervangende schaamte).
Zoals Sus al aangaf heb ik dat ooit gelezen van de 'broekloze', die er blijkbaar wel ongestraft vanaf is gekomen, hij had het over 'babytjes'!!!

Citaat:
Huwen met kinderen is geen algemeen aanvaarde praktijk in de islamitische wereld. Bovendien is dat onderscheid tussen moslims en de islam zo'n flauwe dooddoener: als je de islam vergelijkt met een criminele organisatie, dan zijn de aanhangers ervan ook criminelen. Of heb jij wel iets tegen de maffia, maar niet tegen individuele maffiosi?
Eens je er inzit kom je er nooit meer uit, tenzij tussen 6 planken, zo gaat dat meestal in een criminele organisatie, het verschil met de maffia is dat je er niet in geboren wordt, in islam wél, de aanhangers van de ideologie hebben geen keuze en zijn zélf slachtoffer!!!

Citaat:
[/quote]
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 22:04   #956
Koppensneller
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig ben jij er nog om wat inhoud aan dit forum toe te voegen
Daar hebben we u voor he
Koppensneller is offline  
Oud 13 maart 2010, 22:08   #957
Steve_M

Standaard

Citaat:
Daar hebben we u voor he
Zelfs een originele, grappige comeback is te hoog gegrepen voor jou. Spijtig.
Steve_M is offline  
Oud 13 maart 2010, 22:10   #958
Koppensneller
Banneling

Standaard

Kan je moeilijk altijd spectaculair de grond in boren he, terwijl er hier gewoon gebazeld word en meer niet, er valt weinig te melden.
Koppensneller is offline  
Oud 13 maart 2010, 22:12   #959
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

'k Weet dat je lange tenen hebt artieke, kan je waarschijnlijk zelf niks aan doen. Maar allez hop, daar gaan we weer, het moet en zal een artisjok-draadje worden...as usual!

Zoek anders jouw kleinerende, denigrerende, hautaine uitspraken eens bij mekaar meid, je moet er echt niet voor onderdoen!

Laatst gewijzigd door SDX : 13 maart 2010 om 22:18.
SDX is offline  
Oud 13 maart 2010, 22:15   #960
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je moeilijk altijd spectaculair de grond in boren he, terwijl er hier gewoon gebazeld word en meer niet, er valt weinig te melden.
Kopensnellerke, voor Steve ben je écht geen uitdaging hoor, geloof me.
SDX is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be