![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat de leden die voorkomen op de screenshots, de extremistische muilkorfbende dus, zich publiekelijk excuseren naar de leden en de moderatie toe.
De feiten zijn overduidelijk, ontkennen heeft geen zin meer. Open een topic en iedereen excuseert zich één voor één. Ik ben tegen een ban. Er is namelijk onder de nickname een stukje tekst voorzien. Daar moet een duidelijke rode tekst komen waar Muilkorver of iets dergelijks staat. Het moet alvast opvallen. Zo kunnen de leden hun getrol negeren en niet met hen in discussie gaan. Bannen heeft geen zin aangezien dit forum verpesten hun levenswerk is. Ze zullen altijd terugkomen onder nieuwe ip's en nicknames, dusja. We kunnen ze moeilijk dwingen om in therapie te gaan.
Laatst gewijzigd door Demper : 30 april 2012 om 14:57. |
![]() |
![]() |
#10402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk een bekentenis van jou, artisjok! |
|
![]() |
![]() |
#10403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het forumreglement moet toegepast worden. Het feit alleen al dat de moderatie niets doet bewijst van welk een allooi zij zelf zijn. De geloofwaardigheid van de moderatie heeft nog ongeveer hetzelfde gewicht als het morele gezag van Danneels...noppes dus. Akira is en moderatrice. Zij post hier als Edina. Dat zijn feiten. Zij heeft aktief én passief meegewerkt aan hetgeen hier is blootgelegd. Zij zal er achter de schermen alles aan doen om dit potje gedekt te houden teniende zichzelf niet te beschadigen. Een goede raad aan eenieder die hier eens graag een woordeke placeert. Doe mij eens een plezier en lees de bijdragen van Edina eens. U zal dra merken vanuit welke hoek haar windje waait. Artisjok en Edina...vier handen op één buik. En zulk een moderatie moet deze verachtelijke toestanden modereren? Let op hé jongens: dit is the real world...en niet een film met een happy ending waar "de goeie" wint op het eind...
![]() |
#10404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ze zich schamen? Heb je dat stukje van die pm niet gezien, die filosoof plaatste? Je weet wel, die pm van die moderator, die ons zeker zal overtuigen van zijn gelijk enzo? Ik heb ook een pm gekregen van diezelfde mod.... Hier een klein fragment... Citaat:
Zo zie je maar...
Laatst gewijzigd door Demper : 30 april 2012 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
#10405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet denken aan die prachtige screenshot van jouw bericht op bash the fascists. Wel een onverdraagzame naam he, artisjok? Weinig verhullend. Ben jij een raciste tegenover mensen met een andere mening? Kan je dat ook aantonen met een screenshot, linkje, een quote, of iets dergelijks? |
|
![]() |
![]() |
#10407 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denk je van een mooie gele ster? Is dat niet meer iets in jouw straatje?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#10409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zij zijn linkiewinkies, dus zij mogen dat. |
|
![]() |
![]() |
#10410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je was toch woest, omdat een moderator vriendje van de bash the fascists jou strafpunten gaf omdat je mij persoonlijk zat aan te vallen, zoals je overigens nu opnieuw doet? |
|
![]() |
![]() |
#10411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Little boxes on the hillside, Little boxes made of ticky tacky, Little boxes on the hillside, Little boxes all the same. There's a green one and a pink one And a blue one and a yellow one, And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same. And the people in the houses All went to the university, Where they were put in boxes And they came out all the same, And there's doctors and lawyers, And business executives, And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same. And they all play on the golf course And drink their martinis dry, And they all have pretty children And the children go to school, And the children go to summer camp And then to the university, Where they are put in boxes And they come out all the same. And the boys go into business And marry and raise a family In boxes made of ticky tacky And they all look just the same. There's a green one and a pink one And a blue one and a yellow one, And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same. Voor het geval u het niet kent, hier kan u het horen : http://www.youtube.com/watch?v=2_2lGkEU4Xs Malvina was niet echt onder de indruk van "hoger geschoolden"!
![]() |
#10412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is precies een struisvogelei dat de moderatie aan het uitbroeden is.
![]() |
![]() |
![]() |
#10413 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, hé. Citaat:
Je kan samenwerken met Elbow, Paulus, Daiwa, SDX,.... en wie nog allemaal. Die zijn ook nog druk op zoek naar citaten om hun beweringen aan te tonen. |
||
![]() |
![]() |
#10414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar heb je het over?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#10415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#10416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft je door, maar zeker blijven doordoen meisje! Het bewijs is jullie forumpje. |
|
![]() |
![]() |
#10417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Blijven trollen Raf, blijven gaan jongen! |
![]() |
![]() |
#10420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, echt... Waar heb je het over?
![]() |