![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sugar is een aanhangster van het islamnazisme...en zoals u weet willen die iedereen "weg"...joden, christenenhonden, niet gelovigen, homo's, overspelige vrouwen, enz enz...
#10602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bericht zit vol dubbelzinnigheden. Je neemt het voor niemand op, terwijl je daarna zegt dat ze jullie allemaal moeten aanvallen. Moslims horen niet met dergelijke muilkorvers te heulen. Denk aan je reputatie. |
|
![]() |
![]() |
#10604 | |
|
![]() Veeg het schuim van je bek en ga lekker maffen.
![]() |
![]() |
#10605 | |
|
![]() Citaat:
Veel ballonnen zal ze dan niet meer hebben. |
|
![]() |
![]() |
#10606 |
|
![]() Laat ons hopen dat dat forum hier niet dezelfde waarden hanteert als het belgische establishment waar het de klokkenluiders zijn die bestraft worden en waar het krapuul lekker verder mag frauderen....
#10607 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht er ook al aan, dat waarschijnlijk op de 'boodschapper(s)' geschoten zal worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#10609 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, dat had elbow al langer doorprikt, doch onversaagd werd de 'kruis'tocht voortgezet, of beter gezegd; de 'hoofddoekjes'tocht!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#10612 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heul niet mee met de muilkorvers. En als je mijn overtuiging dan toch in de discussie sleurt. Mijn geloof draagt me op om het op te nemen voor iemand die onterecht wordt beschuldigd. Niemand onder jullie heeft gevraagd hoe het zat. Niemand wenst de waarheid te kennen. Wat jullie wel doen is ons lasteren. Vooral artisjok belachelijk maken en aanvallen.
![]() |
![]() |
#10613 |
|
![]() Ik ben een moderne westers man die de Judeo-Christelijke waarden en normen van na de verlichting hanteert hé Sugar...een vrouw mag mij dus al eens iets zeggen hé....maar om mij door een gesluierde en horesco referens waarschijnlijk genitaal gemutileerde islamnazi te laten bevelen vind ik er toch een heel klein beetje over.....
#10614 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10616 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#10617 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst zeg je dat je niet Jokerina bent, en nu geef je toe een lid te zijn van dat forum. Over oneerlijk handelen gesproken. Ben jij Jokerina of niet? Het is namelijk zo dat Jokerina even schuldig is. Citaat:
Niemand moet vragen hoe het zit aangezien de screenshots een vermoeden hebben bevestigd. En je moet vooral niet doen alsof jullie hier de slachtoffers zijn. Een beetje zelfrespect aub. Kan je aub dit wansmakelijk toneeltje stoppen? Ik word er niet goed van. |
||
![]() |
![]() |
#10618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10619 |
Secretaris-Generaal VN
|