![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() "oh nee ik werd geband! dan moet die ander wel mod zijn!" ![]() ![]()
#1082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft het mogen lezen, en dan, ik mag hier ook alles lezen 'mijn beste', zelfs dingen die NIET aan mij gericht zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarop slaat die tweede "ik", denk je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1084 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de rest van de zin snuggere, ik vroeg hem naar details, een link,citaat e.d., maar hij wist het niet meer!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor mij evenzeer een weet als voor jou. Uit de reacties die erop volgden, blijkt ondubbelzinnig dat je het wel degelijk over mij had.
De wijze waarop je mijn vraag tracht te omzeilen, is trouwens op zich al een duidelijk antwoord.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HIJ had dat verwijt mogen lezen, omdat HIJ geen rabiate moslimhater is. Je begrijpt toch wel een beetje Nederlands, mag ik hopen?
![]() |
![]() |
#1088 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en HIJ wist niet meer waar, wanneer, waarom, in welke context, welk citaat, link etc...
![]() |
![]() |
#1089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm.. Niet dus..
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een fijne vrijetijdsbesteding is dit...
#1091 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En u kunt niet in mijn hoofd kijken om te weten wat ik weet of denk. Kijk, het is nochthans héél eenvoudig. Eenieder die hier meer dan een week op het forum vertoeft, krijgt vanzelf door uit welk hout u gesneden bent. En als u dan eens een koekje van eigen deeg krijgt, gaat u janken. Tja... Niet mijn probleem verder. |
|
![]() |
![]() |
#1092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1093 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei, het loopt hier precies een beetje uit de hand. Het was wel degelijk aan mij gericht: iemand was alweer bezig over de kindbruid van mohammed, waarop ik schreef dat ik het nogal onnozel vind om daar steeds weer naar te verwijzen (om allerlei redenen). Toen schreef CdK wat ik eerder aanhaalde. Dat is al een hele poos geleden en ik heb niet de tijd of de zin om die post te gaan terugzoeken. Uiteindelijk doet het er ook weinig toe, want CdK is niet geband om die post (wegens niet gemeld). Mijn punt was eigenlijk dat er regels zijn, dat CdK die blijkbaar met de voeten getreden heeft en daarom geband is. Niet omwille van haar rechts gedachtengoed, want dan zaten hier nog hooguit een tiental niet-gebanden.
EDIT: en de volgende keer mogen jullie gerust een vraag richten aan mij als iets niet duidelijk is. Dat maakt het allemaal wat gemakkelijker ![]() Laatst gewijzigd door Steve_M : 14 maart 2010 om 01:49. |
![]() |
![]() |
#1094 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen collegas, ben freelancer
|
![]() |
![]() |
#1098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aah sorry, je hebt geen zin om het terug op te zoeken, dus zal ik je op je woord moeten geloven, oké, maar ik heb, erlijk gezegd, nooit dingen van die strekking gelezen van Cut alhoewel ze wel vaak scherp uit de hoek kon komen, maar wel straight to the point zoals het is! ...en ook blijf ik bij mijn stelling dat Cut NIET verbannen is omwille van 'zogenaamde' beledigingen', maar wel degelijk omwille van haar gedachtegoed dat tegen de borst stuit van multiKullovers, zelfhaters en lui die onze wereld zoals wij hem kennen naar de bliksem willen helpen ten behoeve van een intolerante ideologie. en die lui spelen liever struisvogel en horen liever geen 'dissidente' meningen, dus die 'dissidenten' moeten verdwijnen, my 5 cents!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 maart 2010 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
#1099 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 maart 2010 om 02:05. |
||
![]() |
![]() |
#1100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogmaals, ik heb de link niet en heb geen tijd en/of zin om door een paar honderd pagina's discussies te gaan graven (het kan goed twee maanden geleden zijn). Je hoeft me niet te geloven, hoor, maar ik heb ook niet zo'n slecht karakter om zoiets te verzinnen.
|
![]() |