![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1921 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij zit daar het probleempje
![]()
#1923 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=220 Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 12 november 2010 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
#1924 |
Burger
|
![]() Hoi, flink rare namen hier tegenwoordig. Ik zou denken dat er hier dubbelnicks 'a la carte' worden gemaakt.
Laatst gewijzigd door PimFortuyn : 12 november 2010 om 18:42. |
![]() |
![]() |
#1925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind eerder dat circe en Knuppel een virtueel standbeeld verdienen voor de meerwaarde die ze brachten aan dit forum. Zonder hen is het hier enkel nog getrol en wat geroep in de marge.
|
![]() |
![]() |
#1926 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het vooral storend dat er berichten gewist worden, waar o.a. al naar verwezen wordt in quotes. Dat maakt een serieuze pijnhoop.
|
![]() |
![]() |
#1927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eerder dat bij een bewering bv dat Parijs de hoofdstad van Frankrijk is, er gillend, door de bekende klootjevolkrepresentanten hier op het forum, een link werd geeist.
Dat niveau. Dan is iemand als Circe echt een verademing. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 november 2010 om 19:19. |
![]() |
![]() |
#1928 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je gelijk in. Ze zat op niveau... maar dat kan hier niet meer, blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
#1930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1931 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dus als we de moderatie mogen geloven zit het hier vol van spelbedervers!
De drukkers op het rode knopje, wie zijn ze, wat drijft hen? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#1934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat homos anders zijn dan hetros,das alles Ik ben bv abnormaal omdat ik geen goede scholing heb gekregen,maar ik zal dit dan ook nooit ontkennen,en zeker niet drukken omdat andere dit ook vast stellen Dat is nu net mijn sterke kant zé |
|
![]() |
![]() |
#1935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een jas, maar grappig vind ik die niet.
Dus maar beter inhoudelijk reageren. |
![]() |
![]() |
#1936 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 november 2010 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
#1937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#1938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet er eerst inhoud zijn om inhoudelijk op te reageren, jazeker, en die was er dus niet.
![]() |
![]() |
#1939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk dat jou dat zo lijkt, maar daarom is het natuurlijk nog niet zo.
![]() |
![]() |
#1940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |