![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() Heb je al werk gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Gouverneur
|
![]() Je geeft met een provocatieve image aan dat je de ideology van white sepremacy volgt.
Als ik je erop aanspreek dan krijg ik als antwoord dat je dit gebruikt ter provocatie, wat normaal gedrag is voor een Neo. Dan als ik vraag om open kaart te spelen en aan te geven dat je effectief een fascist bent, wil je er niet op antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat hoeft momenteel nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is censuur erger dan zelfcensuur onder maatschappelijke druk ? hoe vrij is Demper dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij begrijpt het principe van provocatie niet zo goed. Een provocatie moet je met een korreltje zout nemen. Als een moslima mij mag provoceren met een hoofddoek, dan mag ik provoceren met een symbool naar mijn keuze. Een moslima zegt "het is maar een doekje" en we moeten de betekenis negeren. Wel, ik zeg, mijn schermafbeelding is "maar een cirkel met een kruis in", er zit dus ook geen betekenis achter. Vrijheid, blijheid, democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() Bedoel je dat er niemand staat te springen om een fascistische HR-manager in te lijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus ongeacht de inhoud van Demper zijn 'mogelijke' mening ... blijft het feit voor mij toch wel betekenend dat hij er mogelijk niet voor kan uitkomen ... terwijl wij ons hier in t westen altijd zelf hét voorbeeld van vrijheid van meningsuiting zien en om maar iets te zeggen : de arabische wereld als toonbeeld van mindere vrijheden ... maar we zijn ondertussen(ff los v d inhoud dus) wel in t zelfde bedje ziek, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je komt over als een psychopaat. Moei u met uw eigen zaken, en projecteer uw miserabel leven niet op een ander. Het is niets om trots op te zijn, Jacky. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet zo voor mensen die steeds angstvallig hun politieke voorkeur verdoezelen... Ik heb zo'n paar collega's die als de dood zijn voor de vraag "Voor wie hebt ge gestemd?", ze zullen nog eerder de vraag beantwoorden "Wanneer hebt ge voor het laatst uw vrouw gepakt?" Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2013 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tenslotte gaat het bij Demper toch ook maar over een toevallige politieke mening, geen criminele feiten hé morgen (of zal ik eens 'in 2014' schrijven ![]() dat zijn toch dingen om ons over te bezinnen, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een OU-student uit het Gentse met extreemrechtse sympathiëen een aanverwante problemen... Denk je echt dat het mij één zier uitmaakt welke Tom, Jeroen of Lander daar achterzit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() en on topic, wat denkte gij daar allemaal van Demper ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar toch die drang om in mensen hun privéleven te graven? Ik beklaag uw collega's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat ons een beetje menselijk tegen elkaar blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je informatie is verkeerd. Blijven proberen, jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, uw persoon an sich interesseert me geen zier. Ik zoog die namen ter plekke uit mijn duim! Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2013 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |