![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is een economisch gegeven en niet gebaseerd op superioriteit Laatst gewijzigd door openeye : 19 augustus 2013 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds het West-Romeinse Rijk waren blanke West-Europeanen bezig gebieden te veroveren van andere etniciteiten en die volkeren te onderwerpen. Dat hebben ze met succes in bijna volledig stijgende lijn gedaan. Van Mare Nostrum (dat rond 13 AD, 2000 jaar geleden dus, al mooi opgebouwd was) tot de koloniale tijden. Niets overdreven dus.
Citaat:
Blanke West-Europeanen zijn de afgelopen 2000 jaar superieur, hebben andere volkeren meer onderworpen dan andersom, zijn verantwoordelijk voor het overgrote deel van bijv. de technologische en culturele aspecten van onze moderne samenleving etc. Onze economieën zijn inderdaad ook superieur, met dank aan onze agrarische ingesteldheid. Opnieuw, tot spijt van wie het benijdt, dat zijn de feiten. Als niet alle mensen gelik zijn, en dat lijkt me nogal duidelijk, dan zijn sommigen superieur. Gezien de geschiedenis en onze huidige samenleving, lijken de meest recente om die titel te claimen me duidelijk blanke West-Europeanen te zijn. Laat me U helpen, nu gaat U Guns, Germs and Steel aanhalen, toch?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 19 augustus 2013 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat die white power apen geloven is dat de mens op zich, dus de mentale en fysieke conditie superieur is tegenover anderskleurigen. Wanneer je dit zelf ook gelooft, waarom zijn de asiatische landen op dit moment dan zo snel aan het voorbijknallen? Normal gezien duurt evolutie een pak langer dan 50 a 60 jaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar enfin, inderdaad, de omgeving geeft de richting van de evolutie aan. Evolutie die van ons landbouwers heeft gemaakt, met economische mindset en andere inredelijk bekrompen jager-voedselverzamelaarmodus heeft gehouden. Citaat:
Ik heb weinig sympathie voor neonazi's etc. maar de grotere apen zijn die bende linksextremstische gutmenschen die de geschiedenis en biologie willen herschrijven door te beweren dat iedereen gelijk is en er geen rasverchillen zijn. Die zijn er, dat is niets controversieel. Punt. Omgevingen geven soorten vorm door evolutie. ZO onstaan er verschillen. Als die verschillen er zijn, dan lijkt het me duidelijk wat tot zover de lucky shot in evolutie was, met als gevolg superioriteit boven de andere variëteiten, nl. blanke West-Europeanen. Beter dan 'superieur' is misschien de term 'aanpasbaar' of 'fit', maar het komt vrijwel op hetzelfde neer. Citaat:
Ze knallen ons helemaal nog niet voorbij. Aziatische landen innoveren of verbeteren bijna uitsluitend op Westerse technologie. Dat gezegd zijnde, denk ik inderdaad dat onze beschaving langzaam uitdooft. Het zullen waarschijnlijk de Zuid-Oost Aziaten zijn de de toorts overnemen. Maar tot nader order, geldt de blanke superioriteit. Het zijn Aziaten die in sweatshops onze goedkope brol produceren, niet andersom.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 19 augustus 2013 om 19:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ver de geschiedenis in gaat dan is het blanke ras alles behalve verder ontwikkeld . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar die hebben nooit de oceaan overgestoken. Blanke West-Europeanen hebben echt alles wat er te rapen viel gepakt. Niet gewoon 'de gekende wereld', gewoon 'de wereld'.
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Babyloniërs, Romeinse rijk, Byzantijnse Rijk, het Mongoolse rijk enz enz. En zo heb je nog een hele lijst. Nee er is in mijn ogen geen enkel rationeel argument waarmee je kunt vaststellen dat het blanke ras of West-Europa superieur zou zijn. Je kunt enkel en alleen stellen dat wij vandaag de dag veel verder in ontwikkeling zijn. Maar dat is het dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In Egypte dus, wat door Alexander de Grote veroverd werd. Citaat:
Is de IQ test racistisch? Neen. Is de Europeaan daarom superieur? Enkel als je 'gemiddeld IQ' als enige maatstaf neemt om de waarde van een volk aan af te meten, quod non in mijn geval. Wat fysieke conditie betreft is de lichaamsbouw van zwarte afrikanen doorgaans meer geschikt voor hardlopen, duurlopen en springen, die van de Europeanen eerder voor korte en intense spierkracht (gewichtheffen e.d.). Er zijn fysieke en mentale verschillen tussen volkeren van verschillende continenten en iedereen kan dat vaststellen. Die verschillen zijn het resultaat van duizenden jaren aanpassing aan hun specifieke klimaat, vegetatie en landschap. Er is daar helemaal niks racistisch aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Banneling
|
![]() Eerder gebrek aan tijd, ik was werkstudent en heb een extra jaar voor mijn masterpaper genomen.
Wat is trouwens jouw obsessie met het woord "talent" stuyck? Dat zal toch niets te maken hebben met je pas geflopte privé-carrière? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2013 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je het misschien erg dat niemand jou nooit wat vraagt? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2013 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een man vol trots ben je toch een extreem verzuurde kleinburger he, Jacky.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |