![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() Is Alice een juriste zeg ?
En Eno2 ? Allez zeg ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de vrouwen die daarmee pronken, weet je zeker dat hun man onder de sloef ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tja, de politiek correcte moraalridders hé... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() Is ons Aliske een moraalridder ?
Vermakelijk zeg ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft meerdere keren duidelijk antwoord gekregen, anders dan u vel ik geen moreel oordeel over andermans seksuele gedragingen, wanneer het over gelijkwaardige partners gaat, u daartegen blijft maar doordraven of " het moreel verval" wat u zo vreest omdat homo's rechten hebben gekregen....u bent dus zelf die moraalridder, en niemand anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer dit persoonlijk wordt, waarschuw ik, maar wanneer mensen desondanks bezig blijven, licht ik de moderatie daarover in want wanneer je dit niet doet, zijn die forummers net kleine kinderen, ze blijven provoceren en uitdagen en verzieken daarmee iedere discussie,waardoor uiteindelijk nergens nog discussie te voeren valt, in het verleden hebben we al zo'n clubje gehad, die er uiteindelijk uitgegooid zijn. Dat wens ik niemand toe en hoeft voor mij niet, maar het is hier ook gen kleuterklas, wanneer iemand blijft provoceren om iemand uit te dagen en helemaal niet enige inhoudelijke bijdrage levert,dan waarschuw ik, maar daarna laat ik het aan de moderatie over, wanneer negeren echt niet meer hielp. Zo eenvoudig is dit! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 15 mei 2013 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, ik ben nergens " onderhevig" aan, wat niet betekent dat ik over me heen laat lopen....en vooral wanneer ondanks negeren getreiter bezig blijft, zet ik er de bijl in wanneer een waarschuwing niet geholpen heeft, want die figuren verzieken het forum....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al zijn de medestanders simpele zielen die niet liever zouden willen dat de vrouw haar muil houdt, en er op ieder potje een hetero-dekseltje past, negeren blijft de slechtste oplossing. Stel de Joris, de Mauser, en de filosoof Nietske de vraag hoe ze reageren als hun zoon met een vriend over de vloer komt, en er een gezin mee wilt stichten. Het zijn lullen. Zonder dank. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 mei 2013 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat terzijde ... zolang er informed consent is, zie ik geen probleem met eender welke vorm van seksualitetisbeleving. Dat betekent dus dat bestialiteit, incest, moord en verkrachting onder geen beding toegelaten kunnen worden wegens gebrek aan informed consent. Aan de andere kant kunnen volwassen holebis met elkaar doen wat ze willen. Informed consent, dat is echt het enige belangrijke in de hele discussie en holebi's kunnen dat aan elkaar geven. De rest van uw betoog is een belachelijke slippery slope. |
|
![]() |
![]() |