![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij geniet uw voorkeur? | |||
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
75 | 46,88% |
Cd&v |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,50% |
Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
13 | 8,13% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,63% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,25% |
N-va |
![]() ![]() ![]() |
11 | 6,88% |
Spirit |
![]() ![]() ![]() |
3 | 1,88% |
Vivant |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,50% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
31 | 19,38% |
Aantal stemmers: 160. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Europees Commissaris
|
![]() Het volstaat de geschiedenis van Vlaanderen eens onder de loupe te nemen. Hoeveel volkeren hebben een bezettingsgraad gekend die vergelijkbaar is met de onze? Zelfs onze eigen staat heeft gedurende een volle eeuw getracht onze identiteit af te nemen. Zegt de slogan "la Belgique sera latine ou ne sera pas" je iets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb "andere" gekozen: net zoals in het stemhokje kan ik het hier immers niet over mijn hart krijgen om een voorkeur toe te kennen aan een partij. Ik leg me dan ook gewillig neer bij "de meerderheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is juist wanneer je eigenlijk geen verschil maakt met het andere beleid dat je afgestraft wordt.Zij die zelf meewerken aan een mooie stad worden beloond. Zij die echter weigeren om mee te werken aan een propere en veilige stad die trekken in een stad als oranhge vanzelf weg. En je mag zeggen over haider wat je wil... maar hij is toch maar al jaar en dag gouverneur in karinthie en het is er zeer goed vertoeven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Gouverneur
|
![]() [quote=zeef;1808115]waarom kan ik niet stemmen?[/quote
Mischien woont u in maroco |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in de jaren 70 was er zelfs geen duidelijke taalmeerderheid in brussel en haalde de cvp nog meer dan 20%. kan je dat voorstellen hoe snel de vlaming is verdwenen of geassimileerd tot franstalige? En de vlaamse partijen zijn gewoon mee verdwenen.2% haalt de cvp nog in brussel. En nog hoop en al 15 % vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
FDF&PRL waren vroeger ook racistisch maar zijn daar, al dan niet vanwege electorale motieven van afgestapt. Dat de internationalisering en migratie voor een verfranst Brussel heeft gezorgd is grotendeels de fout van de Vlamingen zelf.
![]() |
![]() |
#330 |
Minister-President
|
![]() complete onzin ..in de maghreb landen is frans de 2de taal net als in congo.
het is gewoon een doelbewuste taktiek. Of geloof je nu echt dat een marrokaan die frans spreekt nog eens nederlands gaat leren in brussel. Zelfs bij ons hoorde ik meer "ta gueule" onder elkaar( onder maghrebijnen dus) dan wat anders. ik spreek dus over het mechelse. uw uitleg raakt dan opok kant nog wal. 95% van de nieuwkomers registreert zich als franstalige in brussel en precies die weten iets van het VMO. het is u misschien nog niet opgevallen maar frans spreken ze quasi allemaal zij die hier hun geluk beproeven. Er is een heel kleine minderheid die noch nederland noch frans kent en die spreken dan enkel engels oid. Laatst gewijzigd door ilfalco : 25 juli 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en als we er iets aan willen doen zijn we direct racisten ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FDF niet meer racistisch? Omdat ze zich Front 'Démocratique' des Francophones noemen? Of omdat ze geen buitenlanders viseren? Als u dan toch in staat bent om door het laagje verf heen te kijken, zoals u steeds bij het VB pleegt te doen, wees dan consequent en doet u dat dan ook even bij Maingain, Van Eyken en Co.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Minister-President
|
![]() Moet dat niet zijn extreem links nee bedankt. Ge weet toch wel wat die allemaal hebben uitgezet met anders denkende. Vervolgen, opsluiten in kampen, folteren en ga zo maar door. En ja allemaal door links foei, terwijl die dat nu op rechts proberen af te schuiven en ge ziet gij begint dat al allemaal te geloven, gevaar, gevaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |