![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij geniet uw voorkeur? | |||
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
75 | 46,88% |
Cd&v |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,50% |
Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
13 | 8,13% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,63% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,25% |
N-va |
![]() ![]() ![]() |
11 | 6,88% |
Spirit |
![]() ![]() ![]() |
3 | 1,88% |
Vivant |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,50% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
31 | 19,38% |
Aantal stemmers: 160. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Never say never
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Ik ga nog eens Vb stemmen... en ik moet zeggen na dien eerste keer vond ik het wel best leuk om die klootzakken nen kloot af te kunnen trekken....
dat gevoel is onbetaalbaar eigenlijk.. trouwens het land is slechts op 1 moment echt verzuurd om de zoveel jaar en dan nog slechts enkele uren... Het land is namelijk verzuurd op verkiezingszondag zo vanaf de moment dat de eerste uitslagen binnenkomen totdat ze gaan slapen... verzuurde gezichten dat ik dan zie... nie te geloven ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Onweerkeerbaar:het onweer valt te keren.
Laatst gewijzigd door Duym : 13 juli 2006 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en in de week erachter lope ze weer met zen allen depri rond , behalve de overwinnaars ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bub
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .bub
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor zeg, ik zou nog gaan denken dat hij "onomkeerbaar" bedoelde.
![]()
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Blanco en ongeldig...is dat bij andere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de paarse regering mag wel gekloot worden, maar ieder doet dat op zijn manier he.
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Ik stem zeker VB, de laatste jaren twijfelde ik wat, en bij de laatste gemeenteraadsverkiezing heb ik nog VU gestemd, maar nu met de laatste ontwikkelingen, nationaal en internationaal..... Enfin,'k hoop dat ze grote winst halen voor het te laat is en we in een soort van Libanon of joegoeslavie terecht komen. Wat m.i. toch staat te gebeuren met Europa. Noch juist Turkije bij de E.U. en heel de boel gaat naar de vaantjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest gisteren in Antwerpen zijn. Het multiculturele overviel me letterlijk...
En dan nog de verhaaltjes van de plaatselijke bewoners... en het waren echt geen racistische skinheads! In de kuststreek is het goddank nog relatief rustig op dat gebied, alhoewel, lieverdjes uit Frankrijk die eventjes over de grens wippen, en kandidaat-ferryboot-vluchtelingen in de havensteden en zo, maar bon... Indien het hele zootje politiek korrekte bij elkaar geharkte partijen niet in staat zijn om te zien wat er in ons landje, en in bepaalde plaatsen in het bijzonder aan het gebeuren is, dan blijft er inderdaad maar de poging om het via het VB te hopen dat bepaalde dingen een serieus duwtje gaan krijgen... En net zoals het nu niet één partij (tenzij de PS misschien) is die het land op zichzelf bestuurt, zal dat met een VB erbij ook niet het geval zijn, dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees voor jou dat je hier gewoon te lezen krijgt wat de meeste mensen tegenwoordig denken. En ik ken er een pak die VB denken maar blijven op een andere partij stemmen uit gewoonte, om iemand plezier te doen enz Veel stemmers voor andere partijen zullen waarschijnlijk geen twee zinnen kunnen zeggen over waarom ze juist op die partij stemmen. De VBers zullen dat echter wel weten, dacht ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en die zijn dood! ![]() Laatst gewijzigd door ManWithoutHats : 13 juli 2006 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaar dat hun aanhang aan het groeien is? Vandaar dat communisten overal ter wereld en ook in Europa steeds sterker worden?
Zo wil ik ook wel dood zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Amai, als dit de verkiezingsuitslagen zijn (momenteel VB 50 %), wat voor zondag wordt 8 oktober dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grijns... het Vlaams Belang en al die andere Vlaams-nationalisten zijn al lang dood volgens Hans. Zo dood dat we 28,9 procent halen in de laatste peilingen (peilingen zijn niet erg betrouwbaar, maar kom) en dat is enkel het Vlaams Belang. Ik wil daar graag het percentage bij van de N-VA (dat deel dat niet ligt te lurken aan de CD&V geldmachine) en dat deel ter linkerzijde dat Pelgrim overduidelijk weet te vertegenwoordigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen representatief forum en de middelzone durft zich minder te uiten. 1 Stem voor de CD&V.... dat is belachelijk. Ik hou wel van de peilingen hier op het forum, maar het is gewoon anoniem en vrijblijvend. En van geen waarde. Ik geef meer vertrouwen aan DSK, maar sinds het bericht dat de VLD oproept om hen te manipuleren kan ik dat ook niet meer geloven. Oh... waar komt die verzuurdheid toch vandaan ? Waarom worden mensen verzuurd als een regering toekomstige kredieten overkopen om als inkomsten te boeken en tegelijk hun leden oproepen om te stemmen voor een peiling ? Wat een paniekvoetbal. De VLD is een vogel voor de kat en hopelijk komen ze onder de 5 %, anders zal Leterme hen oppikken en neemt de CD&V gewoon tezamen met de sossen dezelfde methoden aan. We kopen elk fonds en wie nu 20 jaren oud is gaat geen pensioen meer hebben omdat al het geld al verteerd is. |
|
![]() |
![]() |