![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer we noteren welke kritiek Jezus zoal had op de Thor?*, dan mag men hem zeker ook 'vrijzinnig' noemen voor zijn tijd. En er zal zeker toen iemand geweest zijn zoals Van den Berghe die bij de kruisdood van Jezus verzucht heeft: "gelukkig maar, want..." (enz, enz.)
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juni 2012 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juni 2012 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus was in de ogen van sommigen schriftgeleerden een behoorlijke lastpak in ieder geval. Tenminste, indien we de evangelisten mogen geloven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juni 2012 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22666 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Aangezien België nu niet meedoet, supporter ik als Noord Brabant toevallig voor Duitsland, maar dat is geheel persoonlijk. Engeland is leuk, maar op 1966 na ook niet echt een toernooi ploeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22667 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoezo? Het kan best zijn dat toevallig een Nederlands bedrijf iets ontwikkeld heeft, tja daar mag men in Nederland trots op zijn. Verder komt dit me meer over op gefrustreerd danwel vals Calimero gedrag. Nederlanders kunne idd soms te trots zijn, maar Belgen zijn vaak net zo goed te vals bescheiden. Anderzijds was de afschminking op dit EK misschien wel goed voor het Nederlandse voetbal, allicht hebben we na het verloren WK van 2010 te lang stilgestaan. En de Nederlandse eigenschap van ambitie is in de topsport niet verkeerd, helaas hebben we gezien het verleden ook last van hybris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22668 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Anderzijds ligt dat asociale gedrag niet aan Calvinisme noch Katholicisme, maar gewoon aan een gebrekkige opvoeding. Verder schiet je daar geen ene mallemoer nog mee op ook. Als Brabander kan ik uw verzekeren dat men zelfs 'Bourgondiër' is met respect (hoewel ik een hekel heb aan types, die het eisen: respect verdien je!). Krenterig ben ik niet, maar waardeloze bediening krijgt absoluut minder dan goede bediening; de eerste krijgen het meest nette (of makkelijke) minimum, meer moet je ook wel verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22669 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Nederlands elftal deed het bar slecht, maar het robotvoetbal team Tech United van TU Eindhoven plaatste zich voor de finale van de wereldkampioenschappen robotvoetbal
De afgelopen 4 jaar stonden we vier keer in de finale, dus wie weet dit keer wereldkampioen. (Een team bestaat uit 5 robots en 20 technici) Geen idee of het calvinistische robots zijn, maar het team komt uit Eindhoven dus … vermoedelijk katholiek ![]() Misschien moeten we het voetbal met elftallen maar opgeven en ons maar meer richten op robottechnologie en ook dit soort zaken? Minder roem, maar prima voor onze toekomstige industrie. De World Solar Challenge is een tweejaarlijkse wedstrijd voor zonnewagens, auto's die rijden op zonne-energie. De wedstrijd gaat dwars door Australië over een afstand van 3021 kilometer. Vanaf 1987 werd de World Solar Challenge 11 keer gehouden o Japan: 6x o Nederland: 4x (TU Delft) o US: 1x o Zwitserland: 1x http://nl.wikipedia.org/wiki/World_Solar_Challenge |
![]() |
![]() |
![]() |
#22670 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Pvda heeft het ook in Rotterdam voor het zeggen.. ![]() Citaat:
Jeff. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22671 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beste jeff, ik ken teveel amsterdammmers in mijn omgeving die zich arrogant gedragen. Ze noemen ons ook "rotterdammertjes". Het steekt behoorlijk. Ook heb ik gemerkt dat zij, ondanks mindere prestaties toch altijd graag met hun grote mond op de eerste rang willen zitten. Ik spreek vanuit persoonlijke ervaring.
![]() |
#22672 | |
|
![]() Citaat:
ga in een echte stad wonen, zoals 071. ![]()
![]() |
![]() |
#22673 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22674 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22675 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beste jeff, ik ken teveel amsterdammers in mijn omgeving die zich arrogant gedragen. Ze noemen ons ook "rotterdammertjes". Het steekt behoorlijk. Ook heb ik gemerkt dat zij, ondanks mindere prestaties toch altijd graag met hun grote mond op de eerste rang willen zitten. Ik spreek vanuit persoonlijke ervaring.maar het is niet zo dat ik een hekel heb aan Amsterdammers, in tegendeel . Mijn overgrootouders namelijk komen uit Amsterdam.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 27 juni 2012 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22676 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22677 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien wel een detail, maar de haven van rotterdam is grotendeels opgebouwd door brabanders of nazaten daarvan. Dit verklaard ook het verschill tussen rotterdam en de. overige Hollands Nederlandse steden.
![]() |
#22678 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 27 juni 2012 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22679 |
|
![]() welk verschil? Ik vind Rottedam en Leiden veel meer op elkaar lijken dan bijvoorbeeld het er tussen gelegen Den Haag.
![]() |
#22680 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leiden is een hele knusse en gezellige stad, maar net als gouda en delft kleinschalig voor wat de binnenstad betreft. Het dialect van leiden lijkt heeeel veel op Rotterdams. Best wel merkwaardig. Rotterdam is veel minder monumentaal. De tweede wereldoorlog heeft hiervoor gezorgt. Alleen delftshaven in rotterdam is nog merendeels monumentaal. Gelukkig maar dat het stadhuis en de kerk overeind zijn blijven staan in rotterdam. Ik kom tochregelmatig in leiden.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 27 juni 2012 om 20:32. |
![]() |
![]() |