![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24761 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op de persconferentie liet de premier niet na te melden dat van onze buurlanden alleen Duitsland en Luxemburg een lager begrotingstekort hebben. Met veel plezier citeerde hij het tekort van Groot-Brittannië (5,9%), Frankrijk (3,5%) en Nederland (2,9%). Hij voegde er nog aan toe dat België op nog geen twee jaar tijd 18 miljard euro op zijn begroting heeft gesaneerd, terwijl Nederland op 5 jaar tijd maar 16 miljard had bijeengezocht. De premier besloot: “Hiermee verstevigen we onze positie in het Europese koppeloton”. http://analyse.deredactie.be/2012/11...-redt-di-rupo/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24762 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik nog liever geld uitlenen aan de eerste de beste zwerver dan aan de Belgische staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oud gezegde: "Een goede buur is beter dan een verre vriend" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24764 | |
|
![]() Citaat:
Wordt dit niet meegeteld in de begroting zal de staatsschuld verder oplopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24765 |
Minister-President
|
![]() Wanneer zijn de Belgen ooit goede buren geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24766 |
Parlementslid
|
![]() In WO II toen onze paracommando's jullie zijn komen bevrijden misschien?
Laatst gewijzigd door bartelx : 2 december 2012 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24767 | |
|
![]() Citaat:
Helemaal ondergedompeld wordt de consistentie smeuïger Mijn kaasboer zet de complete Stilton kaas meestal op een schaal. Daar wordt een gat ingeboord met een ring eromheen. Vervolgens wordt er port in gegoten en blijft 6 weken staan. De kaas blijft bij deze methode redelijk stevig van consistentie, De kaas raakt flink doortrokken met port. De brouwer in Brugge? Heb daar “De halve maan” bezocht. Boven, op het terras, heb je een prachtig uitzicht over de stad Brugge. Zuidelijk halfrond? Gezien je avatar naar Nieuw Zeeland? Nooit geweest, maar gezien wat ik van een Nieuw Zeelander heb gehoord een prachtig land. Tja, eten. Als ik van hem uitga ... heel, heel vlees en "groooooootte" stukken! "Kleine" steakjes van 800 gr ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24768 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24769 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24770 |
Parlementslid
|
![]() Yep, met respect voor de mannen van toen.
Laatst gewijzigd door bartelx : 2 december 2012 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24771 |
Parlementslid
|
![]() Het gidsland doet het weer : de masturbatiezitzak.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121202_032 Met de rugpijnen mogen jullie voor behandeling naar België komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24772 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24773 | |
|
![]() Citaat:
linksom of rechtsom. Daarom wil Europa die ook in de begroting zien. het zou natuurlijk bizar zijn dat een land met oplopende staatssschuld een begroting in evenwicht presenteert, of anderszins geflatteerd. Daar trappen wij niet meer in.
![]() |
![]() |
#24774 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24775 |
Minister-President
|
![]() Werk je al?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#24776 | |
|
![]() Citaat:
De regering-Di Rupo maakt zich sterk dat het extra kapitaal voor Dexia niét zal wegen op de begroting. Daarvoor moet ons land wel geld lenen, waardoor de staatsschuld stijgt. De daling van de vergoedingen voor de staatswaarborg zal wellicht wel op de begroting wegen, al ziet Vanackere daar geen graten in. "Ik verzet mij tegen het idee dat het goed is om te verdienen aan waarborgen." Of het ook effectief lukt om de 2,9 miljard euro extra geld uit de begroting voor de komende jaren te houden, zal nog moeten blijken. Daarover moet het Europese bureau voor de statistieken Eurostat binnenkort oordelen. Als die 2,9 miljard euro wél uit de Belgische begroting moet komen, dan zit de regering-Di Rupo met een groot probleem. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...omie/1.1476548 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24777 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24778 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet niet meer waar en waarom ik het zuidelijk halfrond vermeld heb... Kiwi's eten lam. Veeeeeeeel lam. En kunnen écht niet koken...bless 'm. Bij heel grote steaks denk ik eerder aan Australië of de VS. Maar ja, die eten daar idd zo'n gigantische plakken vlees. Eigenlijk walgelijk...
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24779 |
Minister-President
|
![]() Als ik me niet vergis, is die spinoza een nederlander, surinamer of zoiets die niet werkt, verwacht dat de nederlandse staat hem een villa mét zwembad in Wassenaar gratis ter beschikking stelt en constant klaagt over de slavernij en vergelijkt autochtonen met SSers.
Zielige maar vooral erg zelfingenomen persoon. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn en spinoza kan gewoon...een andere vijg zijn ![]() Trouwens, bedankt om het op te nemen voor uw toekomstige medeburgers ![]() PS: hier is waarom Nederland een leuk land is http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121202_032
![]() |
![]() |
![]() |
#24780 |
|
![]() |
![]() |
![]() |